• Anonym (Älskar att komma)

Berätta om er skönaste orgasm. ;-)

Berätta gärna om er skönaste orgasm. .

• Svar på tråden Berätta om er skönaste orgasm. ;-)
  • Anonym (H)

Det här va för flera år sen med min nuvarande sambo. vi hade varit tillsammans knappt ett år.

När jag red honom så fick jag en sån skön orgasm så den glömmer jag aldrig. Vill uppleva den igen.. när jag red honom kom jag både vaginalt och klitorisorgasm samtidigt. Det va otroligt skönt..

• Anonym (Bortskämd;)) på denna punkt...)

Vilken svår fråga  Skrattande
    Alla gånger när jag har sex med min man - med (får man säga det här ;)) stor k.k,  står på knä och använder en vibrator samtidigt!!!
    då kommer jag minst 3 gånger på raken - det känns i hela kroppen och jag får stå-päls/rysningar...Efter 3 - 4 orgasmer har jag tappat räkningen på hur många ggr till jag kommer eller om jag kommer hela tiden-jag vet inte-kan man det ?? Jag blir helt väck Tungan ute minnes förlust under orgasmerna nästan, kan inte koncentrera mig på att räkna, har provat men minns inte hur många eller hur länge, ska ta tid nästa gång ha ha.. men det är mycket längre än 20 el var det 40 sek för killar -oj jag trodde det var mycket längre tid.Förvånad

Anonym (H) skrev 2021-03-09 02:23:00 följande:

Det här va för flera år sen med min nuvarande sambo. vi hade varit tillsammans knappt ett år.

När jag red honom så fick jag en sån skön orgasm så den glömmer jag aldrig. Vill uppleva den igen.. när jag red honom kom jag både vaginalt och klitorisorgasm samtidigt. Det va otroligt skönt..

Har du provat att använda en (stark) vibrator samtidigt- det funkar för mig - både att komma vaginalt och klitoris orgasm samtidigt- speciellt bakifrån..(Menar inte i rumpan- det gillar inte jag), men alla är ju olika såklart...Vibratorer går ju använda i alla ställningar beroende på vibratorns storlek åså vidare ;))

Nu är det dags att komma skönt. .

