BF Mars 2022
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Skönt att höra att jag inte är den enda med lite symtom
Vi verkar vara många som har ganska lika.
Jag ska ringa idag och se om jag kan boka tidigt ultraljud, jag bor i en mindre stad så jag är osäker vad som finns häromkring. KUB erbjuds alla i mitt län så det ska jag göra
Jag läste överallt att man har sitt första ultraljud i typ vecka 18? Eller har jag helt missuppfattat ? Jag har ju genomgått IVF så skulle egentligen ha ett tidigt ultraljud i vecka 7 men eftersom klinikerna är stängda så blir det när de öppnar i vecka 10! Vill också seeee!! Känner inte att jag kan tro på det riktigt förän jag har sett!!
Symptomen jag har just nu är svåra att förklara. Känner mig typ allmänt sjuk? Precis som om jag skall få en förkylning eller nått. Lite illamående, trött, hängig, huvudvärk från och till.
Jag vill inte boka NIPT-test förens jag är säker på att det finns liv. Finns det liv kommer vi boka in ett NIPT-test i gravidvecka 10. Är det ok att jag inte berättar var? Det är på en privat klinIk. Jag är inte redo att dela så mycket om allt ännu. Kommer säker dela mer senare om allt är bra.
Hoppas det är ok?
Skönt att höra att jag inte är den enda med lite symtom
Vi verkar vara många som har ganska lika.
Jag ska ringa idag och se om jag kan boka tidigt ultraljud, jag bor i en mindre stad så jag är osäker vad som finns häromkring. KUB erbjuds alla i mitt län så det ska jag göra
Jag läste överallt att man har sitt första ultraljud i typ vecka 18? Eller har jag helt missuppfattat ? Jag har ju genomgått IVF så skulle egentligen ha ett tidigt ultraljud i vecka 7 men eftersom klinikerna är stängda så blir det när de öppnar i vecka 10! Vill också seeee!! Känner inte att jag kan tro på det riktigt förän jag har sett!!
Symptomen jag har just nu är svåra att förklara. Känner mig typ allmänt sjuk? Precis som om jag skall få en förkylning eller nått. Lite illamående, trött, hängig, huvudvärk från och till.
Ja gud ingen fara. Tänkte bara så dom har tider då. Jag har bokat till v11 vilket blir i mitten på augusti men det fanns knappt några tider kvar. Jag tänker att jag garderar lite och avbokar om det blir så istället så jag vet att det finns en tid.
Men förstår. Man är ju orolig så klart. När har du tidigt ultraljud?
Ja det är bra! Vi har tid i nästa vecka på fredag 16/7. Jag är så nervös! Sist vi gjorde ultraljud i gravidvecka 7, år 2020, fans det inget liv. Jag fick göra medicinsk abort. Nu ett år senare hoppas jag att vi ska få uppleva lyckan :)
Ja det förstår jag att det är nervöst. Håller verkligen tummarna för er. Vi har inte tid förrän 21/7. Hoppas det går snabbt.
Ja det är bra! Vi har tid i nästa vecka på fredag 16/7. Jag är så nervös! Sist vi gjorde ultraljud i gravidvecka 7, år 2020, fans det inget liv. Jag fick göra medicinsk abort. Nu ett år senare hoppas jag att vi ska få uppleva lyckan :)