• Anonym (Ställning)

Vilken ställning gillar du bäst?

Vilken av dessa tre ställningar gillar du bäst?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ställning gillar du bäst?
  • Anonym (Rumpkille)

Bakifrån för då ser man tjejens fina rumpa 

• Anonym (Ann)

Missionären med killens händer under mina skinkor. En solkla favorit även om omväxling förnöjer.

• Stefano82
    Anonym (Ann) skrev 2022-07-07 12:12:18 följande:

Missionären med killens händer under mina skinkor. En solkla favorit även om omväxling förnöjer.

Så härligt och hett. Jag gillar den med. Härligt med benen på mina axlar då blir det bättre och hårdare stötar.
  • Anonym (X)

Stående bakifrån.
    Speciellt när hon har klackar och stay ups 

• Tom Araya

Jag röstade på bakifrån, för det är en nämnd favorit jag har.

Andra favoriter är 

Hon på rygg i sängen med uppdragna knän, gärna en kudde under rumpan, jag knästår mellan hennes ben.

Hon ligger på rygg på ett stadigt köksbord eller bänk i rätt höjd och jag står på golvet mellan hennes ben.

Jag gillar också om hon rider ibland, särskilt i huksittande ställning. Det är oftast inte skönast, men det är så vansinnigt sexigt att se henne så.

Sedan gillar jag 69'an, för jag blir så jäkla kåt av att känna kuken i hennes mun och hennes fitta mot min mun samtidigt, även om hon inte kan ge den bästa stimulansen just då.

• Anonym (Kvinna 26)

Intressant att kvinnornas och männens prioriteringar stämmer överens i resultatet. Alltså alla ställningar har samma plats på listan hos kvinnorna och männen.

• Freddie K

Vilken ställning är bäst om man inte är så stor?

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (ms)
    Freddie K skrev 2022-07-25 09:39:19 följande:

Vilken ställning är bäst om man inte är så stor?

Det där är ett betydligt mindre problem. Alla ställningar passar då. Det är mycket svårare att klämma in en 6 cm bred penis.
  • Freddie K
    Anonym (ms) skrev 2022-07-25 10:38:41 följande:
    Det där är ett betydligt mindre problem. Alla ställningar passar då. Det är mycket svårare att klämma in en 6 cm bred penis.
    Jo, men vilken ställning är skönast då, om man säger så? För kvinnan då.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (ms)
    Freddie K skrev 2022-07-25 10:51:52 följande:
    Jo, men vilken ställning är skönast då, om man säger så? För kvinnan då.
    Frågar du mig, så är det inget som slår missionären. Mina lår kring hans midja och hans händer på min rumpa. Stor eller liten kuk har ingen betydelse, det är den enda positionen som kan få mig att komma.
Svar på tråden Vilken ställning gillar du bäst?