• fgnuzwi1
    parnordqvist skrev 2021-03-04 23:05:48 följande:
    Vet inte vad jag ska tro. På sidan via länken står det 10-30 sekunder, på andra ställen 6-10 sekunder. Det är nog individuellt, kanske. Jag tror inte att jag mäktar med så mycket mer än högst 10. Mäktar med? Är sex jobbigt? Ja det verkar så för mig. Anledning: Ångest. Har aldrig sett en naken kvinna IRL i hela mitt liv. Detta är sjukt, helt absurt. Så pass asexuell är jag alltså på ett plan, men vill titta på porr på ett annat. När jag gör det får jag väldiga komplex för kvinnors orgasmer, särskilt när de kommer via vibratorer. Det är ju helt väsenskilt från mina egna, kan inte jämföras alls. Skulle jag mot ALLA odds träffa en kvinna med den förmågan skulle jag inte stå ut. Hon orgasmerar flera minuter och njuter enormt, medan jag har max 10 sekunder och sen springer jag ut från rummet för att jag får sån ångest av hennes stönande. Oerhört starka känslor av tillkortakommande och avundsjuka. Dessa känslor skulle vara starkare än den sexuella upplevelsen. Vilket liv man har. Halva är tyvärr borta. Mer än halva. 
    Först 1. män kan också använda vibratorer, min man har gjort det flera gånger...Så det är absolut inte bara till för kvinnor..
    2.Filmer är oftast fejkade
    3.det finns kvinnor som aldrig fått en orgasm i hela sitt liv.
    4 Inte alla kvinnor får minuters långa orgasmer och håller på som i filmerna.
    5..Många kvinnor vill hellre mysa än å ha sex eller ha lite sex och mysa..
    6..Alla eller dom flesta är inte som dom i filmerna-Jag lovar!!!.
    Men att du får du ångest av om en kvinna njuter...Det låter sorgligt - om jag får vara ärlig.Och.50 år är inte gammalt nu för tiden....Så om du kan ta dig ur ångesten-jag menar det finns ju läkare mediciner osv som hjälper./kan hjälpa om man vill...Det har hjälpt många inklusive MIG-så jag vet vad jag "pratar" om!!!..Du kan då om inte förr -med ångest , men efteråt om du vill - träffa en kvinna..
    Det är aldrig försent så länge du lever!!!
    Med tanke på det-att du "tror" att du är för gammal-så läste jag om en kvinna som fick barn när hon var 66 ÅR och hamnade i Guiness rekord bok -som den äldsta kvinnan i världen som fött barn-tror hon var från Rumänien- hon hade inte träffat nån man så hon gick tillslut till sperma banken-och gjorde nån provrörs befruktning typ -att föda barn vid den åldern trodde jag var HELT omöjligt, men tydligen inte:)) 
    Om det är möjligt - så är ingenting omöjligt!!!
  • Tobben
    fgnuzwi1 skrev 2021-03-09 10:29:23 följande:
    Först 1. män kan också använda vibratorer, min man har gjort det flera gånger...Så det är absolut inte bara till för kvinnor..
    Men att du får du ångest av om en kvinna njuter...Det låter sorgligt - om jag får vara ärlig.Och.50 år är inte gammalt nu för tiden....Så om du kan ta dig ur ångesten-jag menar det finns ju läkare mediciner osv som hjälper./kan hjälpa om man vill...Det har hjälpt många inklusive MIG-så jag vet vad jag "pratar" om!!!..Du kan då om inte förr -med ångest , men efteråt om du vill - träffa en kvinna..
    Med tanke på det-att du "tror" att du är för gammal-så läste jag om en kvinna som fick barn när hon var 66 ÅR och hamnade i Guiness rekord bok -som den äldsta kvinnan i världen som fött barn-tror hon var från Rumänien- hon hade inte träffat nån man så hon gick tillslut till sperma banken-och gjorde nån provrörs befruktning typ -att föda barn vid den åldern trodde jag var HELT omöjligt, men tydligen inte:)) 
    En kompis farmor fick min kompis far när hon var 68, så det borde var hon som är med i rekordboken :)
  • parnordqvist
    fgnuzwi1 skrev 2021-03-09 10:29:23 följande:
    Det är så här att jag inte är intresserad av dem i min egen ålder, tänder inte alls, utan vill ha nån i 25-35-årsåldern trots att jag själv snart är 50. För det första har de i det åldersintervallet betydligt mer energi, vill kanske ha sex varje dag. Det orkar i alla fall inte jag. Jag använder min vibrator ganska sällan. För det andra är ytterst få intresserade av nån som är i princip dubbelt så gammal. De tänker snarare vilket svin man är som försöker stöta på dem. Inte alla kanske, men många. Inte så roligt att vara med nån som är gråhårig, överviktig och har en massa andra problem. Det förstår jag.
    Att ha en skrikande, stönande och högljudd människa i närheten är för mig något väldigt skräckinjagande. Minns en gång på ett diskotek (jag var 22) och det skulle bli erotisk show (året var 1994 då fortfarande sådana kunde genomföras). Ett par gjorde något på scenen, vet ej hur långt det gick men det blev stönande ljud, fiktiva eller äkta. Jag fick stark ångest och sprang ut från lokalen medan det pågick. Dock har jag tittat en del på porr med stönande kvinnor, men på senare tid har det blivit allt mer ångest kring det plus känslan av avund och tillkortakommande. 
    Visst kan man få barn runt 60 om man har tur. Min mor var 48. Alltså är jag äldre än henne nu och är barnlös. Det här skulle också visa sig om jag skulle vara med på en förlossning, då en människa plågas i kanske flera timmar med mycket skrik, men då av smärta. Det skulle jag inte heller palla så bra. Skulle nog fly då också. Och vore jag inte med så skulle det nog bli "hallabaloo" i både den nya familjen och i hennes släkt. Inte nog med att jag är för gammal, jag orkar inte med situationen heller. Så har det varit i alla år, inget som kommit nu.
    Apropå mediciner ska jag påbörja en kontakt med kurator eller psykolog och kommer då att ta upp detta. Det bästa i mitt fall vore kemisk kastrering med livslångt medicinerande eller sterilisering, kanske går att kombinera. Det är liksom inte på sin plats att könsdriften drar igång nu. Det skulle den ha gjort 1994, typ. Att kastrera sig innebär att könsdriften försvinner liksom den sexuella förmågan. Det är inte oåterkalleligt, den kommer tillbaka om man slutar medicinera. Biverkningar finns, bland annat benskörhet, men då ska man ta medicinen länge. Nej jag tror inte att den här avdelningen är något för mig på grund av mitt avvikande tankesätt och beteende. Och nu också ålder.
  • parnordqvist
    Anonym (Bortskämd;)) på denna punkt...) skrev 2021-03-09 07:42:37 följande:

