Jomshof
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Våldtäktsmannen, som har erkänt, har för övrigt det svenskklingande efternamnet Karlsson
Saklighet pratar jag om, och kommer det snart?
Och vill du svara sakligt, så räcker ju det för dig och se tillbaka där du svarade men sakligheten var glömd, ganska enkelt faktiskt.
Undra varför det tar sån tid för dig att komma med ditt argument/argumenten, kan det var så enkelt du inte ens har ett och eftersom det aldrig kommer?
Och vill du veta vad du ska svara på, så är det bara återuppta det där du avslutade sakligheten.
Det är väldigt intressant och se någon inte argumentera för sin sak, och det måste vara så att du inte ens har en.
För vad annars väntar du på?
Vet du inte vad du svarar på ens?
Kanske du ska läsa tillbaka då?
Inser du är rädd för att för att svara sakligt, undrar varför, orolig att det ska fel?
Utan argumentation, så är din kritik innehållslös och går att avskriva just pga avsaknaden av argumentationen för saken i ditt påstående.
Det är först när du argumenterar du kan hävda svammel och om argumentationen håller för kritik.
Jag sett en hel del inlägg av Padirac i detta ämnet nu och för inse att han är den som håller högst kunskap av alla i tråden i kunskaper.
Och det som är lite komiskt är att flera av dom är enkla att ta reda på själv.
Dock är denna svartvita syn som vissa ger, den är väldigt udda.
Då det innebär att m,an ska inte prata om vissa saker om man diskutera er EN viss sak.
Det ska utelämnas saker och glömmas av, för det förstör argumentationen och det går inte ta upp de glömda sakerna, för då komemr attackerna emot person(Ad hominem) tillbaka istället stället.
Vilket berättar att en del har inget intresse av en saklig diskussion, där fakta och saklighet är i första rummet och för komma fram till nått.
Dessa premisser som Lark kom med(Som avgjorde vad som gjorde en religion avskyvärd, som med samma premisser berättade det samma om kristendomen), är så EXTREMT tydligt exempel på detta.
Och kontentan är att vi står här fortfarande med inget, inser du inte vill delta i en diskussion.
Det betyder mina argument står oemotsagda och att jag har rätt och du inget sakligt sagt.
Utan argumentation, så är din kritik innehållslös och går att avskriva just pga avsaknaden av argumentationen för saken i ditt påstående.
Det är först när du argumenterar du kan hävda svammel och om argumentationen håller för kritik.
Jag sett en hel del inlägg av Padirac i detta ämnet nu och för inse att han är den som håller högst kunskap av alla i tråden i kunskaper.
Då det innebär att m,an ska inte prata om vissa saker om man diskutera er EN viss sak.
Det ska utelämnas saker och glömmas av, för det förstör argumentationen och det går inte ta upp de glömda sakerna, för då komemr attackerna emot person(Ad hominem) tillbaka istället stället.
Vilket berättar att en del har inget intresse av en saklig diskussion, där fakta och saklighet är i första rummet och för komma fram till nått.
Dessa premisser som Lark kom med(Som avgjorde vad som gjorde en religion avskyvärd, som med samma premisser berättade det samma om kristendomen), är så EXTREMT tydligt exempel på detta.
Det blir så när ojoj skippar och berätta vad det sakliga argumentet, och vi kommit till slutsatsen något sakligt argument finns inte pga avsaknaden av den samma.
Kanske du ska trycka visa endast på ojoj, och berätta vad sakligheten är.
AD hominem är när man tror person är ett argument för sak, kanske man ska luta argumentera med min person över ämnet och saklighet?
Svårt och veta vad du vill utan saklighet i ämnet.
Vi alla drar slutsatsen du inte har något och tillföra i ämnet kring jomshof, eller vad beror det på att sakligheten aldrig kommer?
Det blir så när ojoj skippar och berätta vad det sakliga argumentet, och vi kommit till slutsatsen något sakligt argument finns inte pga avsaknaden av den samma.
Kanske du ska trycka visa endast på ojoj, och berätta vad sakligheten är.
AD hominem är när man tror person är ett argument för sak, kanske man ska luta argumentera med min person över ämnet och saklighet?
Svårt och veta vad du vill utan saklighet i ämnet.
Vi alla drar slutsatsen du inte har något och tillföra i ämnet kring jomshof, eller vad beror det på att sakligheten aldrig kommer?
Att kriminaliteten är högre bland invandrare är en global företeelse och även bland svenskar i tex Thailand så är kriminaliteten högre än bland den Thailändska befolkningen
www.expressen.se/premium/nyheter/svenskar-begar-brott-for-att-ha-rad-att-stanna-i-thailand/.
Premiumartikel som jag inte kommer åt. Kan du citera delen där de olika andelarna framgår?
Vad är ditt sakliga argument, du har nu fått vad det handlade om.
Så vad är ursäkten till ingen saklighet?
Kan aldrig visa min kunskapsnivå om du inte har ett saklig argumentation tillbaka, faller på sin egen orimlighet.
Tryck visa endast ojoj.