Berätta om er skönaste orgasm. ;-)
Berätta gärna om er skönaste orgasm.
.
Berätta gärna om er skönaste orgasm.
.
Skulle nog vara andra gången när jag körde min fleshlight samtidigt som jag körde en dildo i baken.. Svartnade för ögonen när jag kom och var borta säker 20-30 sekunder innan jag landade igen
Jag har upplevt många sköna orgasmer. En av de skönaste var min första. I 13-14 års åldern umgicks jag med en tjej som bodde hos oss under somrarna, Hon var i min ålder eventuellt något år äldre. Vi badade tillsammans på vår lilla badplats. En dag tittade hon på min snopp då vi bytte kläder. Vad liten den är, sa hon plötsligt, vilket den var. Så tog hon tag i den, drog ned förhuden och började runka mig. Ju mer hon drog desto mer växte den. Till sist använde hon båda händerna och så kom jag. En underbar känsla som jag aldrig upplevt tidigare. Nu kan du göra barn, sa hon då tittade på sperman som låg i gräset. Sedan upprepade hon det hela. Då blev jag kåt på henne eftersom jag hade sett hennes lilla hårbeklädda mus. Jag fick smeka henne över venusberget men något mer blev det.
Sex sekunder verkar vara väldigt kort tid, stämmer verkligen det? Mina orgasmer varar oftast över 20 sekunder (man).
Jag kanske inte är så uthållig första gången innan jag har kommit, men sen efter jag har kommit kan jag hålla på en stund.
Den glömmer jag aldrig....
Min sambo och jag hade börjat prova med ett finger eller två i mig (man) och det var ju jäkligt skönt. Vi höll på så nåt år men jag vart mer och mer sugen på att prova mer, men det var pinsamt att ta upp.
Till slut tog jag upp det, och frågade om hon kunde tänka sig en strapon, hon blev förvånad men ville prova.
Beställde en och väntade på att vi skulle få hem den. När den väl kom så var det dags att prova och efter lite uppvärmning så lade jag mig på rygg, med 2 kuddar under svanken för att komma upp en bit. Lyfte benen bakåt och hon trängde in med straponen. I början körde hon försiktigt och det var eggande men jag bad hela tiden om snabbare och framförallt hårdare stötar och till slut kom jag i stort sett helt utan att någon av oss rörde kuken.
Det var en helt sjukt intensiv orgasm som kändes ända ner i låren.
Här är en tråd som kan ha svaret på hur långa orgasmer vi får.
www.familjeliv.se/forum/thread/77459006-stammer-detta-fraga-om-orgasmer
Det är olika bud i frågan, men jag tror att manliga orgasmen är kortare. Sen kan vi inte heller få multipla. Jag har i alla fall inte fått någon riktigt lång orgasm under de 36 år jag onanerat. Sen har jag ju inte gjort något mer, tyvärr.
Men var det torra orgasmer då eller sprutade det varje gång? Det sägs ju att mannen måste återhämta sig mellan orgasmerna. Men jag ger mig, jag verkar ha fel. Det kanske är en åldersfråga. Ju yngre desto bättre förutsättningar. Närmar man sig 50 så har man gjort sitt, typ, även om man inte ens börjat som i mitt fall. Kanske män från 70-talet inte har denna förmåga, att det vuxit fram hos senare generationer.