• Anonym (Älskar att komma)

Berätta om er skönaste orgasm. ;-)

Berätta gärna om er skönaste orgasm. .

• Svar på tråden Berätta om er skönaste orgasm. ;-)
  • Anonym (Fia)

Det är nästan omöjligt att välja en.. Är bortskämd. Minns när han gav mig den första orgasm av oralsex. Han fyllde båda mina hål med sina fingrar, penetrerande dem samtligt som han slickade min klitta... Det började med en smygande känsla som var omöjlig att stoppa. Jag kände ett extremt välbehag av känslan att - NU kommer jag komma - stannade i den känslan som höll i sig i säkert 30 sekunder.. Den känslan kändes som en orgasm i sig. Det kändes okontrollerbart skönt, det gick inte att stoppa.. Tillslut nådde jag en explosionsartad klimax som kändes i hela kroppen. När det tog slut kände jag mig helt avslappnad samtligt som jag hade en andning som om jag sprungit ett maratonlopp..

• Anonym (Avundsjuk)
    Anonym (Fia) skrev 2021-02-26 22:02:25 följande:

Det är nästan omöjligt att välja en.. Är bortskämd. Minns när han gav mig den första orgasm av oralsex. Han fyllde båda mina hål med sina fingrar, penetrerande dem samtligt som han slickade min klitta... Det började med en smygande känsla som var omöjlig att stoppa. Jag kände ett extremt välbehag av känslan att - NU kommer jag komma - stannade i den känslan som höll i sig i säkert 30 sekunder.. Den känslan kändes som en orgasm i sig. Det kändes okontrollerbart skönt, det gick inte att stoppa.. Tillslut nådde jag en explosionsartad klimax som kändes i hela kroppen. När det tog slut kände jag mig helt avslappnad samtligt som jag hade en andning som om jag sprungit ett maratonlopp..

Wow kul för dig.
  • parnordqvist
    Anonym (Avundsjuk) skrev 2021-02-22 08:18:55 följande:
    Låter skojsigt. 
    Varför kan inte vi killar få uppleva nåt sånt här nån gång? :/
    Män kommer till korta när det gäller sex. Manligt och kvinnligt sex går inte att jämföra om du frågar mig. Kvinnan kan få upp till 8 olika sorters orgasmer och har 8 000 nervtrådar i clitoris medan vi bara har 4 000 i vår penis. Kvinnan har alltså dubbelt så goda förutsättningar för bra sex. Genomsnittlig manlig orgasm är sex sekunder, kvinnlig 20 sekunder. Men det finns säkert undantag, men generellt har kvinnan bättre sex eftersom hon är bättre utrustad.
  • Anonym (Mr T)

Skulle nog vara andra gången när jag körde min fleshlight samtidigt som jag körde en dildo i baken.. Svartnade för ögonen när jag kom och var borta säker 20-30 sekunder innan jag landade igen

• theotherone
    parnordqvist skrev 2021-02-26 23:58:00 följande:
    Genomsnittlig manlig orgasm är sex sekunder, kvinnlig 20 sekunder.
    Sex sekunder verkar vara väldigt kort tid, stämmer verkligen det? Mina orgasmer varar oftast över 20 sekunder (man).
  • Anonym (Avundsjuk)
    theotherone skrev 2021-02-27 11:20:55 följande:

Sex sekunder verkar vara väldigt kort tid, stämmer verkligen det? Mina orgasmer varar oftast över 20 sekunder (man).

Ehh. Hur i hela friden får du en 20 sek orgasm?? Ingen man jag talat med är i närheten dessa siffror.
  • Freddie K

Mina orgasmer varar bara några få sekunder och ibland kan det ta timmar innan jag kommer. :s.

Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (Avundsjuk)

Yup några sekunder är mer verkligheten

• Freddie K
    Anonym (Avundsjuk) skrev 2021-02-27 12:51:53 följande:

Yup några sekunder är mer verkligheten

Jo. Hade mina orgasmer varat 20 sekunder åt gången så hade jag aldrig orkat onanera. Haha. :s.
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • parnordqvist

Här är en tråd som kan ha svaret på hur långa orgasmer vi får. 

www.familjeliv.se/forum/thread/77459006-stammer-detta-fraga-om-orgasmer

Det är olika bud i frågan, men jag tror att manliga orgasmen är kortare. Sen kan vi inte heller få multipla. Jag har i alla fall inte fått någon riktigt lång orgasm under de 36 år jag onanerat. Sen har jag ju inte gjort något mer, tyvärr. 

Svar på tråden Berätta om er skönaste orgasm. ;-)