BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Tog ett testa tidigt test i morse som också var tokblankt. Bim på onsdag eller torsdag. Så det känns ganska kört. Nu tar jag inget mer test förrän nästa lördag om inte mensen kommer.
Snacka om att man kan inbilla sig symtom alltså... :(
Tog ett testa tidigt test i morse som också var tokblankt. Bim på onsdag eller torsdag. Så det känns ganska kört. Nu tar jag inget mer test förrän nästa lördag om inte mensen kommer.
Snacka om att man kan inbilla sig symtom alltså... :(
Vad tror ni, fick äl flytning idag men har inte hunnit lega än.. är det försent då om vi ligger idag?
Även om det är ett testa-tidigt-test så är det ju ett tag tills du har BIM. Jag skulle inte se det som kört.
Ja, inbilla sig symtom är nog varje kvinna (som vill bli gravid) expert på, haha. Det luriga är ju att symtomen är så lika pms, vet inte hur många gånger jag trott att jag varit gravid.
Uppdatering från mig!
Tog ett tidigt test idag, vad jag tror är äl+10, toknegativt. Mensen ska komma på måndag så avvaktar och ser vad som händer :)
När ni räknar dagar efter äl räknar ni från dagen ni fick positivt äl test eller hur ska man räkna?
Positivt äl-test kan betyda äl, mens eller graviditet. Får hålla tummarna för det sistnämnda i detta fallet ????
Okej, nu ha rush med temp bekräftat att äl va någon gång under fredagen (igår). Låg i onsdags (med glidmedel tyvärr) samt igår eftermiddag. Känns bra tajmat men sjukt vad mkt som spelar in, man vet ju inte! Och sen har jag ju oron att jag inte haft något fertilt sekret.. torsdag & fredag har det varit snustorrt, trots mitt uppe i äl :(
Men vi får se?
Hur går det för alla? Jag tog ett testa tidigt imorse BIM -5. Men alltså inte ens ett spökstreck så blankt att det skrek åt mig?. Inte kört än men tror verkligen inte det lyckades denna månad.

Okej, nu ha rush med temp bekräftat att äl va någon gång under fredagen (igår). Låg i onsdags (med glidmedel tyvärr) samt igår eftermiddag. Känns bra tajmat men sjukt vad mkt som spelar in, man vet ju inte! Och sen har jag ju oron att jag inte haft något fertilt sekret.. torsdag & fredag har det varit snustorrt, trots mitt uppe i äl :(
Men vi får se?