• Anonym (hej)

only fans

Vad tycker ni om detta? Tjejer som ligger där hemma halvnakna och förför män i olika ställningar i sin lägenhet, medans män betalar för att se mer. säljer inte dessa tjejer sexuella tjänster?

• Svar på tråden only fans
  • Anonym (Heh?)
    Anonym (()) skrev 2025-03-31 01:34:57 följande:
    Det är precis lika oförskämt av dig att komma in i tråden med en arrogant attityd och ett felaktigt antagande om att jag skulle behöva en kram. Det du gjorde där var ingenting annat än att uttrycka ett förtäckt hån så kasta inte sten i glashus. Du får tillbaka precis vad du själv sänder ut här. 

Jag behöver inte utvecklas eftersom jag redan har en fullgod moral och inte ägnar mig åt usla och destruktiva beteenden. Återigen så kan du själv sluta upp med att projicera ditt eget dåliga mående på andra och jobba på din egen hälsa istället.

Självklart har jag nära och kära, annars hade hag inte nämnt dessa. Och du kan även sluta upp med att tjata om mitt liv och göra en massa falska antaganden kring detta. Det är off-topic och du borde fokusera på trådens ämne istället, såsom jag gjorde, innan du började angripa min person.
    Då ber jag om förlåtelse, och hoppas vi kan lämna det där.
  • Anonym (())
    Anonym (Heh?) skrev 2025-03-31 02:11:37 följande:
    Då ber jag om förlåtelse, och hoppas vi kan lämna det där.
    Inte intresserad av dina ursäkter eller att ens föra nån vidare konversation med dig då du mest verkar vara ute efter bråk och tjafs.

Bemöt ämnet och vad som sagts i tråden istället för att angripa medlemmars person. Och rikta dig gärna mot nån annan, inte mot mig. Är trött på bråkmakare. 
  • Anonym (Heh?)
    Anonym (()) skrev 2025-03-31 02:19:01 följande:
    Inte intresserad av dina ursäkter eller att ens föra nån vidare konversation med dig då du mest verkar vara ute efter bråk och tjafs.

Bemöt ämnet och vad som sagts i tråden istället för att angripa medlemmars person. Och rikta dig gärna mot nån annan, inte mot mig. Är trött på bråkmakare. 
    Jag är inte ute efter bråk. Du har tolkat mina inlägg på ett sätt som inte motsvarar min avsikt, och jag bad om ursäkt eftersom det tydligen kunde tolkas helt annorlunda än jag menade det, vilket ju var en miss av mig.

Jag tror inte budskapet kommer nå fram oavsett, så jag håller med dig om att det är bäst att avsluta diskussionen här.
  • Anonym (())
    Anonym (Heh?) skrev 2025-03-31 02:33:42 följande:
    Jag är inte ute efter bråk. Du har tolkat mina inlägg på ett sätt som inte motsvarar min avsikt, och jag bad om ursäkt eftersom det tydligen kunde tolkas helt annorlunda än jag menade det, vilket ju var en miss av mig.

Jag tror inte budskapet kommer nå fram oavsett, så jag håller med dig om att det är bäst att avsluta diskussionen här.
    Håller verkligen inte med. Det har ju t.o.m. blivit tal om att förbjuda O.F. så jo, nog har folks åsikter överlag en stor betydelse. Traditionell prostitution är redan olagligt i många länder. Kom ut ur din rosenfärgade lilla PK-bubbla och andas in verkligheten.
  • AlterEgon

Kvinnor, OCH män, ska ha rätt att bestämma över sina egna kroppar. Abort t.ex., rätt att avsluta sitt liv som extremt exempel.

Var och en får stå för sina egna val i livet, men att komma o bestämma om jag får visa könet eller inte för folk som vill se det, känns fel.

Kan man tjäna pengar på det, är det väl ännu bättre.

Folk har valet att INTE titta på OF,  spara pengar o skänka till välgörenhet eller något.

Så länge det inte är trafficking, tvång, eller något annat olagligt, varför lägga sej i vad dom gör?

Ska vi inte ta o förbjuda tatueringar istället? Säkert massor av ohälsosamma kemikalier där.

Eller cigaretter?

• Anonym (Blä)
    AlterEgon skrev 2025-03-31 17:41:24 följande:

Kvinnor, OCH män, ska ha rätt att bestämma över sina egna kroppar. Abort t.ex., rätt att avsluta sitt liv som extremt exempel.

Var och en får stå för sina egna val i livet, men att komma o bestämma om jag får visa könet eller inte för folk som vill se det, känns fel.

Kan man tjäna pengar på det, är det väl ännu bättre.