Vilken svår fråga  Skrattande
    Alla gånger när jag har sex med min man - med (får man säga det här ;)) stor k.k,  står på knä och använder en vibrator samtidigt!!!
    då kommer jag minst 3 gånger på raken - det känns i hela kroppen och jag får stå-päls/rysningar...Efter 3 - 4 orgasmer har jag tappat räkningen på hur många ggr till jag kommer eller om jag kommer hela tiden-jag vet inte-kan man det ?? Jag blir helt väck Tungan ute minnes förlust under orgasmerna nästan, kan inte koncentrera mig på att räkna, har provat men minns inte hur många eller hur länge, ska ta tid nästa gång ha ha.. men det är mycket längre än 20 el var det 40 sek för killar -oj jag trodde det var mycket längre tid.Förvånad

Har du övat upp din orgasmförmåga genom knipövningar eller fanns den bara där? Enligt en sexolog på en av de stora kvällstidningarna har de flesta kvinnor som kan få multipla orgasmer övat sig till detta. Jag kontaktade sexologen och uttryckte min frustration och avund för kvinnors sex, och fick detta svar. Jag behövde inte alls vara så avundsjuk. Jag påtalade också att kvinnor har 8 000 nervtrådar i clitoris medan mannen bara har 4 000 i el kuko, men det var inget som man som kvinna kunde räkna som någon stor fördel, det betydde inte att kvinnor hade bättre sex. Nej män kan få mellan 10 och 30 sekunder, inte mer. Och inga multipla heller. G-punkt finns enligt sexologen, och då menade hon prostatan. Den räknar inte jag eftersom man måste upp i ändtarmen och gräva. Den går fetbort för mig. Vilket tok! Varför inte placera den så kallade G-punkten i ollonet eller någon annanstans? En äkta G-punkt har bara kvinnan! Så enligt henne är det inte så stor skillnad mellan könen. Det skrev hon bara för att lindra min frustration och för att slippa hot och hat från sociala medier om hon erkänt att kvinnor har bättre sex. Så fungerar det numera.
  • fgnuzwi1
    Tobben skrev 2021-03-09 13:58:52 följande:
    En kompis farmor fick min kompis far när hon var 68, så det borde var hon som är med i rekordboken :)
    Ja det har du ju kanske rätt i - Jag glömde tillägga att hon hamnade i guiness rekordbok för att vara den äldsta kvinnan att föda sitt FÖRSTA barn och det var 2005/6 - jag läste om henne i år så nu är dottern 15-16 år och hon runt 80 och det blev en massa skriverier om henne - både många negativa och positiva- att hon var självisk som skaffade barn när hon var så gammal, ensam och fattig, osv- men också att hon var en bra mamma som gjorde/gör allt för sin dotter- skaffade sig lite extra pengar genom att låta sig fotograferas och intervjuas-utöver den lilla föräldra peng hon fick-Det kan inte vara mycket i Rumänien??? sen skrev hon barn böcker bla och hade ett avtal med en av läkarna att han - skulle ta över vårdnaden om nåt hände henne )
    Så hon blev lite som en "kändis" för att dryga ut föräldra penningen.. Och för att hon ville visa upp att hon hade ett normalt och älskat barn...Alla (journalister/fotografer, mm) ville veta om flickan hon fick var och skulle bli ett "normalt" barn - iq- mässigt/mentalt??? Hon är med i många tidningar på bla nätet..
    parnordqvist skrev 2021-03-09 21:41:24 följande:
    Har du övat upp din orgasmförmåga genom knipövningar eller fanns den bara där? Enligt en sexolog på en av de stora kvällstidningarna har de flesta kvinnor som kan få multipla orgasmer övat sig till detta. Jag kontaktade sexologen och uttryckte min frustration och avund för kvinnors sex, och fick detta svar. Jag behövde inte alls vara så avundsjuk. Jag påtalade också att kvinnor har 8 000 nervtrådar i clitoris medan mannen bara har 4 000 i el kuko, men det var inget som man som kvinna kunde räkna som någon stor fördel, det betydde inte att kvinnor hade bättre sex. Nej män kan få mellan 10 och 30 sekunder, inte mer. Och inga multipla heller. G-punkt finns enligt sexologen, och då menade hon prostatan. Den räknar inte jag eftersom man måste upp i ändtarmen och gräva. Den går fetbort för mig. Vilket tok! Varför inte placera den så kallade G-punkten i ollonet eller någon annanstans? En äkta G-punkt har bara kvinnan! Så enligt henne är det inte så stor skillnad mellan könen. Det skrev hon bara för att lindra min frustration och för att slippa hot och hat från sociala medier om hon erkänt att kvinnor har bättre sex. Så fungerar det numera.
    Vad lustigt - jag har alltid varit avundsjuk på er killar.Jag har tyckt att det var så orättvist att killar kunde komma så lätt och snabbt..Medans jag själv inte kom alls!!! Tills jag var hemma hos en kill kompis från samma jobb -som frågade mig - kan vi inte ha sex - nja jag vet inte sa jag - det är lite tråkigt för tjejer )..NEJ nej sa han det är det inte - nähä sa jag - vi kan väl prova då - obs jag var inte så gammal då-30 år sen- hade aldrig fått nån orgasm med en kille tidigare-som jag legat med  - det var första gången jag kom - med en kille genom att han gav sig inte förens jag hade kommit-vi var t.o.m tillsammans i 4 år efter det...INTE bara pga av det ha ha..
    Men det bästa var ju när jag sen träffade en annan kille - som numera är min man- vi jobbade också på samma jobb, men vi var inte kompisar....
    Men jag visste direkt - honom ska jag ha - och så blev det---Efter en firma fest )
    Efter vi dejtat ett tag  - så tar han fram en vibrator - som jag inte ens visste existerade då - efter det är det ju favoriten - att använda samtidigt som vi har sex..Och sen har jag faktiskt tränat på knip musklerna - när jag hade läst om att det gjorde sex bättre- och det funkar- speciellt när jag gör "knipövningar" under sex också-med att komma flera ggr och det blir bara bättre med åren--jag är nog äldre än dig ).

