• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • Sheltie
    Längtar efter Dig skrev 2021-08-17 18:29:34 följande:
    Tack för tips! Använder du speciell termometer?
    Jag använder mig av den termometer som jag fick i startkitet av Natural cycles vid prenumerationsstart och den är två decimal termometer så tror att vilken annan sort med just två decimaler funkar. :) 
  • Mamma91a
    Längtar efter Dig skrev 2021-08-17 12:38:28 följande:

Jag är på bim - 3 idag och meganegativt med testa tidigt från babyplan som mäter från 10.

Är så trött på att månad efter månad få negativt nu. Evig väntan.

Vi är på 6e försöket nu, usch, tänk om jag inte ens kan bli gravid igen?!

Funderar på att börja tempa. Måste man tempa samma tidpunkt varje dag eller bara så man vaknat? Vilken app är bäst, som helst inte kostar?

Ja det rekommenderas att tempa ungefär samma tid varje dag. Rekommenderar fertility friend
  • Anonym (ek)

hejhej! 

Någon som vet hur länge en ägglossning känns, asså den molande värken osv :)  

• SecretFlower
    Anonym (ek) skrev 2021-08-17 20:45:27 följande:

hejhej! 

Har haft molande värk sedan ägglossningen och det är nu 4 dagar sedan. Aldrig haft så här innan vad jag kan komma ihåg. Man är ju dock mycket mer uppmärksam på allt som händer i kroppen då man försöker.
  • Pörny

De ägglossningar jag känner av kan jag känna i 2-3 dagar. Denna cykeln har jag haft en molande värk i livmodern sedan ett par dagar efter ägglossning.

hejhej! 

• Pandy13
    Pörny skrev 2021-08-17 16:02:18 följande:

Får nog tro på det nu, hade hållt mig i 2 timmar bara, rog ett testa tidigt från loyds :) :)

Yaaayy! Grattis! :)
  • Pandy13

hejhej! 

Jag brukar känna den några dagar. Märker att jag har ägglossning framförallt på äl-sekret, men alla har inte så mycket och det kan ju variera mellan gångerna.
  • Hoppas2022

hejhej! 

Det är individuellt, somliga känner inget och andra känner flera dagar. Jag brukade känna i 4 dagar men efter min sista föddes förra året så känner jag oftast bara av den molande värken samma dag det sker.
  • Anonym (KiKi)

Andra barnet, andra försöket - Plussade nu 4 dagar innan bim 21/8????

• Pörny

Nu fick jag det svart på vitt :) digitalt taget imorse, maken blev lite dryg och tyckte att jag självklart var gravid :)

Lycka till ni andra också <3

Svar på tråden BIM Augusti