BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu fick jag det svart på vitt :) digitalt taget imorse, maken blev lite dryg och tyckte att jag självklart var gravid :)
Lycka till ni andra också <3
//
Och där kom mensen :( Precis på BIM.
SÅ tråkigt verkligen.. nya försök snart igen då. Vad är era bästa tips kring ägglossningstest? Har testat någon gång innan men alltid fått negativt.

Hoppar in i den här tråden som ny på familjeliv. Jag tog ett test imorse som visade väldigt svagt men ändå så pass att jag trodde att det var positivt. Men det digitala som
Jag tog samtidigt visade negativt. Någon annan som
varit med om detta?
Hoppar in i den här tråden som ny på familjeliv. Jag tog ett test imorse som visade väldigt svagt men ändå så pass att jag trodde att det var positivt. Men det digitala som
Jag tog samtidigt visade negativt. Någon annan som
varit med om detta?

@evelinagra1
@hoppas2022
Vad konstigt! jag har sldrig fått något streck överhuvudtaget med rfsus stickor innan och nu har jag fått det på flera stickor. Även på ett annat ?testa tidigt?. Blir väldigt förvirrad..är bara på ÄL+11 Men skulle fått min mens idag då jag har kort lutealfas.. tempen är fortsatt hög och inga tecken på att mensen är påväg ????
Nu fick jag det svart på vitt :) digitalt taget imorse, maken blev lite dryg och tyckte att jag självklart var gravid :)
Lycka till ni andra också <3
Vad tror ni om dessa? Äl+10 bim-5, sååå rädd för spök!

@evelinagra1
@hoppas2022
Vad konstigt! jag har sldrig fått något streck överhuvudtaget med rfsus stickor innan och nu har jag fått det på flera stickor. Även på ett annat ?testa tidigt?. Blir väldigt förvirrad..är bara på ÄL+11 Men skulle fått min mens idag då jag har kort lutealfas.. tempen är fortsatt hög och inga tecken på att mensen är påväg ????
Vad tror ni om dessa? Äl+10 bim-5, sååå rädd för spök!