BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Andra barnet, andra försöket - Plussade nu 4 dagar innan bim 21/8????
Och där kom mensen :( Precis på BIM.
SÅ tråkigt verkligen.. nya försök snart igen då. Vad är era bästa tips kring ägglossningstest? Har testat någon gång innan men alltid fått negativt.
Jag hade också ägglossning för 4 dagar sen. Den kändes mer annorlunda än vad de bruka kännas. Jag fick en ilande/hugg som gick ner typ vid ljumsken. Gick över till molande värk sen efter någon stund sen haft så till och från i några dagar. Hade varit kul om de va något på g! Har läst att man inte kan känna av befruktningen.:(
Jag hade också ägglossning för 4 dagar sen. Den kändes mer annorlunda än vad de bruka kännas. Jag fick en ilande/hugg som gick ner typ vid ljumsken. Gick över till molande värk sen efter någon stund sen haft så till och från i några dagar. Hade varit kul om de va något på g! Har läst att man inte kan känna av befruktningen.:(
Nu fick jag det svart på vitt :) digitalt taget imorse, maken blev lite dryg och tyckte att jag självklart var gravid :)
Lycka till ni andra också <3
Andra barnet, andra försöket - Plussade nu 4 dagar innan bim 21/8????

Nu fick jag det svart på vitt :) digitalt taget imorse, maken blev lite dryg och tyckte att jag självklart var gravid :)
Lycka till ni andra också <3
Ja det rekommenderas att tempa ungefär samma tid varje dag. Rekommenderar fertility friend