• Anonym (hej)

only fans

Vad tycker ni om detta? Tjejer som ligger där hemma halvnakna och förför män i olika ställningar i sin lägenhet, medans män betalar för att se mer. säljer inte dessa tjejer sexuella tjänster?

• Svar på tråden only fans
  • Anonym (Kontroller)
    Anonym (()) skrev 2025-03-30 21:39:16 följande:
    För att det vittnar om en lättfotad och lösaktig natur, med otrohet och könssjukdomar som följd.

Alla som bjuder ut sin kropp och sexualitet till totala främlingar i obegränsad mängd skvallrar tydligt om detta. Nobody wants to marry a slut. Utom möjligen ryggradslösa cucks, incels och hanrejer då. Män som själva har ett lågt till obefintligt värde på köttmarknaden. Män som inte är attraktiva ändå. 
    Nu kan det bara handla om pengar för vissa personer. 

För de kvinnor som tycker om att sälja olika bilder och videos så är det inte samma sak som nu som när de får betalat för att ha sex med någon de inte attraheras av. 
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Kontroller) skrev 2025-03-30 21:59:34 följande:

För de kvinnor som tycker om att sälja olika bilder och videos så är det inte samma sak som nu som när de får betalat för att ha sex med någon de inte attraheras av. 
    Ja, det handlar om pengar. Man ger bort sitt mest intima för en peng. Vem vill ha en sådan partner?
  • Anonym (())
    Anonym (Kontroller) skrev 2025-03-30 21:59:34 följande:

Det är fortfarande prostitution - och dessa kvinnor kommer fortfarande att få möta konsekvenserna av sin girighet och sitt ovärdiga beteende. Gör man sig offentlig dessutom så förevigar man sin horeri online. De kommer aldrig undan med andra ord. 
  • Anonym (())
    Anonym (Blä) skrev 2025-03-30 21:47:31 följande:

Prostitution definieras av att man säljer en sexuell tjänst i utbyte mot pengar. Ja, OF är precis detta. Vilken man vill ha en kvinna som gjort pengar på att exploatera sin kropp? Bilder och filmer som kommer finnas kvar för alltid?

Exakt. Ingenting heligt eller exklusivt kommer att finnas kvar hos en sån kvinna, en som exploaterat och spritt ut sitt allra mest privata för vem som helst att se.

Detta gäller även män förstås. Få kvinnor kan nog tänka sig en seriös relation med en man som lägger upp både kön och intima bilder på det som finns mellan skinkorna i närbild. Sånt som vanligen går hem hos vissa LonleyFans med homosexuell läggning.

Bara tanken på O.F.-prostituerade får mig att må illa. Typer som är helt i avsaknad av både anständighet och självrespekt. Plus att det också fullkomligt skriker uppmärksamhetsdesperation om dem. Ännu en totalt avtändande egenskap som skvallrar om en otrogen person.
  • Anonym (Heh?)
    Anonym (()) skrev 2025-03-30 22:09:50 följande:
    Exakt. Ingenting heligt eller exklusivt kommer att finnas kvar hos en sån kvinna, en som exploaterat och spritt ut sitt allra mest privata för vem som helst att se.

Detta gäller även män förstås. Få kvinnor kan nog tänka sig en seriös relation med en man som lägger upp både kön och intima bilder på det som finns mellan skinkorna i närbild. Sånt som vanligen går hem hos vissa LonleyFans med homosexuell läggning.

Bara tanken på O.F.-prostituerade får mig att må illa. Typer som är helt i avsaknad av både anständighet och självrespekt. Plus att det också fullkomligt skriker uppmärksamhetsdesperation om dem. Ännu en totalt avtändande egenskap som skvallrar om en otrogen person.
    Oj, så mycket hat är mest skadligt för en själv. Hoppas någon ger dig en kram så du mår bättre.
  • Anonym (())
    Anonym (Heh?) skrev 2025-03-30 23:48:49 följande:
    Oj, så mycket hat är mest skadligt för en själv. Hoppas någon ger dig en kram så du mår bättre.

Vilket fjantigt och verklighetsfrånvänt svar du tillförde precis noll med där.

Jag får redan kramar från min familj och känner inget hat mot människor med sunda beteenden. Usla beteenden gör man bara rätt  att döna ut eftersom dessa är skadliga på riktigt. 

