• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • Längtar efter Dig
    Pörny skrev 2021-08-18 09:03:57 följande:

Nu fick jag det svart på vitt :) digitalt taget imorse, maken blev lite dryg och tyckte att jag självklart var gravid :)

Lycka till ni andra också <3

//

Åh grattis! Sådan härlig känsla att se "gravid" på digitala!
  • Längtar efter Dig
    Juli1990 skrev 2021-08-18 09:05:16 följande:

Och där kom mensen :( Precis på BIM.

SÅ tråkigt verkligen.. nya försök snart igen då. Vad är era bästa tips kring ägglossningstest? Har testat någon gång innan men alltid fått negativt.

Åh så trist! I övermorgon är det säkert min tur, för grav-testet var tok negativt idag också.

Jag brukar börja testa ca två dagar efter avslutad mens på morgonen. Testar tills dess att jag börjar se stegringen och då börjar vi ha sex och sedan fortsätter jag testa till peaken kommer. Tycker dock det kan va svårt att se ibland. Vissa säger också att de testar morgon och kväll när det börjar stegra ordentligt.
  • Alex94

Hoppar in i den här tråden som ny på familjeliv. Jag tog ett test imorse som visade väldigt svagt men ändå så pass att jag trodde att det var positivt. Men det digitala som

Jag tog samtidigt visade negativt. Någon annan som

varit med om detta?
  • evelinagra1
    Alex94 skrev 2021-08-18 12:06:49 följande:

Hoppar in i den här tråden som ny på familjeliv. Jag tog ett test imorse som visade väldigt svagt men ändå så pass att jag trodde att det var positivt. Men det digitala som

varit med om detta?

Förra månaden såg mitt test ut såhär men jag var inte gravid.. antingen har du för lite hcg för att det digitala ska visa något eller så är det är spökstreck :/

• Hoppas2022
    Alex94 skrev 2021-08-18 12:06:49 följande:

varit med om detta?

Är det RFSUs test? Där får jag spökstreck på dem. Kan ju såklart även varit kemiska graviditeter jag haft men nu använder jag ett annat test och har än så länge inte fått spökstreck på dem. Kan även vara att du testat för tidigt med det digitala. Håller tummarna för att du är gravid!

Här är bilder på mina spökstreck:

• Alex94

@evelinagra1

@hoppas2022

Vad konstigt! jag har sldrig fått något streck överhuvudtaget med rfsus stickor innan och nu har jag fått det på flera stickor. Även på ett annat ?testa tidigt?. Blir väldigt förvirrad..är bara på ÄL+11 Men skulle fått min mens idag då jag har kort lutealfas.. tempen är fortsatt hög och inga tecken på att mensen är påväg ????

• Anonym (4:an)
    Pörny skrev 2021-08-18 09:03:57 följande:

Nu fick jag det svart på vitt :) digitalt taget imorse, maken blev lite dryg och tyckte att jag självklart var gravid :)

Lycka till ni andra också <3

Så roligt! Grattis :)
  • Hoppas2022
    Alex94 skrev 2021-08-18 13:21:48 följande:

@evelinagra1

@hoppas2022

Vad konstigt! jag har sldrig fått något streck överhuvudtaget med rfsus stickor innan och nu har jag fått det på flera stickor. Även på ett annat ?testa tidigt?. Blir väldigt förvirrad..är bara på ÄL+11 Men skulle fått min mens idag då jag har kort lutealfas.. tempen är fortsatt hög och inga tecken på att mensen är påväg ????

Det låter lovande! Borde ju vara något om du även fått streck på annat test. Som sagt kan mitt även varit kemisk graviditet men jag fick svaga streck och negativa test med RFSUs två månader och de andra månader fick jag negativa test med RFSU. Går inte att veta om det är spökstreck eller tidig graviditet tyvärr. Nu använder jag One Step och har än så länge inte fått svaga streck på dessa. Gör ett nytt test om två dagar, då bör det vara starkare om du är gravid. Håller tummarna :)
  • Hoppas2022
    Attansbananattack skrev 2021-08-18 13:33:06 följande:

Vad tror ni om dessa? Äl+10 bim-5, sååå rädd för spök!

Jag tror det är något på G där :) kan nog inte bli spökstreck på flera olika test samtidigt. Håller tummarna för att det blir starkare om någon dag!
Svar på tråden BIM Augusti