only fans
Vad tycker ni om detta? Tjejer som ligger där hemma halvnakna och förför män i olika ställningar i sin lägenhet, medans män betalar för att se mer. säljer inte dessa tjejer sexuella tjänster?
Vad tycker ni om detta? Tjejer som ligger där hemma halvnakna och förför män i olika ställningar i sin lägenhet, medans män betalar för att se mer. säljer inte dessa tjejer sexuella tjänster?
Huvudsaken är att de gör det frivilligt och inte känner sig tvingade - varken ekonomiskt eller av någon person. Då är det väl helt okej. Vissa människor är exhibitionister och gillar att fläka ut sig. Personligen tycker jag inte det finns nåt som är så avtändande som när brudar beter sig porrigt, så jag lär inte skaffa nån prenumeration själv om jag säger så.
Går man in i en vanlig sådan där camtjänst med brudar på rad, så ser man ju att ett flertal inte riktigt yvs över jobbet.
Men vad det gäller OF så finns det såklart en del med lite kändisskap som kan dra in bra med pengar, ungefär som framgångsrika youtuber.
Däremot är det rätt vanligt att folk tror det är lukrativt sälja bilder, filmer, trosor till kåta snubbar. Till och med tjejerna själva framställer det ofta så. Men vanligen försvinner de ganska ofta från "marknaden" relativt snart. Anledningen? Ja det är många män som vill ha "gratis" och bara snackar.
Om man tänker på hur det spammas på dejtingforum eller sexsajter, så förstår man ju att det är rätt mycket tid för varje tjänad hundralapp att sålla i.
Förstår att många kvinnor visar upp sig på onlyfans.
Poserar i underkläder, kanske visar lite bröst.
Och samtidigt genererar en del pengar.
Min kille följer massa av de på FB. Tittar på de gratisbilderna där . Jag rycker de är otrohet faktiskt. Så jäkla less.
Min kille följer massa av de på FB. Tittar på de gratisbilderna där . Jag rycker de är otrohet faktiskt. Så jäkla less.