BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Hej!
Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.
Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.
KNAS, 31 år, BF 7/12
Tjing!
Hej!
Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.
Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.
KNAS, 31 år, BF 7/12
Tjing!
Kämpa Neongirl!! Snart sitter du med din fina bebis i famnen. Och kanske till och med önskar du kunde få en sekund UTAN bebis i famnen. <3 :D
Skulle ni vara intresserade av en fb-grupp förresten? Vi är ju ganska få nu så det skulle vara bli en minigrupp men det är lite enklare att skriva där tycker jag. En helt privat alltså, utan fler insläpp än dom som är kvar i tråden eller har varit i tråden tidigare. Säg vad ni tycker :)
Jag är gärna med i en liten Facebook-grupp. :)
Ja kanske två på samma dag då. :) Skönt att det blir på BF eller max 3 dagar efter för din del. Här vägrar de igångsättning innan man gått över en vecka. :(
Gäller det även dem med för högt bt och går på medicin? Så är det i mitt fall iaf :O
Åkte imorse in på fl-akuten igen... Denna gång pga att jag haft ont i magen sen igår, och med mitt höga bt kan det vara tecken på havandeskapsförgiftning, så fick jag åka in. Som tur var såg alla prover bra ut, dock förhöjt bt så min medicindos har nu höjts, men igångsättning planeras ändå nästa vecka :) Läkaren kände även på tappen och den var mjuk och jag hade börjat öppna mig, så hon gjorde en hinnsvepning, yay haha xD Så nu får vi väl se vad som händer framöver, om några värkar kommer igång av sig själv eller inte, spänningen stiger haha :D
Jamen alltså det är ju galet!! Hur är din tjej nu, och hur gammal är hon? Vissa dagar måste jag bara fokusera på att det KOMMER vända. Ja samma här, hon bajsar 2-4 ggr per bajsning eller vad man ska säga. Vi måste vänta nån halvtimme-timme tills hon är klar för annars får man byta igen så fort man klätt på henne efter första bytet. Inte kul men vi gör av med ett paket blöjor per dygn annars typ. Vi ska till BVC och väga igen idag så förhoppningsvis har hon gått upp. Jag tror det ändå, hon har ätit mycket!
Åkte imorse in på fl-akuten igen... Denna gång pga att jag haft ont i magen sen igår, och med mitt höga bt kan det vara tecken på havandeskapsförgiftning, så fick jag åka in. Som tur var såg alla prover bra ut, dock förhöjt bt så min medicindos har nu höjts, men igångsättning planeras ändå nästa vecka :) Läkaren kände även på tappen och den var mjuk och jag hade börjat öppna mig, så hon gjorde en hinnsvepning, yay haha xD Så nu får vi väl se vad som händer framöver, om några värkar kommer igång av sig själv eller inte, spänningen stiger haha :D
Vad roligt! Jag får fixa en framöver! :)
Har varit hos barnmorskan idag. Lilleman har äntligen fixerat sig så nu hoppas jag att han vill komma ut snart. Annars har jag tid på förlossningen den 20:e för eventuell igångsättning. Men det vore ju skönt att slippa det. :( Annars såg allt bra ut iaf. :)
Dåligt tyvärr... Knodden är envis och verkar sitta skönt där den sitter. Haha.