Du kunde ju kanske sluta föra över dina egna incel- önskemål på mig och istället lämna datorn och gör dig attraktiv på riktigt  du vill ha några kramar.

• Anonym (Heh?)
    Anonym (()) skrev 2025-03-30 23:58:21 följande:

Vilket fjantigt och verklighetsfrånvänt svar du tillförde precis noll med där.

Jag får redan kramar från min familj och känner inget hat mot människor med sunda beteenden. Usla beteenden gör man bara rätt  att döna ut eftersom dessa är skadliga på riktigt. 

Du kunde ju kanske sluta föra över dina egna incel- önskemål på mig och istället lämna datorn och gör dig attraktiv på riktigt  du vill ha några kramar.

Ojdå, här projiceras vilt Tungan ute det var nästan lite roligt. Jag menade det faktiskt. Att känna hat (mot valda grupper) är mest skadligt för en själv. De du hatar vet ju inte ens om vad du känner så det blir lite menlöst. Varken du eller jag vet heller vilka händelser som lett fram till de val dessa människor gjort.

Man behöver inte vara Incel för att man inte hatar och dömer okända människor. Jag får fler kramar än jag kunnat önska av min man och mina barn vilket jag är tacksam över, men tack för visad omtanke {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (())
    Anonym (Heh?) skrev 2025-03-31 00:10:14 följande:
    Ojdå, här projiceras vilt Tungan ute det var nästan lite roligt. Jag menade det faktiskt. Att känna hat (mot valda grupper) är mest skadligt för en själv. De du hatar vet ju inte ens om vad du känner så det blir lite menlöst. Varken du eller jag vet heller vilka händelser som lett fram till de val dessa människor gjort.

Man behöver inte vara Incel för att man inte hatar och dömer okända människor. Jag får fler kramar än jag kunnat önska av min man och mina barn vilket jag är tacksam över, men tack för visad omtanke {#emotions_dlg.flower}
    Ja, det projiceras ganska friskt från DIG och ingen annan. Höhö, det måste vara kul för dig att vara så lättroad, likt ett dagisbarn.

Nej, det stämmer inte alls, trams. Det är bara sunt att förkasta osunda beteenden.

Det är på det viset människor utvecklas till det bättre. Horor väljer att klafsa kvar i den dynga som finns på den absoluta bottennivån av mänskligt beteende. Det är allmänt känt att (frivillig) prostitution är något som ses ner på av de flesta och begriper du inte detta så lever du knappast i verkligheten.

Skulle knappast tro att du får några kramar nej eftersom du applicerar dina egna behov av dem på mig vilket är ett klassiskt incelbeteende. Uppenbart. 
  • Anonym (Heh?)
    Anonym (()) skrev 2025-03-31 00:27:35 följande:
    Ja, det projiceras ganska friskt från DIG och ingen annan. Höhö, det måste vara kul för dig att vara så lättroad, likt ett dagisbarn.

Nej, det stämmer inte alls, trams. Det är bara sunt att förkasta osunda beteenden.

Det är på det viset människor utvecklas till det bättre. Horor väljer att klafsa kvar i den dynga som finns på den absoluta bottennivån av mänskligt beteende. Det är allmänt känt att (frivillig) prostitution är något som ses ner på av de flesta och begriper du inte detta så lever du knappast i verkligheten.

Skulle knappast tro att du får några kramar nej eftersom du applicerar dina egna behov av dem på mig vilket är ett klassiskt incelbeteende. Uppenbart. 
    Okej, det är väl inte jättekul att bli beskylld för att vara något helt annat än jag är men om du mår bättre av att tro att jag är en man så får du väl göra det. Jag är ju den jag är ändå, jag förvandlas ju inte bara för att du tror något annat. (Sedan är jag nog inte övertygad om att du faktiskt tror jag är en man utan att du mest kastar ur dig saker för att du gärna VILL att jag ska vara någon som har det dåligt, och för att det blev pinsamt för dig att du gissade fel.)

You can only lead a horse to water. Det du gör just nu utvecklar dig inte till det bättre tyvärr och jag hoppas innerligt du mår bättre någon dag. Du kommer märka av det genom att du inte kommer bry dig så mycket om vad andra gör utan bara fokusera på dina nära och kära och annat som får dig att må bra. (Om du nu faktiskt har några nära och kära.)
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden only fans