BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
De var plus :')
Hej,
Jag brukar få mens mellan 24-28 dagar i cykeln men denna månaden lyser mensen med sin frånvaro. Jag har haft väldigt ont i svanken och lite i livmodern. Försöker ju få barn och testade mig idag med clearblue digital som visade inte gravid. Blir förvirrad eftersom mensen inte kommer men ändå får inte gravid. Vad tror ni om saken?
Fick positivt äl test i tisdags, fick till mys på lördag söndag måndag tisdag och onsdag. Räcker det tror ni haha? Eller behövs idag igen?
Det har jag använt flera ggr. Visat rätt för mig och inte tillstymmelse till streck då jag ej varit gravid. Men visade inte heller så tydligt som man kan tro med tanke på den höga känsligheten.
Såhär såg det ut på äl +13:
Samma dag som två andra vanliga test visade det här:
Åh grattis!! :D
De var plus :')
Fick positivt äl test i tisdags, fick till mys på lördag söndag måndag tisdag och onsdag. Räcker det tror ni haha? Eller behövs idag igen?
Har man mer flytningar innan ägglossningsdagen sen avtar det eller har man mer flytningar på själva ägglossningsdagen?
Mensen kom igår.
Hoppas på många plus i tråden, annars ses vi i september tråden. Jag hoppar över dit nu. Lycka till alla som plussat.
:)
Det beror lite på sekretet dock, har man inte fertilt sekret överlever dem inte! Kan vara bra att ha med sig då det är olika för alla, jag t.ex. har extremt lite fertilt sekret och då väldigt nära inpå faktiskt ägglossning. Så jag måste pricka mycket närmre =)