• eae95

BF December 2021

Hej!

Eftersom jag inte sett någon tråd för oss som har BF December 2021 så startar jag igång en nu.

Jag kan börja med en presentation:

Jag är 25 år gammal och min sambo 28 år gammal, det är mitt andra barn och hans första som förhoppningsvis vill kika ut i December, 5/12 utifrån mina egna beräkningar men kan ju såklart ändras.

Här kan vi stötta varandra och diskutera fritt, men se till att hålla god ton! 

Och självklart stort grattis till plusset alla ni som vill följas åt här.

• Svar på tråden BF December 2021
  • VidThe

Hej! Så skönt att få sina egna symtom och känslor bekräftade genom att läsa om era upplevelser! 26 år och väntar mitt första barn. Överlycklig och panikslagen på samma gång ????

1/12 Barnlängtan

1/12 Elin

1/12 Grapefrukt89

2/12 KL

4/12 Birdiz

4/12 iior

5/12 eae95

5/12 SC85

7/12 (December)

7/12 VidThe

9/12 Rosahimmel86

9/12 Jozsan

10/12 mamma91

• Jozsan
    iior skrev 2021-04-02 10:03:03 följande:

Du missade mig :(( haha

Sorry, kopierade listan ovan bara ;)

Mysigt med decemberbebisar <3
  • Rosahimmel86
    Jozsan skrev 2021-04-02 07:33:53 följande:

Woho, vi har samma bf just nu. Häftigt att vi plussade typ samtidigt också <3

Hur mår du?

Wow vad häftigt!

Jo jag mår faktiskt väldigt bra

Men jag är väldigt svullen i magen och min mage har blivit så trög.

Sen funkar inte alls

Men i övrigt så mår jag fint :)

Hur mår du just nu?
  • Jozsan
    Rosahimmel86 skrev 2021-04-02 18:28:11 följande:

Wow vad häftigt!

Jo jag mår faktiskt väldigt bra

Men jag är väldigt svullen i magen och min mage har blivit så trög.

Sen funkar inte alls

Men i övrigt så mår jag fint :)

Hur mår du just nu?

Vad härligt att höra att du mår bra. Jag mår också bra, men är väldigt trött och magen bökar med mig också, har sån mensvärk särskilt på kvällarna och känner mig väldigt yr rätt ofta :S

Vill bara att veckorna ska gå nu så de mest kritiska är över. Men försöker samtidigt glädjas över att jag är gravid <3
  • camifranky

Tiden går så jobbigt långsamt. Går det att tänka på något annat? Vill bara att den mest kritiska tiden ska vara över nu. Räknar ner dagarna till jag förhoppningsvis ska få se ett hjärta ticka. Mina symptom är trötthet, molande värk, trög i magen, yrsel och mer flytningar.

• camifranky
    Jozsan skrev 2021-04-02 22:44:46 följande:

Vad härligt att höra att du mår bra. Jag mår också bra, men är väldigt trött och magen bökar med mig också, har sån mensvärk särskilt på kvällarna och känner mig väldigt yr rätt ofta :S

Vill bara att veckorna ska gå nu så de mest kritiska är över. Men försöker samtidigt glädjas över att jag är gravid <3

Känner verkligen igen mig, i syptomen och tankarna. Vill också glädjas men vet inte riktigt hur. Oron tar över allt.
  • Jozsan
    camifranky skrev 2021-04-03 17:38:28 följande:

Tiden går så jobbigt långsamt. Går det att tänka på något annat? Vill bara att den mest kritiska tiden ska vara över nu. Räknar ner dagarna till jag förhoppningsvis ska få se ett hjärta ticka. Mina symptom är trötthet, molande värk, trög i magen, yrsel och mer flytningar.

Samma symtom här, känner mig verkligen gravid och det är ju så härligt men oron över att det ska vara något tokigt tar kål på mig.. Har du barn sen tidigare? Grattis till plusset <3
  • Teezz

1/12 Barnlängtan

1/12 Elin

1/12 Grapefrukt89

1/12 Teezz

2/12 KL

4/12 Birdiz

4/12 iior

5/12 eae95

5/12 SC85

7/12 (December)

7/12 VidThe

9/12 Rosahimmel86

9/12 Jozsan

10/12 mamma91

Någon mer med extrem molvärk som sitter ungefär vid höftbenen? Borde vara i 5+3 idag

• Emjol

Hej!

Väntar första barnet, 25år med min pojkvän som är 28år. Bf 15 december.

Så vecka 3+3 ännu bara.

Symptom som gjorde att jag tog ett testa tidigt test:

Brösten stora och tunga med ådror

Mardrömmar och vakna hela tiden under nätterna

Ont i svanken ända sen ÄL

Så håller tummarna att allt går som det ska nu!

• Tia96
    eae95 skrev 2021-03-29 16:49:19 följande:

Vad konstigt. Den ska vara synlig!

Kanske måste vara exakt, lägger med en bild så ni ser :)

Jag hittar inte heller fb gruppen! ????

Plussade idag, ska testa igen imorgon med veckoindikator, andra barnet, har en son född 2018. Jag fyller 25 och mannen fyller 28 ????
Svar på tråden BF December 2021