• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • Pörny
    evelinagra1 skrev 2021-08-18 10:59:50 följande:

Stort grattis!! Hade du några symtom?

Jag har haft en molvärk i magen sedan några dagar efter ÄL och är konstant hungrig. Har väldigt kort stubin, brukar jag inte ha. Och flytningar från helvetet, kan inte gå utan trosskydd och brukar annars vara väldigt torrt där nere innan mens. :) så väldigt lite symtom mot vad jag har innnan mens annars :)
  • Pörny
    Alex94 skrev 2021-08-18 12:06:49 följande:

Hoppar in i den här tråden som ny på familjeliv. Jag tog ett test imorse som visade väldigt svagt men ändå så pass att jag trodde att det var positivt. Men det digitala som

Jag tog samtidigt visade negativt. Någon annan som

varit med om detta?

Jag har :) hade svaga streck på RFSU men fick inte gravid på digital i måndags :) idag fick jag gravid 1-2 på digital :)
  • Pörny
    Attansbananattack skrev 2021-08-18 13:33:06 följande:

Vad tror ni om dessa? Äl+10 bim-5, sååå rädd för spök!

Jag ser streck på alla resten, tycker inte det borde vara spök när det är så många olika :) håller tummarna för att det blir starkare :)
  • komhemtillmig

Jisses! Hade bim 13/8 och var helt övertygad om att mensen skulle komma men det gjorde den inte och nu hände det här! 

• evelinagra1
    komhemtillmig skrev 2021-08-18 14:42:20 följande:

Jisses! Hade bim 13/8 och var helt övertygad om att mensen skulle komma men det gjorde den inte och nu hände det här! 

Wow grattis!!
  • Bez

Åh Grattis! Kan inte ni som plussat uppdatera BIM-Listan så man kan se hur de gick för alla <3
  • Sheltie

Grattis!! :D 
  • Ztarshine

Hej alla!

Hoppar in här om det är ok!

BIM 20/8. Har tre barn sedan tidigare, detta är första försöket med hjälp av Omifin då jag fått problem med utebliven ägglossning, är 40 år.

Mina symtom är en förlamande trötthet (sover flera timmar dagtid varje dag), ökad hunger, yrsel och ffa en molvärk i svanken och magen (som ett band) som kommer och går, starkast på kvällen. Det drar och spänner, känns inte alls som det brukar känna innan mens, men vet inte om Omifin kan påverka även detta.

Lycka till alla!!!!

• Alex94
    Pörny skrev 2021-08-18 14:08:21 följande:

Jag har :) hade svaga streck på RFSU men fick inte gravid på digital i måndags :) idag fick jag gravid 1-2 på digital :)

Men vad härligt att höra! Då finns det hopp :) tog ett test med en annan sticka än rfsu nu också som också visade übersvagt, men likväl svagt!! & Stort grattis till dig vad roligt för dig!!
Svar på tråden BIM Augusti