• Anonym (hej)

only fans

Vad tycker ni om detta? Tjejer som ligger där hemma halvnakna och förför män i olika ställningar i sin lägenhet, medans män betalar för att se mer. säljer inte dessa tjejer sexuella tjänster?

• Svar på tråden only fans
  • Anonym (MinKille)
    Anonym (Z2) skrev 2025-03-30 12:25:53 följande:
    Men det är okej för dig att lägga ut bikini bilder som alla män kan se på ig? 
    Lägger inte ut "porr bilder " inte med bikini heller. Jag tycker de är horigt 
  • Anonym (-)
    Anonym (hej) skrev 2021-08-04 12:49:04 följande:
    Som ni båda nämner så kan de vara så att några mår dåligt, men min personliga åsikt är att här har vi tjejer som vet precis vad de gör och de tjänar grova pengar helt skattefritt . Direkt till kund.
    Vad skulle de gjort istället tycker du? Ge bort materialet gratis eller inte visat sig alls? 
  • Anonym (-)
    Anonym (hej) skrev 2021-08-04 12:49:04 följande:
    Som ni båda nämner så kan de vara så att några mår dåligt, men min personliga åsikt är att här har vi tjejer som vet precis vad de gör och de tjänar grova pengar helt skattefritt . Direkt till kund.
    Det är inget som hindrar dig från att göra exakt samma sak. Det spelar väl ingen roll att dina kunder mest kommer vara gay-män, om du tjänar pengar på att visa dig runka? 
  • Anonym (K)

Har inget emot att tjejer viker ut sig på Only fans. Men de få betalar skatt på inkomsterna vilket är åt h-e fel.

• AlterEgon

Jag är helt ok med det. Kan dom tjäna grova pengar på puckon, vill jag bara gratulera dom!
    Lätt avis då jag har 0 chans att göra något liknande, tills jag kommer på ett sätt att få folk att betala för att slippa se mej.

• Anonym (Laura)
    Anonym (MinKille) skrev 2025-03-30 12:40:02 följande:
    Lägger inte ut "porr bilder " inte med bikini heller. Jag tycker de är horigt 
    Jag håller med. Jag äcklas av lättfotade tjejer. 
  • Wayward
    Anonym (hej) skrev 2021-08-04 10:05:14 följande:

Tycker det skickar ut dubbla signaler. jag var på en thaimassage och erbjuden bodyglidning för 1000 kr. hade jag sagt ja så hade jag gjort något olagligt. Men tjejer kan kräva att man ska betala för se deras bilder.

Dom kan inte kräva att du ska ge dom 1000 spänn, men vill du se mer kostar det. Du kan göra ett val.
  • Anonym (Uff)

Jag förstår inte OF-trenden alls. För det första finns det massivt med porr där ute som är helt gratis. För det andra är mycket OF-porr väldigt tråkig, bara någon halvtjusig kvinna som ligger i "sexiga" poser, kanske går hon så långt att hon håller på med en tråkig dildo. Varför betala för detta?

• Anonym (Billigt kan också vara gott)
    Anonym (Uff) skrev 2025-03-30 15:08:19 följande:

Jag förstår inte OF-trenden alls. För det första finns det massivt med porr där ute som är helt gratis. För det andra är mycket OF-porr väldigt tråkig, bara någon halvtjusig kvinna som ligger i "sexiga" poser, kanske går hon så långt att hon håller på med en tråkig dildo. Varför betala för detta?

För att ca 80% av män är överkåta och lättpåverkade, är väl svaret på frågan.
  • Anonym (Uff)
    Anonym (Billigt kan också vara gott) skrev 2025-03-30 19:16:17 följande:
    För att ca 80% av män är överkåta och lättpåverkade, är väl svaret på frågan.
    Det är det säkert, men det finns ju fortfarande gott om porr som är gratis och bättre. Är de så överkåta att de går igång på dåiga ekonomiska beslut?
Svar på tråden only fans