• Anonym (kaffedraken2)

Jag önskar att var en bad boy

Jag älskar sex. Jag önskar att jag haft mer äventyr i mitt liv.
    Önskar att jag varit den lite farliga typen som många tjejer tänder på, att jag tagit fler chanser, haft större självförtroende.

Men jag kan ju bara vara mig själv. Och jag är lite för försiktig, har för dåligt självförtroende. 
    Nån mer som känner likadant, önskar att ni varit typen som har lätt att attrahera tjejer/killar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-08-04 10:18
    Man kan inte redigera här så rubriken är tyvärr felaktig.
    Ska såklart vara:

Jag önskar att JAG var en bad boy

• Svar på tråden Jag önskar att var en bad boy
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Il Trap) skrev 2021-08-04 10:45:52 följande:
    Du kan börja med att rutinmässigt göra allt det som du absolut inte vill göra. Någon som är badass möter sina rädslor, han springer inte iväg och det gäller att skapa den mentaliteten.

Är du beredd att göra det?
    Nej, det låter för jobbigt, jag är för rädd, feg och bekväm av mig.
  • Anonym (Han Solo)
    Tukt skrev 2021-08-04 10:38:32 följande:
    Fast studier har ju sällan något med begreppet "bad boy" att göra. Tvärt om, en badboy är ju snarare någon som struntar i utbildning.
    Sedan tycker jag det är rätt stor skillnad på självförtroende och självkänsla.
    Du kanske har större självförtroende av din utbildning, men långt från alla har det.
    Men det som efterfrågas av TS och inte med automatik kommer med utbildning  är  självkänsla. Den i särklass ängsligaste gruppen i samhället är utan tvekan medelklassakademiker.
    ja, livet kan te sig bekymmersfritt för en knegare i en cheva pickup med truckerkeps. Så länge det ligger en stock snus och ett flak öl i kylskåpet så är livet bra. Kärringproblem befattar man sig inte med.  
  • Anonym (Han Solo)
    Anonym (Il Trap) skrev 2021-08-04 10:45:52 följande:
    Du kan börja med att rutinmässigt göra allt det som du absolut inte vill göra. Någon som är badass möter sina rädslor, han springer inte iväg och det gäller att skapa den mentaliteten.

Är du beredd att göra det?
    Han kan ju börja med att fråga ut brudar han tycker är snygg på stan. Det är väl badass om något. 
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Han Solo) skrev 2021-08-04 10:51:27 följande:
    Han kan ju börja med att fråga ut brudar han tycker är snygg på stan. Det är väl badass om något. 
    Sånt gjorde jag när jag var yngre. Skulle aldrig våga nu.
  • StudierKemi
    Tukt skrev 2021-08-04 10:38:32 följande:

Fast studier har ju sällan något med begreppet "bad boy" att göra. Tvärt om, en badboy är ju snarare någon som struntar i utbildning.

Sedan tycker jag det är rätt stor skillnad på självförtroende och självkänsla.

Du kanske har större självförtroende av din utbildning, men långt från alla har det.

Men det som efterfrågas av TS och inte med automatik kommer med utbildning  är  självkänsla. Den i särklass ängsligaste gruppen i samhället är utan tvekan medelklassakademiker.

Hur kan någon som struntar i utbildning få många kvinnor? Jahaa, Du menar HOROR. Ja, absolut kan en badboy få många horor, de två är i samma SAMHÄLLSKLASS (samma som en badboy). Men jag tror dock TS föredrar att kunna få många välbärgade kvinnor och inte samhällets bottenskrap? Eller? För då är hög utbildning enda vägen dit... Dessutom, usch vad Du ljuger att akademiker kan känna ängslan. Du vill lura din omgivning och dämpa på konkurrensen från folk, lyssna inte på honom någon av Er... Avbryt inte skolan utan fortsätt kämpa på oberoende av vad denna elaka person säger. Det är incels utan någon som helst utbildning som har de största problemen, eller de som tar skit-jobben, och INTE annat folk än dessa som lider, blir ostimulerade, ointressanta, korkade och får aldrig sex.
  • Tukt
    StudierKemi skrev 2021-08-04 11:01:54 följande:
    Hur kan någon som struntar i utbildning få många kvinnor? Jahaa, Du menar HOROR. Ja, absolut kan en badboy få många horor, de två är i samma SAMHÄLLSKLASS (samma som en badboy). Men jag tror dock TS föredrar att kunna få många välbärgade kvinnor och inte samhällets bottenskrap? Eller? För då är hög utbildning enda vägen dit... Dessutom, usch vad Du ljuger att akademiker kan känna ängslan. Du vill lura din omgivning och dämpa på konkurrensen från folk, lyssna inte på honom någon av Er... Avbryt inte skolan utan fortsätt kämpa på oberoende av vad denna elaka person säger. Det är incels utan någon som helst utbildning som har de största problemen, eller de som tar skit-jobben, och INTE annat folk än dessa som lider, blir ostimulerade, ointressanta, korkade och får aldrig sex.
    Oj, här var det många antydningar och svartvita resonemang.
    Men... En badboy är en badboy, och det var frågeställningen. Att sedan kvinnor i lägre samhällsklasser är fula horor, det får stå för din världsbild.
  • Anonym (Rakt på sak)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-08-04 10:17:01 följande:

Jag önskar att JAG var en bad boy

Nej det gör du inte, för du vet inte varför kvinnor dras till dem. Det handlar om självförtroende, och det behöver du jobba med en hel del. Det är alltså inte att vara ett svin, eller ha ett häftigt jobb, läcker bil eller andra liknande attribut. Faktiskt så är inte ens utseende helt viktigt heller.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Rakt på sak) skrev 2021-08-04 11:25:22 följande:
    Nej det gör du inte, för du vet inte varför kvinnor dras till dem. Det handlar om självförtroende, och det behöver du jobba med en hel del. Det är alltså inte att vara ett svin, eller ha ett häftigt jobb, läcker bil eller andra liknande attribut. Faktiskt så är inte ens utseende helt viktigt heller.
    Ja, och jag önskar att jag vore den typen, som får tjejer lätt, och massa ligg.
  • Anonym (.)

Killar måste lära sig skillnaden på att vara en nice guy och en good guy

Svar på tråden Jag önskar att var en bad boy