only fans
Vad tycker ni om detta? Tjejer som ligger där hemma halvnakna och förför män i olika ställningar i sin lägenhet, medans män betalar för att se mer. säljer inte dessa tjejer sexuella tjänster?
Vad tycker ni om detta? Tjejer som ligger där hemma halvnakna och förför män i olika ställningar i sin lägenhet, medans män betalar för att se mer. säljer inte dessa tjejer sexuella tjänster?
Nja, de säljer ju en digital tjänst precis som Netflix eller Viaplay gör. De filmar sig själva och distrubuerar sitt material genom en plattform. Jag skulle inte jämföra det med prostitution, som kräver ett fysiskt möte. Det låter tryggt och coronasäkert. Personligen skulle jag aldrig betala för att se nåt sånt för jag förstår inte njutningen med det, men jag kan förstå om det finns de som gör det.
Anmäl till alla instanser!
Sånt här otukt vill vi inte ha. Är det Sodom och Gomorra eller?
De säljer väl helt klart en sexuell tjänst, men sexuella tjänster kan vara mycket och inte alltid prostitution.
Så frågan är vad som vill diskuteras. Gränsen för prostitution eller om det är ett problem med att folk gör erotiska skildringar i modern form.
Tycker det skickar ut dubbla signaler. jag var på en thaimassage och erbjuden bodyglidning för 1000 kr. hade jag sagt ja så hade jag gjort något olagligt. Men tjejer kan kräva att man ska betala för se deras bilder.
Tycker det skickar ut dubbla signaler. jag var på en thaimassage och erbjuden bodyglidning för 1000 kr. hade jag sagt ja så hade jag gjort något olagligt. Men tjejer kan kräva att man ska betala för se deras bilder.