• Anonym (kaffedraken2)

Jag önskar att var en bad boy

Jag älskar sex. Jag önskar att jag haft mer äventyr i mitt liv.
    Önskar att jag varit den lite farliga typen som många tjejer tänder på, att jag tagit fler chanser, haft större självförtroende.

Men jag kan ju bara vara mig själv. Och jag är lite för försiktig, har för dåligt självförtroende. 
    Nån mer som känner likadant, önskar att ni varit typen som har lätt att attrahera tjejer/killar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-08-04 10:18
    Man kan inte redigera här så rubriken är tyvärr felaktig.
    Ska såklart vara:

Jag önskar att JAG var en bad boy

• Svar på tråden Jag önskar att var en bad boy
  • Anonym (-)
    Anonym (.) skrev 2021-08-04 11:28:53 följande:

Killar måste lära sig skillnaden på att vara en nice guy och en good guy

Förlåt en mindre kunnig, men vad är skillnaden?
  • Anonym (Il Trap)
    Anonym (-) skrev 2021-08-04 11:32:34 följande:

Förlåt en mindre kunnig, men vad är skillnaden?

En good guy är reko kille.

En nice guy är en mes.
  • Anonym (Il Trap)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-08-04 11:27:20 följande:

Ja, och jag önskar att jag vore den typen, som får tjejer lätt, och massa ligg.

Agera då! Så tröttsamt med folk som säger vad de vill bli och vad de vill göra, men det är bara massa struntprat för de gör inget för att nå dit.

Mednall respekt men med tanke på hur du agerar så vill du vara en mes för resten av ditt liv och kommer att förbli det om du inte gör något åt saken.
  • Anonym (-)
    Anonym (Il Trap) skrev 2021-08-04 11:50:13 följande:

En good guy är reko kille.

En nice guy är en mes.

Är man en mes om man är trevlig?
  • Anonym (Il Trap)
    Anonym (-) skrev 2021-08-04 12:03:27 följande:

Är man en mes om man är trevlig?

Om man bara är trevlig, så ja.

Det är det som är grejen med en nice guy. Han är alltid snäll så folk går över honom. En sådan person kan du inte lita på när det blåser, för då krävs andra egenskaper. Därför som nice guys är så oattraktivt. De är meningslösa.
  • Anonym (Hej)

Badboy. till att börja med. vad är detta? är det en kille som slår andra killar?

• Anonym (-)
    Anonym (Il Trap) skrev 2021-08-04 12:07:11 följande:

Om man bara är trevlig, så ja.

Det är det som är grejen med en nice guy. Han är alltid snäll så folk går över honom. En sådan person kan du inte lita på när det blåser, för då krävs andra egenskaper. Därför som nice guys är så oattraktivt. De är meningslösa.

Varför skulle man låta folk gå över en bara för att man är trevlig?
  • Anonym (Il Trap)
    Anonym (-) skrev 2021-08-04 14:03:46 följande:

Varför skulle man låta folk gå över en bara för att man är trevlig?

Det är grundläggande psykologi att det är så och det är för offtopic för att jag ska orka svara utförligt. Som jag skrev uppkommer situationer i livet där du behöver vara annat än trevlig.
  • Anonym (-)
    Anonym (Il Trap) skrev 2021-08-04 14:31:10 följande:

Det är grundläggande psykologi att det är så och det är för offtopic för att jag ska orka svara utförligt. Som jag skrev uppkommer situationer i livet där du behöver vara annat än trevlig.

Jag tror du pratar i nattmössan. Inget säger att en trevlig person i alla situationer och fortsätter var trevlig om han blir behandlad som skit. Du hänvisar till grundläggande psykologi, det finns inte beskrivet i någon av de grundläggande kurserna i psykologi jag sett så hänvisa gärna till vad du baserat detta på.
  • Pinnen2

Har ingen önskan att vara badboy. Har ingen önskan om att ligga med många kvinnor. En skulle vara fullt tillräckligt om det var i ett livslångt förhållande.
    Problemet är bara att lyckas med en.

Svar på tråden Jag önskar att var en bad boy