MEN jag tror nog att det ÄR som sexologen sa - på ett ungefär - vissa kvinnor kan inte komma alls eller har jätte svårt att komma med el utan partner...
    vissa har jag hört kommer första gången när dom provat nån typ av vibrator.
    .Att komma genom BARA vaginal stimulering/samlag utan klitoris stimulering kan vara jätte svårt eller omöjligt för många...
    Så det behöver inte betyda att kvinnor har bättre sex, vissa har det vissa inte- samma som med killar vissa har bättre sex och vissa inte-men jag har aldrig hört talas om en kille som aldrig har fått orgasm..

Nån mer än jag som ska ha det skönt nu? .

• Wzupmf

Första gången som mitt ex fick in hela sin hand i mig. Det resulterade även i min första fontänorgasm, min första "sköna smärta" i f****n, första gången jag fick uppleva känslan av att vara i någons totala "makt" och första gången jag fick höra hur duktig jag var.

Så - det var en massa (för mig) positiva händelser under väldigt kort tid. Det är väl antagligen därför jag minns det som den bästa orgasmen:)

• Freddie K
    Wzupmf skrev 2021-03-11 11:06:31 följande:

Första gången som mitt ex fick in hela sin hand i mig. Det resulterade även i min första fontänorgasm, min första "sköna smärta" i f****n, första gången jag fick uppleva känslan av att vara i någons totala "makt" och första gången jag fick höra hur duktig jag var.

Så - det var en massa (för mig) positiva händelser under väldigt kort tid. Det är väl antagligen därför jag minns det som den bästa orgasmen:)

Det lät härligt! .
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • parnordqvist
    Anonym (Bortskämd;)) på denna punkt...) skrev 2021-03-11 04:03:32 följande:
    Vad lustigt - jag har alltid varit avundsjuk på er killar.Jag har tyckt att det var så orättvist att killar kunde komma så lätt och snabbt..Medans jag själv inte kom alls!!! Tills jag var hemma hos en kill kompis från samma jobb -som frågade mig - kan vi inte ha sex - nja jag vet inte sa jag - det är lite tråkigt för tjejer )..NEJ nej sa han det är det inte - nähä sa jag - vi kan väl prova då - obs jag var inte så gammal då-30 år sen- hade aldrig fått nån orgasm med en kille tidigare-som jag legat med  - det var första gången jag kom - med en kille genom att han gav sig inte förens jag hade kommit-vi var t.o.m tillsammans i 4 år efter det...INTE bara pga av det ha ha..
    Men det bästa var ju när jag sen träffade en annan kille - som numera är min man- vi jobbade också på samma jobb, men vi var inte kompisar....
    Men jag visste direkt - honom ska jag ha - och så blev det---Efter en firma fest )
    Efter vi dejtat ett tag  - så tar han fram en vibrator - som jag inte ens visste existerade då - efter det är det ju favoriten - att använda samtidigt som vi har sex..Och sen har jag faktiskt tränat på knip musklerna - när jag hade läst om att det gjorde sex bättre- och det funkar- speciellt när jag gör "knipövningar" under sex också-med att komma flera ggr och det blir bara bättre med åren--jag är nog äldre än dig ).

