Janni91 skrev 2021-09-21 15:31:14 följande:
Åh, hoppas verkligen att det tar sig denna gången! Det är ju så jobbigt att behöva vara omkring människor när man är som mest känslig! Hoppas ni får en mysig avtackning i alla fall och att du istället är väldigt glad :)
Verkligen! Alltså vår tjej var hemsk som valp haha. Jag såg fram emot att ha en gosig valp men fick en tjej som absolut inte ville gosa, hon attackerade mig och bet mig så mycket så jag behövde stänga in mig på toaletten ibland. Helt sjövild haha, så det är mycket bättre nu i alla fall och det går äntligen att gosa med henne :D
Btw, nu har jag pratat med valfrihetskansliet igen och remissen kommer tas bort från Sahlgrenska och skickas till Kronoberg istället och om de godkänner remissen (vilket de borde göra) kommer vi få tid hos Livio i Göteborg inom ett par månader!!! :D :D :D Massor av kramar fina du! <3
Tack snälla, det är ju som du säger inte helt säkert att jag kommer att vara ledsen den dagen, utan jag får bara fortsätta att vänta och hoppas på det bästa :)
Nämen hjälp vad jobbigt, haha, de är ju minst sagt pirayor speciellt innan de byter tänder och så ;D Min hund är ju unghund nu, eller som de även kallar det "slyngel-ålder" i t.ex. hundkurser och jag förstår verkligen nu varför de kallar det så, haha! Hon har typ glömt saker vi lärt henne, eller egentligen är det väl att hon inte lyssnar, och så har hon plötsligt börjat skälla på allt och framför allt tv:n så hon har gått från mysig, tyst valp till kaxig tonåring, haha! Men så härligt att det äntligen går att gosa med er tjej nu :D Hur gammal är hon? Min cavalier blir 1 år om bara några veckor.
Åååh men gud vad glad jag blir för din skull Janni, det är ju fantastiska nyheter! :D :D :D Hoppas att de godkänner remissen snart så att ni får veta hur och när ni går vidare :) Då känns det ju faktiskt nära nu, gud vad spännande! Sjävklart är det som flera av oss diskuterat att man önskar ju att allt bara hade gått på en gång utan inblandning av vården, men jag tycker ändå att det känns så hoppfullt att man får lägga det här i händerna på experter och att det finns så mycket hjälp att få :D Stora kramar tillbaka! <3