only fans
Vad tycker ni om detta? Tjejer som ligger där hemma halvnakna och förför män i olika ställningar i sin lägenhet, medans män betalar för att se mer. säljer inte dessa tjejer sexuella tjänster?
Vad tycker ni om detta? Tjejer som ligger där hemma halvnakna och förför män i olika ställningar i sin lägenhet, medans män betalar för att se mer. säljer inte dessa tjejer sexuella tjänster?
Har inget emot att tjejer viker ut sig på Only fans. Men de få betalar skatt på inkomsterna vilket är åt h-e fel.
Jag är helt ok med det. Kan dom tjäna grova pengar på puckon, vill jag bara gratulera dom!
Lätt avis då jag har 0 chans att göra något liknande, tills jag kommer på ett sätt att få folk att betala för att slippa se mej.
Tycker det skickar ut dubbla signaler. jag var på en thaimassage och erbjuden bodyglidning för 1000 kr. hade jag sagt ja så hade jag gjort något olagligt. Men tjejer kan kräva att man ska betala för se deras bilder.
Jag förstår inte OF-trenden alls. För det första finns det massivt med porr där ute som är helt gratis. För det andra är mycket OF-porr väldigt tråkig, bara någon halvtjusig kvinna som ligger i "sexiga" poser, kanske går hon så långt att hon håller på med en tråkig dildo. Varför betala för detta?
Jag förstår inte OF-trenden alls. För det första finns det massivt med porr där ute som är helt gratis. För det andra är mycket OF-porr väldigt tråkig, bara någon halvtjusig kvinna som ligger i "sexiga" poser, kanske går hon så långt att hon håller på med en tråkig dildo. Varför betala för detta?