• Anonym (hej)

only fans

Vad tycker ni om detta? Tjejer som ligger där hemma halvnakna och förför män i olika ställningar i sin lägenhet, medans män betalar för att se mer. säljer inte dessa tjejer sexuella tjänster?

• Svar på tråden only fans
  • KingsCrown

Nja, de säljer ju en digital tjänst precis som Netflix eller Viaplay gör. De filmar sig själva och distrubuerar sitt material genom en plattform. Jag skulle inte jämföra det med prostitution, som kräver ett fysiskt möte. Det låter tryggt och coronasäkert. Personligen skulle jag aldrig betala för att se nåt sånt för jag förstår inte njutningen med det, men jag kan förstå om det finns de som gör det.

• Anonym (Uschamej)

Anmäl till alla instanser!
    Sånt här otukt vill vi inte ha. Är det Sodom och Gomorra eller?

• Tukt

De säljer väl helt klart en sexuell tjänst, men sexuella tjänster kan vara mycket och inte alltid prostitution.
    Så frågan är vad som vill diskuteras. Gränsen för prostitution eller om det är ett problem med att folk gör erotiska skildringar i modern form.

• Pussan
    Anonym (hej) skrev 2021-08-03 11:33:37 följande:

Vad tycker ni om detta? Tjejer som ligger där hemma halvnakna och förför män i olika ställningar i sin lägenhet, medans män betalar för att se mer. säljer inte dessa tjejer sexuella tjänster?

Vad vi tycker?
    Ja, låt de som vill sälja och låt de som vill köpa.
    Är det ett problem?
  • Anonym (hej)

Tycker det skickar ut dubbla signaler. jag var på en thaimassage och erbjuden bodyglidning för 1000 kr. hade jag sagt ja så hade jag gjort något olagligt. Men tjejer kan kräva att man ska betala för se deras bilder.

• Anonym (B)
    Anonym (hej) skrev 2021-08-04 10:05:14 följande:

Tycker det skickar ut dubbla signaler. jag var på en thaimassage och erbjuden bodyglidning för 1000 kr. hade jag sagt ja så hade jag gjort något olagligt. Men tjejer kan kräva att man ska betala för se deras bilder.

Only fans är ingen svensk sida.

Att det är olika lagar i olika länder har inget att göra med vad personen som säljer sexuella tjänster har för kön.
  • Tukt
    Anonym (hej) skrev 2021-08-04 10:05:14 följande:

Vad menar du med "kräva"? Ska kvinnor liksom bara ge bort bilder då?
    Du väljer väl vad du vill köpa på OF likväl som på ICA.
    Men är det just detta du vill diskutera, för det är som jag skrev innan en smula oklart om det är en diskussion kring gränser för prostitution eller om det handlar om "omoral". Men nu verkar du mest bitter för att godiset inte är gratis. 
    Eller hur menar du?
  • Anonym (hej)
    Tukt skrev 2021-08-04 10:18:01 följande:
    Vad menar du med "kräva"? Ska kvinnor liksom bara ge bort bilder då?
    Du väljer väl vad du vill köpa på OF likväl som på ICA.
    Men är det just detta du vill diskutera, för det är som jag skrev innan en smula oklart om det är en diskussion kring gränser för prostitution eller om det handlar om "omoral". Men nu verkar du mest bitter för att godiset inte är gratis. 
    Eller hur menar du?
    jag syftar till detta www.expressen.se/gt/sandra-34-forsorjer-sig-pa--onlyfans-ar-inte-for-alla/

Man måste betala för att se mer bilder. Jag förstår vad du menar med att jag kan välja ica eller något annat. men det är ju mat vi pratar om. här har vi tjejer som säljer sina kroppar i sexuella syften. 
  • Tukt
    Anonym (hej) skrev 2021-08-04 10:37:52 följande:
    jag syftar till detta www.expressen.se/gt/sandra-34-forsorjer-sig-pa--onlyfans-ar-inte-for-alla/

Man måste betala för att se mer bilder. Jag förstår vad du menar med att jag kan välja ica eller något annat. men det är ju mat vi pratar om. här har vi tjejer som säljer sina kroppar i sexuella syften. 
    Jag upplever dig fortfarande som rätt otydlig i vart du vill komma.
    Ja tjejer, kvinnor säljer bilder, filmer på sig själv via OF. Men på vad sätt menar du att det skiljer sig mot annan porr, utöver att den kanske är lite mer skräddarsydd än det som är gratis på nätet?
    Det finns ju också gott om sajter som säljer klipp typ Clips4sale, och i Sverige har vi exempelvis MN där man kan köpa bilder och klipp direkt från säljaren.
    Så lite återigen, är det gränsdragningen mot prostitution som kliar hos dig, eller vad är det?
  • Anonym (hej)
    Tukt skrev 2021-08-04 10:54:54 följande:
    Jag upplever dig fortfarande som rätt otydlig i vart du vill komma.
    Ja tjejer, kvinnor säljer bilder, filmer på sig själv via OF. Men på vad sätt menar du att det skiljer sig mot annan porr, utöver att den kanske är lite mer skräddarsydd än det som är gratis på nätet?
    Det finns ju också gott om sajter som säljer klipp typ Clips4sale, och i Sverige har vi exempelvis MN där man kan köpa bilder och klipp direkt från säljaren.
    Så lite återigen, är det gränsdragningen mot prostitution som kliar hos dig, eller vad är det?
    Det som kliar hos mig är att jag tycker att tjejer kommer undan alldeles för lätt när det kommer till att sälja sexuella tjänster som bilder och filmer. 
Svar på tråden only fans