MEN jag tror nog att det ÄR som sexologen sa - på ett ungefär - vissa kvinnor kan inte komma alls eller har jätte svårt att komma med el utan partner...
    vissa har jag hört kommer första gången när dom provat nån typ av vibrator.
    .Att komma genom BARA vaginal stimulering/samlag utan klitoris stimulering kan vara jätte svårt eller omöjligt för många...
    Så det behöver inte betyda att kvinnor har bättre sex, vissa har det vissa inte- samma som med killar vissa har bättre sex och vissa inte-men jag har aldrig hört talas om en kille som aldrig har fått orgasm..
    Härlig historia! Roligt att få uppleva det som ung. Hade aldrig gått med mig på min tid. Vid ett tillfälle på högstadiet sa en tjej i klassen att hennes kompis som gick i annan skola, ville vara ihop med mig, eller nåt i den stilen. Situationen kändes olustig, nästan otäck, som ett intrång i den privata sfären. Det där hade jag ingen erfarenhet av. Så för en gångs skull fräste jag ifrån: "Vad är det för dumheter?" Sen minns jag inte om jag sa något mer. Hörde aldrig mer av det där. Sen har den linjen varit den som gällt, fram till nu, eventuellt, när man snart blir 50 (februari 2022) och inte haft något. Då kommer desperationen och känslan av att vara en loser. Men frågan är om jag vill ha det nu, eller om det bara är hjärnspöken, åldersångest? Desperation efter att dämpa mina tillkortakommanden, kanske. 
    Jag använder också vibratorer. Jag har en liten med 7 olika hastigheter, men även en större som jag fick hem i går. Den hade dock en teknik som inte fungerar alls på män/mig, en sorts luftstötar eller något i den stilen. Det gick inte. Den gjorde nästan ont. Den andra fungerar ganska bra och orgasmen är nog som en vanlig manlig, runt 6-10 sekunder. Tror inte det går att få så mycket mer. Har även en lösvagina men den känns sådär, ger inte lika bra orgasm som vibratorn. Försöker hitta den g-punkt som även män ska ha, men den verkar vara gömd. Är det en bluff det där? Prostatakörteln en g-punkt?
    Det verkar som om det här är något jag borde lägga ifrån mig och förtränga. Det är i senaste laget att debutera sexuellt i 50-årsåldern. De i min ålder har barn och kanske även barnbarn, jag är oskuld. Det är så extremt på något sätt. Men det är helt och hållet mitt eget fel då jag inte känt behov av förhållanden tidigare, eller snarare, varit livrädd för den delen av livet. Förhållanden, anställningar och åldrandet är mina tre stora problemområden. Jag mår lika dåligt av alla.
  • Anonym (sexy)

jag och sambon har ett ganska vanligt sex liv vi brukar ha avbrutet sex då och då för att känna varandras närhet vi vet båda två att det kräver att vi måste vara lyhörda.
    Den här kvällen myste vi i våran säng när hon hamnade uppe på mig ridande lade hon sig ner på mig och jag smekte hennes skinkor jag lät ena fingret smeka hennes  anus hon började att orma sig lite tills jag lät fingret glida in i hennes stjärt hon stelnade till och stönade.
    Jag frågade om jag fick fortsätta pilla hon stönade -du får pilla hur mycket du vill där- vi fortaste en stund och bytte ställning till missionären efter som jag vid det här laget var rejält upphetsad och började förbereda mig för att det snart var dax att avbryta.
    Men plötsligt känner jag hur hon låter sitt finger glida in i min stjärt medan hon säger -jasså du gillar det här-
    Jag tappar fullständigt kontrollen och innan jag hinner dra mig ur så sprutar jag i henne.

Svar på tråden Berätta om er skönaste orgasm. ;-)