BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Ja det är helt möjligt. Vad är det för symtom du har?
Ja det är helt möjligt. Vad är det för symtom du har?
Jag har molvärk och ont i brösten dock brukar jag ha det efter äl annars också men tycker att molvärken är värre än den brukar har även lite ont vid svanken och har under eftermiddagen haft nära till gråt, jag hoppas verkligen att det blir något denna gången.. dock har jag trott att jag har symtom efter de senaste ägglossningarna men det har inte varit något då men det känns annorlunda denna gången
Det låter ju som att det skulle kunna vara symtom!
Jag är osäker på när jag hade ÄL men har haft som ett tryck längst ner i magen idag.. är säkert inget grav tecken då det inte är direkt molvärk men endå..
Hur tidigt kan man ta tidigt gravtest? Min app flyttade bim till 26e ska på kräftskiva och födelsedagsgrej i helgen .. tror ni de är möjligt att testa på fredag redan? (20e)
Det låter ju som att det skulle kunna vara symtom!
Jag är osäker på när jag hade ÄL men har haft som ett tryck längst ner i magen idag.. är säkert inget grav tecken då det inte är direkt molvärk men endå..
Nä misstänkte de :/ ja tycker de är så svårt hur man ska göra vill ju inte att folk ska misstänka och behöver ju inte ens va nått den här månaden men samtidigt vill man ju riska nått.
Håller med, så törstig som jag är brukar jag aldrig vara . lite lätt mollvärk och man undrar hels tiden om man håller på att bli tokig som analyserar eller om det faktiskt är så haha
Köpte Clear blue advance och förstod det som
Att denna tas i morgonurinet
Lite konstigt eftersom clear blue rosa skulle tas på dagen?
Nu förespråkar jag INTE att man ska dricka när man är gravid, men de första veckorna innan bim sköts all näring mm av gulkroppen, och ägget/fostret är rätt så skyddat. Vet flera som inte vetat att de varit gravid och festat tex i början, det ska inte vara så stor risk. Känns som kroppens skydd typ, till man kan räkna ut att mensen är sen ;)
Så om du går på kräftskiva & driver 2 glas vin tror jag inte det är någon fara!