only fans
Vad tycker ni om detta? Tjejer som ligger där hemma halvnakna och förför män i olika ställningar i sin lägenhet, medans män betalar för att se mer. säljer inte dessa tjejer sexuella tjänster?
Vad tycker ni om detta? Tjejer som ligger där hemma halvnakna och förför män i olika ställningar i sin lägenhet, medans män betalar för att se mer. säljer inte dessa tjejer sexuella tjänster?
Kvinnor, OCH män, ska ha rätt att bestämma över sina egna kroppar. Abort t.ex., rätt att avsluta sitt liv som extremt exempel.
Var och en får stå för sina egna val i livet, men att komma o bestämma om jag får visa könet eller inte för folk som vill se det, känns fel.
Kan man tjäna pengar på det, är det väl ännu bättre.
Folk har valet att INTE titta på OF, spara pengar o skänka till välgörenhet eller något.
Så länge det inte är trafficking, tvång, eller något annat olagligt, varför lägga sej i vad dom gör?
Ska vi inte ta o förbjuda tatueringar istället? Säkert massor av ohälsosamma kemikalier där.
Eller cigaretter?
Kvinnor, OCH män, ska ha rätt att bestämma över sina egna kroppar. Abort t.ex., rätt att avsluta sitt liv som extremt exempel.
Var och en får stå för sina egna val i livet, men att komma o bestämma om jag får visa könet eller inte för folk som vill se det, känns fel.
Kan man tjäna pengar på det, är det väl ännu bättre.
Folk har valet att INTE titta på OF, spara pengar o skänka till välgörenhet eller något.
Så länge det inte är trafficking, tvång, eller något annat olagligt, varför lägga sej i vad dom gör?
Ska vi inte ta o förbjuda tatueringar istället? Säkert massor av ohälsosamma kemikalier där.
Eller cigaretter?
Jag har bara läst trådstarten, men visst är det en form av försäljning av sexuella tjänster. Men om någon (kvinna) skulle betala för att se mig hade jag nog kunnat tänka mig att sälja, haha.
Är mest patetiskt betala för nåt som du kan få helt gratis på nätet...
Fruktansvärt patetiskt hur sk vuxna kan uttrycka sig om andra utan att veta bakgrunden, ofta är OF unga tjejer vars konsekvenstänk inte ens har växt färdigt... Kvinnor behöver inga fiender om andra kvinnor sköter den rollen.
Det är orelevant som ämne. Det bidrar till ingenting, det löser inget problem det orsakar mer problem istället.
Man säljer, har sålt och kommer sälja sex i Sverige.
Finns en del som verkligen verkar gilla det de gör, medan andra nog mest bara gör det för pengarna. En tjej som på Facebook och Youtube kallar sig "Off grid Misty", och som försöker leva ett liv utanför och oberoende av samhället och i ute i naturen, kallar sig "Misty Wet" på OF, hon verkar verkligen vara en livsnjutare som njuter och gläds helhjärtat av allt hon gör.