• Anonym (Bull)

Lockar en upptagen kvinna dig?

Tänder du på tanken att få ha sex med en kvinna i ett förhållande. Att du ligger med någons fru, sambo eller flickvän eller är det ett big no no?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lockar en upptagen kvinna dig?
  • Anonym (Hårdare)

Tänder på tanken på att jag smyger in till henne i deras säng som vi kommit överens om. Ligga och smeka varandra och hångla men måste vara tysta för att inte väcka honom. Slutar med att jag tar henne bakifrån och hon kan inte hålla sig från att ta hans kuk i munnen samtidigt...

• Anonym (rätt ska va rätt)
    Anonym (Gärna som älskarinna) skrev 2021-05-21 09:22:57 följande:
    Du uppträder som att du är helt förblindad av dina egna känslor och av bitterhet?

Grundförutsättningen är att du vet inte om hon är otrogen eller ej.
    Därför faller dina utbrott och ditt resonemang platt!
    Försök, för din egen och alla andras skull, att tro gott om människor och inte döma dem på det värsta sätt du förmår, när sanningen är att du faktiskt inte vet något.

Samma sak gäller dina hänvisningar till öppna förhållanden. För dels utgör ju de en ganska liten andel
    Vad vet du om det?
    Jag pratar inte om generellt om alla kvinnor i alla förhållanden, har du svårt att förstå det?
    Jag begränsar mig tydligt till att endast prata om de kvinnor som är öppna för att träffa en extra man. Hur kan du inbilla dig själv att du kan ha någon aning om hur stor andel av dessa kvinnor som lever i någon typ av öppet förhållande eller som har en öppen, stödjande och förstående man som med kärlek ger henne lov, eller liknande?
    Min erfarenhet är att det finns ganska många sådana kvinnor.
    Sanningen är att du har inte den blekaste aning!

Jag undrar av ditt sätt att uppträda, uttala dig om andra människor och ditt sätt att bemöta de som har en annan uppfattning än du, gör att du ger intryck att du vill äga kvinnan, är en mycket svartsjuk, extremt inlåsande, sluten och begränsande man mot din partner? Sådant sätt är typiska saker som kan få en kvinna att känna sig så instängd, begränsad och inlåst av sin man att hon känner att förhållandet är dåligt för henne och det kan leda till att hon börjar fundera på otrohet.
    Detta sätt kan innebära att man direkt och aktivt driver sin partner till otrohet. Kanske är detta precis så som du tidigare har gjort, du har drivit din partner till otrohet, och därför uttalar du dig och bär dig åt så som du gör?
    Kanske är det därför du inte klarar att ta in och inte klarar att förstå det som jag skriver och att vi är många människor som inte delar dina åsikter och framförallt inte ditt sätt att bemöta andra människor?

du ganska lätt kan ta reda på det är så genom att ställa frågan, eller hur?
    Har du överhuvudtaget försökt att tänka här? Hur ska jag värdera svaret? Du pratar vitt och brett om lögner och svek. Men här menar du tvärtom att jag kan ställa en extremt känslig fråga och jag ska räkna med att jag får ett 100% ärligt svar? Hur tänker du människa..?

Du verkar störa dig väldigt mycket på att jag betraktar henne som en fri kvinna som har rätt att själv fatta sina beslut och att hon själv tar ansvar för sina beslut. Jag anser mig inte ha någon som helst rätt att begränsa denna kvinna, ingen som helst rätt att bestämma över henne, ingen som helst rätt att begränsa eller ta ifrån denna kvinna hennes eget ansvar. Jag har vare sig något intresse eller någon vilja att begränsa denna kvinnas frihet.
    Detta är kanske den största skillnaden mellan dig och mig, din största strävan är att äga, låsa in och begränsa kvinnan?

Det är så tydligt att du är helt fel ute i dina känslomässiga utbrott, du förutsätter saker och hittar på negativa förutsättningar som faktiskt inte finns.
    Lägg av med det och lägg ner dina negativa resonemang.
    Försök att se lite mera positivt på tillvaron och framförallt på andra människor.
    Och du uppträder som alla människor som med dåligt samvete...

