Jomshof
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Fortfarande missad i var inlägg, visst är det skumt.
Kan det vara så att premisserna som gör så vi ska glömma av gud i kristendomen och det våld av liknande art i
bibeln, kan det vara så enkelt tro? 
Och på att jesus är guds son så måste jag säga no kidding på, den var såå ny.
Vad säger ni?
Inget du sagt har ändrat detta liknande våld, inte ens en gång.
Utan det handlar hela tiden om att prata om annat för dig, det handlar om att glömma av mycket stora delar av bibeln och försöka påstå att gamlatestamentet inte är aktuellt, rätt bekvämt, dock ett litet problem det är få kristna som förkastat gamla testamentet, utan mest obskyra varianter som enbart har nya testamentet.
Och vad du ska säga med dom få är det ingen som vet, då våldet av liknande art ändå finns kvar.
Och varför pratar du bara om jesus hela tiden och aldrig gud?
Låter som du missat stora delar av kristendomen och just gud, hur gick det till 
Fortfarande missad i var inlägg, visst är det skumt.
Kan det vara så att premisserna som gör så vi ska glömma av gud i kristendomen och det våld av liknande art i
bibeln, kan det vara så enkelt tro? 
Och på att jesus är guds son så måste jag säga no kidding på, den var såå ny.
DU behöver inte skriva så mycket, dina premisser är kvar som gör islam enligt dig till en avskyvärd religion, problemet är dock om man sätter samma premisser på kristendomen, så inser man att liknande våld även återfinns där och där berättar premisserna en sak som du aldrig någonsin kan ändra på, då argumentet var havererat från början.)
Även bibelcitat som saknar relevans kan man undra hur det skulle ändra nått.