BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
För mig ser det där ut som att det skulle kunna vara positivt om bara några timmar ;) Så här såg mina ut
Asså nu är jag såååååå confused! Haha xD tog ett nytt äl test nu och nu är ju strecket knappt synbart igen! xD. Vad händer! Ska se om jag lyckad hålla mig från att dricka mer kaffe nu och ta ett nytt vid kl 12-13 idag men vafan betyder detta? Haha xD CD 12 idag. Temperaturen fortsatt låg. Jaja Haha så förvirrad xD

Jag fick ägglossning sent igår kväll precis som jag anade att jag skulle ha! Men tyvärr så var min man helt slut efter jobbet och somnade så det blev inget sex igår. Får väl hoppas på att det räckte med i förrgår då men tror inte det med tanke på att vi inte är så fertila.
För mig ser det där ut som att det skulle kunna vara positivt om bara några timmar ;) Så här såg mina ut
Asså nu är jag såååååå confused! Haha xD tog ett nytt äl test nu och nu är ju strecket knappt synbart igen! xD. Vad händer! Ska se om jag lyckad hålla mig från att dricka mer kaffe nu och ta ett nytt vid kl 12-13 idag men vafan betyder detta? Haha xD CD 12 idag. Temperaturen fortsatt låg. Jaja Haha så förvirrad xD
Har ägglossnings sekreterare nu. Inte så genomskinligt men slemmigt, så det blir trådar mellan fingrarna. Gissar på att jag ändå har ägglossning inom något dygn eller så :)
Du kanske har som jag då. Jag får en sänkning och nästan helt blanka test dagarna innan min stegring kommer. Sen stegrar det i två dagar och jag får positivt på kvällen på andra dagen. Jag tar två test om dagen annars hade jag inte sett min stegring eller det positiva testet.
Ja kanske det är så. Jag får prova igen senare under dagen här, och kanske ikväll. Och fortsätta helt enkelt haha. Jag bör få positivt typ idag eller imorgon om min beräkning är rätt. Eftersom positivt test får man väll typ 1-2 dygn innan själva ägglossningen. Och jag bör ha ägglossning på dag 14 eller 15. Dag 12 idag son sagt :).
Jag fick ägglossning sent igår kväll precis som jag anade att jag skulle ha! Men tyvärr så var min man helt slut efter jobbet och somnade så det blev inget sex igår. Får väl hoppas på att det räckte med i förrgår då men tror inte det med tanke på att vi inte är så fertila.