1) Påstår att alla som inte är ok med deras omoraliska agerande är irrationella och bittra

2) Försöker med alla medel få sitt agerande att verka moraliskt och helt ok

3) Argumenterar lika falskt som man agerar

Japp, jag stör mig egoistiska/narcissistiska människor som enbart bryr sig om sig själva.  Men alla dina dåliga ursäkter och försökt att rättfärdiga ditt agerande är faktiskt ganska roande Flört 

• Anonym (norrmannen)
    Kungsbackakillen73a skrev 2021-05-20 10:45:53 följande:

Ja sex med en upptagen kvinnamed eller utan tillstånd av mannen kan vara ljuvligt skönt. Att njuta tillsammans med en kvinna som är nyfiken, öppensinnad och livsnjutare är helt underbart. Några kvinnor jag träffat har upptäckt det ljuvliga med sex "på äldre dagar.

Just så, 10-15 år äldre och gift/sambo. Sexhungrig och utsvulten på rejält knullande. En lite "lyxig" och feminin fru med sexig outfit, smink och parfym. Utan makens vetskap, det förbjudna lockar. Hemligt, rått och djurisk porrigt. Uppleva det hon aldrig får med sin tråkiga och timida mercedes-gubbe.
  • Anonym (Hårdare)

Fanns det inte en likadan tråd tidigare där någon frågade om kvinnor lockas av att förföra en upptagen man?

• Anonym (Gärna som älskarinna)
    Anonym (rätt ska va rätt) skrev 2021-05-21 09:37:14 följande:

1) Påstår att alla som inte är ok med deras omoraliska agerande är irrationella och bittra

Japp, jag stör mig egoistiska/narcissistiska människor som enbart bryr sig om sig själva.  Men alla dina dåliga ursäkter och försökt att rättfärdiga ditt agerande är faktiskt ganska roande Flört 
    Du påstod att:
    Samma sak gäller dina hänvisningar till öppna förhållanden. För dels utgör ju de en ganska liten andel
    Vad vet du om det?
    Jag begränsar mig tydligt till att endast prata om de kvinnor som är öppna för att träffa en extra man. Hur kan du inbilla dig själv att du kan ha någon aning om hur stor andel av dessa kvinnor som lever i någon typ av öppet förhållande eller som har en öppen, stödjande och förstående man som med kärlek ger henne lov, eller liknande?

• Anonym (Gärna som älskarinna)
    Anonym (rätt ska va rätt) skrev 2021-05-21 09:37:14 följande:

Du påstod att:
    Du pratar vitt och brett om lögner och svek. Men här menar du tvärtom att jag kan ställa en extremt känslig fråga och jag ska räkna med att jag får ett 100% ärligt svar? Hur tänker du människa..?

Anonym (Gärna som älskarinna) skrev 2021-05-21 13:32:55 följande:
    Du påstod att:
    Du pratar vitt och brett om lögner och svek. Men här menar du tvärtom att jag kan ställa en extremt känslig fråga och jag ska räkna med att jag får ett 100% ärligt svar? Hur tänker du människa..?
    Ja, eller menar du att det är omöjligt att fråga någon du tänkt knulla med om hon har en partner? På vilket sätt menar du att ställa den frågan skulle vara känsligare än att delta i en otrohet?

Japp, att knulla andra bakom ryggen på sin partner utan sin partners medgivande ÄR ett svek, att delta i det är att delta i ett svek. 
    Anonym (Gärna som älskarinna) skrev 2021-05-21 13:31:35 följande:
    Du påstod att:
    Vad vet du om det?
    Enkel statistik: De allra flesta förhållanden är INTE öppna, de allra flesta som är ligger med andra gör det INTE med sin partners medgivande.

Men allt detta kan ju lätt undvikas genom att ställa frågan. Men det verkar ju du tycka är alldeles för känsligt... hmmm undrar vad det beror påDrömmer
  • Tukt

Ännu en sådan där tråd där en del tror att deras argument är starkare för att de skriver långa inlägg.
    Men... jag känner mig lockad av att ge något en person inte kan få. Vem det än är.
    Kan jag göra en gift kvinna må lite bättre för stunden så kan de ge mig något igen,
    Men att det ska finnas några spännande, maktmotiv av att penetrera eller på annat sätt ha sex med en gift går bort. Allt så bygger på maktlekar ska man vara öppen med.

Svar på tråden Lockar en upptagen kvinna dig?