BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Är nog inte ensam att känna sån jäkla stress och press vid ägglossning.. vi hade sex 5 dagar innan positivt äl test dagen innan och samma dag som positivt test. Skulle haft igår också alltså dagen efter positivt test men det blev inte av så nu känner jag att tar det sig inte denna gången så är det säkert för att vi inte hade sex den dagen. Dock är det troligtvis inte så men man känner sig så jäkla misslyckad varje gång det inte tar sig. Ska försöka få till det idag efter jobbet också och några dagar till framöver
Är nog inte ensam att känna sån jäkla stress och press vid ägglossning.. vi hade sex 5 dagar innan positivt äl test dagen innan och samma dag som positivt test. Skulle haft igår också alltså dagen efter positivt test men det blev inte av så nu känner jag att tar det sig inte denna gången så är det säkert för att vi inte hade sex den dagen. Dock är det troligtvis inte så men man känner sig så jäkla misslyckad varje gång det inte tar sig. Ska försöka få till det idag efter jobbet också och några dagar till framöver
Förstår dig! Vi låg i som tusan nu inför denna äl, har äl imorgon, låg igår. Känner sån press att ligga ikväll men jag vill verkligen inte! Har fan fått skav, lusten finns inte där.. Så jag tänker skita i det! Kommer fler månader. Om 10 kommer någon månad hit eller dit inte spela någon roll! Vad som däremot spelar roll är att man mår bra, att man kan njuta av varandra.
Tar det sig inte för dig denna gången är det troligtvis inte pga en enda dag, utan en kombination av faktorer. För de flera är det inte så lätt, det är mycket som ska stämma! Mitt råd är att försöka släppa pressen! Detta ska vara kul, något att se fram emot =)
Ja låg ni hela veckan borde ni ju ha prickat in det! Har du barn sedan tidigare?
Jag har läst mkt om sekret, då jag tycker att jag har väldigt väldigt lite, och det kan ha betydelse också! Det kan kräva att man behöver vara rätt så precis då fönstret är mindre om man inte har fertilt sekret som hjälper till. har du kollat det?
Det verkar ju finnas hur mycket som helst man kan göra men jag har uppfattat att det viktigaste är alkohol, koffein, gluten och socker. Äta balanserat och få i sig sina vitaminer. Sen är det ju så, att det ska mycket till för att bli gravid, även om man prickar rätt dag! Har för mig att det är 20% chans att bli gravid även om man ligger rätt i tiden! Och det normala snittet är 1 år =)
Min man är lite likadan, han är så säker på sig själv och sina simmare, jag däremot är inte lika säker på att det går så fort den här gången.
Åh håller tummarna för ett plus på lördag :)
Förstår dig! Vi låg i som tusan nu inför denna äl, har äl imorgon, låg igår. Känner sån press att ligga ikväll men jag vill verkligen inte! Har fan fått skav, lusten finns inte där.. Så jag tänker skita i det! Kommer fler månader. Om 10 kommer någon månad hit eller dit inte spela någon roll! Vad som däremot spelar roll är att man mår bra, att man kan njuta av varandra.
Tar det sig inte för dig denna gången är det troligtvis inte pga en enda dag, utan en kombination av faktorer. För de flera är det inte så lätt, det är mycket som ska stämma! Mitt råd är att försöka släppa pressen! Detta ska vara kul, något att se fram emot =)
Förstår dig! Är född 89 och känner också klockan..
Ångarar också att jag inte trackat sekret tidigare! Försök ha med dig att det tar tid för de flesta, snittet är ca 1 år!
26/7 prettymoon( 1a försöket) PLUSSAT
1/8 Lillajag1990 31år (1:a försöket, första barnet) PLUSSAT
1/8 Andrabarnet 28år (3e försöket, andra barnet)
2/8 MBTM, 29 år (2:a försöket, andra barnet) PLUSSAT
2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall) PLUSSAT
3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet) PLUSSAT
5/8 Anonym4042, 33 år(2:a försöket, andra barnet) PLUSSAT
5/8 Hallonglass, 30 år (5:e försöket, 1 MA, första barnet)
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet) PLUSSAT
7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)
8/8 Viola94 27 år (3:e försöket, första barnet)
8/8 tredje 33 år (3:e försöket, tredje barnet)
8/8 Louise (4:e försöket, första barnet)
9/8 Rårakan 36 år (3:e försöket, 1 mf, 3:e barnet)
12/8 muffins88 33 år (5:e försöket, andra barnet)
13/8 LakritsHallon87 33 år ( 3:e försöket, första barnet)
13/8 komhemtillmig 34 år (1:a försöket, första barnet)
13/8 Gracemåne 24 år (1:a försöket, 1:a barnet)
16/8 Försökmednr2 30 år (3:e försöket, andra barnet)
18/8 Gabriella33 27år ( första försöket efter ma, första barnet)
19/8 ksrg8887 33 år (10:e försöket, andra barnet)
19/8 "4:an" 36 år ( 1:a försöket, fjärde barnet)
19/8 Pörny 36 år (1:a försöket, tredje barnet)
20/8 Längtarefterdig 33 år (6e försöket, 4e barnet)
21/8 Saltkråkan 21 23 år (7:e försöket, 1:a barnet)
21/8 yassie, 24 år (10e försöket, 1a barnet)
24/8 Hoppas2022, 37 år (sjätte försöket, 4:e barnet)
26/8 Andrabarnet, 29 år (4e försöket, 2a barnet)
26/8 evelinagra1 22 år (4e försöket, 1:a barnet)
26/8 Fyrklöverns 32 år (2:a försöket, 1:a barnet)
27/8 fjäril97 24år ( 3:e försöket, 1:a barnet )
27/8 Nótt
28/8 estelle30 (3:e försöket, 2a barnet)
29/8 Värphönan (9:e försöket, 1MA, 1MF, andra barnet)
29/8 Mamman8212 (4e försöket, fjärde barnet)
30/8 salladen (3:e försöket efter mf, 1a barnet)
30/8 Tefat (1:a försöket, första barnet)
30/8 Fridahello 25 år (4e försöker, första barnet)
31/8 Sheltie (2:a försöket, 1:a barnet)
31/8 BlueBärry (2:a försöket, 1MA, tredje barnet)
31/8 Tussilago86 (1:a försöket, tredje barnet).
31/8 Jossfe92 (1:a försöket, 1:a barnet)
31/8 Sararebecca (1:a försöket, 2:a barnet)
Testade med ägglossningarnas för första gången. Ser ni ngn stegring?

Ägglossningstest ska det ju vara haha
Testade med ägglossningarnas för första gången. Ser ni ngn stegring?
//