BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Stort grattis!! Hade du några symtom?
Hoppar in i den här tråden som ny på familjeliv. Jag tog ett test imorse som visade väldigt svagt men ändå så pass att jag trodde att det var positivt. Men det digitala som
Jag tog samtidigt visade negativt. Någon annan som
varit med om detta?
Vad tror ni om dessa? Äl+10 bim-5, sååå rädd för spök!

Jisses! Hade bim 13/8 och var helt övertygad om att mensen skulle komma men det gjorde den inte och nu hände det här!
Jisses! Hade bim 13/8 och var helt övertygad om att mensen skulle komma men det gjorde den inte och nu hände det här!
Hej alla!
Hoppar in här om det är ok!
BIM 20/8. Har tre barn sedan tidigare, detta är första försöket med hjälp av Omifin då jag fått problem med utebliven ägglossning, är 40 år.
Mina symtom är en förlamande trötthet (sover flera timmar dagtid varje dag), ökad hunger, yrsel och ffa en molvärk i svanken och magen (som ett band) som kommer och går, starkast på kvällen. Det drar och spänner, känns inte alls som det brukar känna innan mens, men vet inte om Omifin kan påverka även detta.
Lycka till alla!!!!
Jag har :) hade svaga streck på RFSU men fick inte gravid på digital i måndags :) idag fick jag gravid 1-2 på digital :)
Stort grattis till alla er som plussat!