BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Tror att min ÄL period är över nu och att vi fått till det 3gr på ÄL dagar och en gång 3 dagar innan enl kalender. Men tror inte kalendern stämmer helt. Upplever att jag har ÄL tidigare än vad det visar då jag får äl symtom redan 4-5 dagar efter mens. Kan det stämma? Min mens slutade en måndag och tisdagen efter det hade jag kraftig värk i äggstockarna och dagarna innan det fertilt sekret som började 4-5 dagar efter mens. Kan det vart då ägglossningen skedde när jag hade sån värk på tisdagen fast enl kalendern skulle ägglossning ske torsdag?
Tror att min ÄL period är över nu och att vi fått till det 3gr på ÄL dagar och en gång 3 dagar innan enl kalender. Men tror inte kalendern stämmer helt. Upplever att jag har ÄL tidigare än vad det visar då jag får äl symtom redan 4-5 dagar efter mens. Kan det stämma? Min mens slutade en måndag och tisdagen efter det hade jag kraftig värk i äggstockarna och dagarna innan det fertilt sekret som började 4-5 dagar efter mens. Kan det vart då ägglossningen skedde när jag hade sån värk på tisdagen fast enl kalendern skulle ägglossning ske torsdag?
Jag tipsar om rosenrot för mer fertilt sekret. Man tar det mellan CD 1 fram till äl. Jag tar enbart CD 1-7 annars får jag för stark äl.
Även om det är ett testa-tidigt-test så är det ju ett tag tills du har BIM. Jag skulle inte se det som kört.
Ja, inbilla sig symtom är nog varje kvinna (som vill bli gravid) expert på, haha. Det luriga är ju att symtomen är så lika pms, vet inte hur många gånger jag trott att jag varit gravid.
Jag håller med, det är inte kört än! I juni så tog jag ett testa tidigt på torsdagen som var blankt men plussade på måndagen :)
Men jag håller med om att man blir tokig av symptomen (inbillade eller ej)!
Det är jättesvårt att inte jämföra med andra cykler eller andra graviditeter.
Ligg på :) njut :) för sen kommer den lååånga väntan ?.:)
Nej över är det inte :) men har plussat på äl 9-10 båda tidigare graviditeter så känns kört å har typ inga symtom mer än en satans molvärk i magen och är galet hungrig jämt och väldigt mycket mer flytningar än vanligt? får se inom närmsta veckan.
Ligg-veckan har börjat för min del, även fastän äl-testen knappt visar någonting och är på CD 15... Förra cykeln fick jag superpositivt äl-test på kvällen cd 15.... Vet att man inte ska jämföra cykler på det sättet men svårt att låta bli
Det är inte över förens mensen kommer!! :)
Haha, ja så är det nog. Det är helt klart luriga symtom.
Vi får se om mensen kommer eller inte. Lite spännande är det ju också. Önskar bara att tiden gick liiite fortare:).
Tog ett testa tidigt test i morse som också var tokblankt. Bim på onsdag eller torsdag. Så det känns ganska kört. Nu tar jag inget mer test förrän nästa lördag om inte mensen kommer.
Snacka om att man kan inbilla sig symtom alltså... :(
Tråkigt med negativt svar, förstår känslan jag fick negativt i torsdags men hade BIM igår o mensen lyser med sin frånvaro så om mensen inte kommer idag så ska jag ta ett test imorn eller på måndag.