• Anonym (Älskar att komma)

Berätta om er skönaste orgasm. ;-)

Berätta gärna om er skönaste orgasm. .

• Svar på tråden Berätta om er skönaste orgasm. ;-)
  • Anonym (Berusad av orgasm)
    Freddie K skrev 2021-03-04 16:33:01 följande:

Det lät underbart! .

Det var det verkligen. Och det härligaste var att det var helt utan att jag behövde koncentrera mig på ngt särskilt eller liksom anstränga mig för att komma som jag behöver ibland. Det bara hände, kroppen gjorde det liksom av sig själv.
  • Freddie K
    Anonym (Berusad av orgasm) skrev 2021-03-04 17:20:04 följande:
    Det var det verkligen. Och det härligaste var att det var helt utan att jag behövde koncentrera mig på ngt särskilt eller liksom anstränga mig för att komma som jag behöver ibland. Det bara hände, kroppen gjorde det liksom av sig själv.
    Så skulle jag vilja ha det.
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (Man 47)

När min dåvarande förde upp ett finger I min anal när hon sög av mig.

Har aldrig sprutat så mkt, men hon svalde allt utan problem....

• Freddie K
    Anonym (Man 47) skrev 2021-03-04 17:48:04 följande:

Det lät härligt! .
  • Freddie K

Mitt ex smekte min anal när vi satt och badade en gång, sen ställde jag mig upp och hon sög av mig och fortsatte smeka min rumpa med händerna. Det var skönt!

• Anonym (Konstig men väldigt intensiv orgasm.)

Kommer ihåg det tydligt trots att det är väldigt länge sedan och inte låter så särskilt skönt när jag berättar det.

Jag var 16 år och med min första flickvän (också 16). Vi hade inte sex (det hade vi senare men inte när detta hände), men hånglade mycket och sov ofta ihop. Jag ville väldigt gärna ha sex men hon ville vänta och känna sig redo först. Vi hade legat och hånglat i säkert 1 timme innan vi skulle sova. Hon ville ligga sked men mitt stånd var i vägen. Då pillade hon in mitt stånd under troskanten så att det låg still mellan trosa och skinka så att vi kunde ligga sked utan att ståndet petade på henne.

Det kändes väldigt skönt. Försökte ligga så stilla som möjligt och hoppades att ståndet skulle lägga sig. Det gjorde det inte. Varje liten rörelse hon gjorde kändes väldigt skön, varje gång hon andades så kändes det som en vibration i penisen. När hon rörde sig lite mer för att rätta till sig så blev det svart för ögonen, jag kände att penisen sprutade och "hoppade" men jag var helt väck i säkert 15-20 sekunder. "Eeeeewv vad fan gör du!" eller något ditåt sa hon och allt var kladdigt, hennes rumpa, trosor, lakanet, upp en bra bit på ryggen och även på min egen mage.

Jag försökte be om ursäkt och skämdes som en hund. Vi bäddade om, duschade av oss och sedan fick jag sova på golvet. Så det var en extremt skämmig upplevelse, men själva orgasmen var den starkaste jag känt. Mycket starkare än vid riktigt sex. Har aldrig lyckats återskapa det där heller, har aldrig lyckas komma av att ha ståndet innanför en troskant mot en kvinnas skinka efter det. har aldrig haft en så stark orgasm eller kladdat ner så mycket heller.

(Just nedkladdandet kanske kan förklaras av att jag trodde att det var lättare att bygga muskler på gymmet om jag inte runkade, så jag runkade inte). 

• parnordqvist
    Anonym (Man) skrev 2021-03-04 13:59:12 följande:
    Jag har förstått att chansen att kunna komma flera gånger på raken är störst hos unga män, eller om det är en lite äldre, en som har börjat med den vanan i unga år och sen lyckats hålla i den. Frun hade tidigare en pojkvän i tjugoårsåldern som hade varit aktiv sen han var femton och han kunde komma flera gånger på raken. Själv hade jag debuten vid 30 och har aldrig varit i närheten av att kunna komma flera gånger.

Trist att du inte har haft debut ännu.
    Ja det är sorgligt. Tror knappast det blir av när man närmar sig 50. Det har blivit en sorts sorg. Man är liksom så stor loser att man inte ens klarar av att bli kär, ha nån i sitt liv. Ångest är ordet. Ångest för nakenhet, lämna ut sig själv. Och nu när jag läser i denna tråd om alla beskrivningar av orgasmer gör det riktigt ont. Jag tror inte att jag skulle kunna få så bra sex kanske när jag är som jag är. Men problemet är att jag kommer aldrig få chans att testa. Vad händer efter 50? Ska man debutera sexuellt då? Känns oerhört absurt. Ingen som vill ha en, just av åldersskäl. Oj, 50-strecket och ålderdomen står i princip vid dörren, och jag har inte gjort det där. Gud så tragiskt. Men jag var ju ingen utemänniska heller, var allergisk mot discotek och krogar. Internet? Nej inte det heller. Dejtingsidorna kom inte igång förrän man var runt 30, typ. Bodde ju med mor också fram till 41. Svårt att bli ihop med nån då, skulle jag tro. Förstår att man är den lägst rankade bland män när man bor med sin mor, kanske rent av lägre än mördare och andra kriminella. Men då tänkte man inte så. Det är som det är. Har aldrig haft nåt roligt jobb heller, arbetslivet gick åt fanders det också. Anledning? Ångest.
  • parnordqvist
    theotherone skrev 2021-03-04 22:39:15 följande:
    Det är nog vanligare än vad du tror:

https://www.medicalnewstoday.com/articles/232318#the-male-orgasm

"The average male orgasm lasts for 10-30 seconds."
    Vet inte vad jag ska tro. På sidan via länken står det 10-30 sekunder, på andra ställen 6-10 sekunder. Det är nog individuellt, kanske. Jag tror inte att jag mäktar med så mycket mer än högst 10. Mäktar med? Är sex jobbigt? Ja det verkar så för mig. Anledning: Ångest. Har aldrig sett en naken kvinna IRL i hela mitt liv. Detta är sjukt, helt absurt. Så pass asexuell är jag alltså på ett plan, men vill titta på porr på ett annat. När jag gör det får jag väldiga komplex för kvinnors orgasmer, särskilt när de kommer via vibratorer. Det är ju helt väsenskilt från mina egna, kan inte jämföras alls. Skulle jag mot ALLA odds träffa en kvinna med den förmågan skulle jag inte stå ut. Hon orgasmerar flera minuter och njuter enormt, medan jag har max 10 sekunder och sen springer jag ut från rummet för att jag får sån ångest av hennes stönande. Oerhört starka känslor av tillkortakommande och avundsjuka. Dessa känslor skulle vara starkare än den sexuella upplevelsen. Vilket liv man har. Halva är tyvärr borta. Mer än halva. 
  • Anonym (Benke)
    Anonym (Man 47) skrev 2021-03-04 17:48:04 följande:

Det där gjorde mitt ex på mig också, det var första gången jag fick spruta i munnen. Snacka om rejält sprut. Hon svalde allt.
Svar på tråden Berätta om er skönaste orgasm. ;-)