Man kan alltid vända sig till Jesus
I svåra stunder när allt hopp verkar vara ute, och nu när farsoten står innanför dörren.
I svåra stunder när allt hopp verkar vara ute, och nu när farsoten står innanför dörren.
Jag tänkte börja tro på de grekiska gudarna. Fy satan vad mycket yaoi-material det finns bland dem, helt awesome! Nästan varenda en av de grekiska gudarna hade i ala fall något finger i yaoi-smeten. Kristedomen har ju bara ett par stycken. Astråkigt av dem. Den nordiska mytologin är inte heller så där överrepresenterad när det gäller yaoi, men det kan bero på att ytterst få källor är från före kristnandet. Det finns några hintar här och där, men inte mycket.....
Jag är en slav. När jag invänder mot hur jag behandlas hänvisar min ägare bara till bibeln och säger att inte ens Jesus talade mot slaveri.
Så varför ska jag vända mig till Jesus?
Varför? För att han kan göra saker bättre eller för att man ska ha någon att hålla i handen när allt går åt helvete?
För er som lägger era bekymmer i Jesus händer vill jag bara påminna om att han har hål i båda...
ok? vad vill du säga med det?
Du har rätt, Jesus nämnde faktiskt inget om detta. Faktiskt så nämnde han heller inget om knivmord, våldtäkter eller tortyr. Så rimligtvis var han positiv till dessa företeelser.
Vi ses i Ropsten.