• Anonym (Ställning)

    Vilken ställning gillar du bäst?

    Vilken av dessa tre ställningar gillar du bäst?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ställning gillar du bäst?
  • Freddie K

    Missionären är härlig. Intim och så, men eftersom att jag inte har så stor så föredrar jag rida eller bakifrån. :s.


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • LadyThunder
    Freddie K skrev 2021-09-22 09:04:06 följande:

    Missionären är härlig. Intim och så, men eftersom att jag inte har så stor så föredrar jag rida eller bakifrån. :s.


    Hmm, hellre rida än bakifrån isåfall, tycker ändå ett mindre don är som skönast då!

    -för kvinnan iaf.
  • Freddie K
    Xclueless skrev 2021-09-22 09:15:54 följande:
    Hmm, hellre rida än bakifrån isåfall, tycker ändå ett mindre don är som skönast då!

    -för kvinnan iaf.
    Det funkar för mig också. Jag gillar rida. Då kan hon böja sig ner och kyssa mig samtidigt som hon rider mig i sin takt.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Doggy)

    Alltså helst klart bakifrån. Gillar det djuriska. Hårt och rytmiskt. På alla fyra eller ståendes, beror sig helt på situationen. Gillar att svanka och visa upp det jag har.

  • Underhill

    Bakifrån för det dominanta?djuriska? Att hon rider passionerat?för att det är en härlig upplevelse där man so man bara kan njuta, känna och greppa :)

  • Danniboy
    Anonym (H) skrev 2021-09-22 08:14:12 följande:
    Tycker man får bra ögonkontakt även vid ridning också. Även i den kan man kyssas.

    Måhända, men känns inte lika intimt som missionären för mig. Man är ju så nära varandras ansikten i missionären, så man ser varandra rätt in i ögonen. Kyssa är en sak, men att råhångla är definitivt svårare vid ridning än i missionären, om man inte nu saktar ned rätt så rejält. I min erfarenhet, iallafall.

  • Danniboy
    Freddie K skrev 2021-09-22 09:04:06 följande:

    Missionären är härlig. Intim och så, men eftersom att jag inte har så stor så föredrar jag rida eller bakifrån. :s.


    Det finns olika varianter av missionären man kan köra, då vi killar kommer in djupare, och känns således (ibland betydligt) större inuti tjejen. En av dessa varianter är att använda en kudde under hennes höfter, så hon lyfts upp, sen kan du ha hennes ben över dina axlar. Ett mindre paket, blir till då ett mellanstort/stort paket.


    En regel som är bra att följa för oss killar som inte är särskilt stora, är att alltid se till så att tjejens ben är så nära varandra som möjligt. Ju mer dom är isär, desto mindre kommer du kännas. Sen, som tidigare nämnt, ha en kudde under hennes höfter. Väldigt, väldigt lätta men effektiva trick man kan använda för att förbättra framförallt tjejens upplevelse.


    Kuddtricket fungerar för övrigt i doggy också. Bara se till att hon ligger på mage på kudden.

  • Freddie K
    Danniboy skrev 2021-09-22 16:05:51 följande:

    Det finns olika varianter av missionären man kan köra, då vi killar kommer in djupare, och känns således (ibland betydligt) större inuti tjejen. En av dessa varianter är att använda en kudde under hennes höfter, så hon lyfts upp, sen kan du ha hennes ben över dina axlar. Ett mindre paket, blir till då ett mellanstort/stort paket.


    En regel som är bra att följa för oss killar som inte är särskilt stora, är att alltid se till så att tjejens ben är så nära varandra som möjligt. Ju mer dom är isär, desto mindre kommer du kännas. Sen, som tidigare nämnt, ha en kudde under hennes höfter. Väldigt, väldigt lätta men effektiva trick man kan använda för att förbättra framförallt tjejens upplevelse.


    Kuddtricket fungerar för övrigt i doggy också. Bara se till att hon ligger på mage på kudden.


    Tack för tipsen! .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • LadyThunder
    Freddie K skrev 2021-09-22 16:07:20 följande:

    Tack för tipsen! .


    Ett tryck (handflata, knytnäve eller dyl) ovanför blygdbenet i missionären är en bra grej också, gammalt trick men ack så funktionellt. Då trycks g-punkten ner mot penis. Gottigott!
  • Freddie K
    Xclueless skrev 2021-09-22 16:39:16 följande:
    Ett tryck (handflata, knytnäve eller dyl) ovanför blygdbenet i missionären är en bra grej också, gammalt trick men ack så funktionellt. Då trycks g-punkten ner mot penis. Gottigott!
    Tack. Det ska jag testa någon gång om jag får chansen. Glad
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Vilken ställning gillar du bäst?