Berätta om er skönaste orgasm. ;-)
Berätta gärna om er skönaste orgasm.
.
Berätta gärna om er skönaste orgasm.
.
Det är nästan omöjligt att välja en.. Är bortskämd. Minns när han gav mig den första orgasm av oralsex. Han fyllde båda mina hål med sina fingrar, penetrerande dem samtligt som han slickade min klitta... Det började med en smygande känsla som var omöjlig att stoppa. Jag kände ett extremt välbehag av känslan att - NU kommer jag komma - stannade i den känslan som höll i sig i säkert 30 sekunder.. Den känslan kändes som en orgasm i sig. Det kändes okontrollerbart skönt, det gick inte att stoppa.. Tillslut nådde jag en explosionsartad klimax som kändes i hela kroppen. När det tog slut kände jag mig helt avslappnad samtligt som jag hade en andning som om jag sprungit ett maratonlopp..
Det är nästan omöjligt att välja en.. Är bortskämd. Minns när han gav mig den första orgasm av oralsex. Han fyllde båda mina hål med sina fingrar, penetrerande dem samtligt som han slickade min klitta... Det började med en smygande känsla som var omöjlig att stoppa. Jag kände ett extremt välbehag av känslan att - NU kommer jag komma - stannade i den känslan som höll i sig i säkert 30 sekunder.. Den känslan kändes som en orgasm i sig. Det kändes okontrollerbart skönt, det gick inte att stoppa.. Tillslut nådde jag en explosionsartad klimax som kändes i hela kroppen. När det tog slut kände jag mig helt avslappnad samtligt som jag hade en andning som om jag sprungit ett maratonlopp..
Skulle nog vara andra gången när jag körde min fleshlight samtidigt som jag körde en dildo i baken.. Svartnade för ögonen när jag kom och var borta säker 20-30 sekunder innan jag landade igen
Sex sekunder verkar vara väldigt kort tid, stämmer verkligen det? Mina orgasmer varar oftast över 20 sekunder (man).
Mina orgasmer varar bara några få sekunder och ibland kan det ta timmar innan jag kommer. :s.
Yup några sekunder är mer verkligheten
Yup några sekunder är mer verkligheten
Här är en tråd som kan ha svaret på hur långa orgasmer vi får.
www.familjeliv.se/forum/thread/77459006-stammer-detta-fraga-om-orgasmer
Det är olika bud i frågan, men jag tror att manliga orgasmen är kortare. Sen kan vi inte heller få multipla. Jag har i alla fall inte fått någon riktigt lång orgasm under de 36 år jag onanerat. Sen har jag ju inte gjort något mer, tyvärr.