Folk har valet att INTE titta på OF,  spara pengar o skänka till välgörenhet eller något.

Så länge det inte är trafficking, tvång, eller något annat olagligt, varför lägga sej i vad dom gör?

Ska vi inte ta o förbjuda tatueringar istället? Säkert massor av ohälsosamma kemikalier där.

Eller cigaretter?

Ska vi då legalisera fysiska sexuella köp mellan man och kvinna?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Blä) skrev 2025-03-31 19:23:20 följande:
    Ja, det är väl helt rimligt tycker jag. 

Rätt till självbestämmande.

Och innan du drar trafficking kortet så ska det givetvis klassas som våldtäkt och straffas därefter.

Idag är det samma straff att betala en hallick 500 spänn för att göra vad du vill med en inburad 15-åring som att betala 4000 till en säljare som själv bestämmer vem hon har sex med och under vilka former.

Helt sinnessjukt.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Heh?)
    Anonym (()) skrev 2025-03-31 03:04:00 följande:
    Håller verkligen inte med. Det har ju t.o.m. blivit tal om att förbjuda O.F. så jo, nog har folks åsikter överlag en stor betydelse. Traditionell prostitution är redan olagligt i många länder. Kom ut ur din rosenfärgade lilla PK-bubbla och andas in verkligheten.
    Hjärta
  • Meddelande borttaget
  • AlterEgon
    Anonym (Blä) skrev 2025-03-31 19:23:20 följande:
    Sverige har den minst dåliga lagstiftningen tycker jag. Är dom prostituerade offer, ska dom inte straffas. Torskarna ska naturligtvis följa lagen.
    Men vill man, följer lagen, OCH skattar för det, får samma rättigheter som Anna andra med sjukpenning, pension, allt det där som alla andra knegare får, varför ska inte dom få göra som dom vill?

Alla borde få bestämma över sin kropp inom dom lagar vi har. Speciellt om det inte passerar nån som utnyttjar svaga eller andra så att dom blir offer för något.

Som jag förstår så får pengarna till kreatörerna på OF, och det var jag inget problem med alls.

Spenderar inga pengar på OF eller liknande alls, så 0 problem för mej.

Alltså får dom sköta sitt, o jag mitt. Men kul att vissa blir rejält rika.
  • Anonym (Ja)
    AlterEgon skrev 2025-03-31 22:02:17 följande:
    Sverige har den minst dåliga lagstiftningen tycker jag. Är dom prostituerade offer, ska dom inte straffas. Torskarna ska naturligtvis följa lagen.
    Men vill man, följer lagen, OCH skattar för det, får samma rättigheter som Anna andra med sjukpenning, pension, allt det där som alla andra knegare får, varför ska inte dom få göra som dom vill?

Alla borde få bestämma över sin kropp inom dom lagar vi har. Speciellt om det inte passerar nån som utnyttjar svaga eller andra så att dom blir offer för något.

Som jag förstår så får pengarna till kreatörerna på OF, och det var jag inget problem med alls.

Det tragiska är inte att folk tar betalt för att visa fittan på nätet, utan att det finns de som betalar för det!

Det är för mig helt obegripligt.
  • Anonym (Blä)
    AlterEgon skrev 2025-03-31 22:02:17 följande:

Att folk kallar det kreatörer på OF säger allt. Det är inte kreatörer, dom visar fittan och låter sig knullas och strippar och visar dessa klipp i utbyte av pengar.
  • Anonym (Kiko)

Jag har bara läst trådstarten, men visst är det en form av försäljning av sexuella tjänster. Men om någon (kvinna) skulle betala för att se mig hade jag nog kunnat tänka mig att sälja, haha.

• Anonym (+)

Fruktansvärt patetiskt hur sk vuxna kan uttrycka sig om andra utan att veta bakgrunden, ofta är OF unga tjejer vars konsekvenstänk inte ens har växt färdigt... Kvinnor behöver inga fiender om andra kvinnor sköter den rollen.

• Anonym (...)

Det är orelevant som ämne. Det bidrar till ingenting, det löser inget problem det orsakar mer problem istället.
    Man säljer, har sålt och kommer sälja sex i Sverige.

• Anonym (Finns_en_del)

Finns en del som verkligen verkar gilla det de gör, medan andra nog mest bara gör det för pengarna. En tjej som på Facebook och Youtube kallar sig "Off grid Misty", och som försöker leva ett liv utanför och oberoende av samhället och i ute i naturen, kallar sig "Misty Wet" på OF, hon verkar verkligen vara en livsnjutare som njuter och gläds helhjärtat av allt hon gör.

Svar på tråden only fans