• Anonym (kaffedraken2)

Jag önskar att var en bad boy

Jag älskar sex. Jag önskar att jag haft mer äventyr i mitt liv.
    Önskar att jag varit den lite farliga typen som många tjejer tänder på, att jag tagit fler chanser, haft större självförtroende.

Men jag kan ju bara vara mig själv. Och jag är lite för försiktig, har för dåligt självförtroende. 
    Nån mer som känner likadant, önskar att ni varit typen som har lätt att attrahera tjejer/killar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-08-04 10:18
    Man kan inte redigera här så rubriken är tyvärr felaktig.
    Ska såklart vara:

Jag önskar att JAG var en bad boy

• Svar på tråden Jag önskar att var en bad boy
  • Anonym (kaffedraken2)
    StudierKemi skrev 2021-08-05 10:44:09 följande:
    Du låter så primitiv. Ditt släkte kommer garanterat gå mot att bli schimpanser på nytt.
    Menar du människosläktet? Du kanske inte tillhör det du?
    Låter kul att vara en schimpans. Då skulle jag känna mig viril igen, stark. Klättra i träd, vilken frihetskänsla!
  • Tukt
    Anonym (Kvinnor lever under andra omständigheter) skrev 2021-08-05 09:52:15 följande:

Kvinnor vill inte ha bad Boys. Snarare vill de ha en man med makt, pengar & stabilitet. När vi utvandrade från Sahara för 40 000 år sedan så var det de män som kunde skydda sin avkomma & dominera andra som förökade sig. Oavsett hur moderna vi anser oss själv vara är vår biologi ofrånkomlig. Dessa alfahannar låg med 85% av alla kvinnor. Idag har vi skeva mansideal, man ska fylla upp många kriterier för att få chansen att lägra en kvinna. Alla kan inte bli miljonärer, men vi män kan se till oss själva & bygga på vårt egna personliga imperium. När vi väl skapat värde, då får vi inträde till godisbutiken. Samma godisbutik kvinnor gått in i gratis sen de var könsmogna. Det är så vår existens ser ut. Kvinnor, inte män - gör det sexuella urvalet.

Problemet med darwinism är att det ger ett till synes enkelt svar på en mycket komplex fråga. 
  • Anonym (Va?)
    StudierKemi skrev 2021-08-05 10:44:09 följande:

Du låter så primitiv. Ditt släkte kommer garanterat gå mot att bli schimpanser på nytt.

Knappast. Det är hundra ggr mer primitivt att bli attraherad av någon annans pengar/utbildning.
  • StudierKemi
    Anonym (Va?) skrev 2021-08-05 11:06:51 följande:

Knappast. Det är hundra ggr mer primitivt att bli attraherad av någon annans pengar/utbildning.

Va?! När man har liknande utbildning så pratar man om svåra saker som man har lärt sig om, och man stimulerar hjärnan. Man siktar mot stjärnorna!

När sex är på första plats så gör man bara samma sak som schimpanserna, deras inlärning är kraftigt begränsad och de förlägger tiden på parning. De behöver bara titta på storleken på den andres kön för något sånt. Det är exakt det som du gör och det är primitivt. Du siktar neråt med blicken istället för att sikta mot stjärnorna. Spring tillbaka till djungeln där du hör hemma. Du och jag är knappast samma ras.
  • Anonym (kaffedraken2)
    StudierKemi skrev 2021-08-05 11:25:51 följande:
     Spring tillbaka till djungeln där du hör hemma. Du och jag är knappast samma ras.
    Låttips:

Red Hot Chili Peppers - Jungle Man
    Guns N Roses - Welcome to the Jungle
    Kool & The Gang - Jungle Boogie
  • Anonym (Bad boy är tidsbegränsat)

Jag gillade såna killar ett tag. Men när jag var 25 förstod jag att jag var helt sjukt trött på bad boys. Det är inte attraktivt alls med sådant. Fåniga mc-västar, tatueringar och skäggiga aggressiva gubbar på 53 som heter Ronny, alltid bär solglasögon och är ute efter tredje vändan i fängelset. 3 barn med 3 olika kvinnor. Äldre än min egen farsa. Inte det minsta sexigt.

Kastade bort från 14 till 25 på såna och personer som såg upp till såna.

Tror det gäller ganska många. Bad boys är något man växer ifrån. Så visst, vill du gå hem hos korkade 16åringar från småstäder som tex. Gränna så visst. Var en bad boy. Men det är bara patetiskt. Var snäll, lugn, skötsam och laglydig. Var inte bad boy, var en good guy. Det vinner i längden.

Nice guys finish last? Kanske. Har ett annat motto "Nice guys finish in my mouth"

• Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Bad boy är tidsbegränsat) skrev 2021-08-05 11:40:57 följande:

Jag gillade såna killar ett tag. Men när jag var 25 förstod jag att jag var helt sjukt trött på bad boys. Det är inte attraktivt alls med sådant. Fåniga mc-västar, tatueringar och skäggiga aggressiva gubbar på 53 som heter Ronny, alltid bär solglasögon och är ute efter tredje vändan i fängelset. 3 barn med 3 olika kvinnor. Äldre än min egen farsa. Inte det minsta sexigt.

Kastade bort från 14 till 25 på såna och personer som såg upp till såna.

Tror det gäller ganska många. Bad boys är något man växer ifrån. Så visst, vill du gå hem hos korkade 16åringar från småstäder som tex. Gränna så visst. Var en bad boy. Men det är bara patetiskt. Var snäll, lugn, skötsam och laglydig. Var inte bad boy, var en good guy. Det vinner i längden.

Nice guys finish last? Kanske. Har ett annat motto "Nice guys finish in my mouth"

Jag tänker nog mer på att mannen känns lite farlig, som ett rovdjur, han är självsäker, vet att han lätt kan få kvinnor, och är framgångsrik med kvinnor.
    Lite som Don Draper i Mad Men. 
    Jag är verkligen tvärtom Glad
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Bad boy är tidsbegränsat) skrev 2021-08-05 11:40:57 följande:

Kanske. Har ett annat motto "Nice guys finish in my mouth"

oops FlörtSkrattande
  • Tukt

Sedan är det väl så att om man är tvungen att berätta det för folk, så är det sällan attraktivt. Alltså om man exempelvis hela tiden framhåller sin utbildning i stället för att folk frågar om de vill veta, så uppfattas det ofta som socialt inkompetent på samma sätt som om man hela tiden beskriver hur rik man är.
    Lite som Duplantis skulle hänga sin medalj på bröstet för att visa upp sin vinst.

• Anonym (Va?)
    StudierKemi skrev 2021-08-05 11:25:51 följande:

Va?! När man har liknande utbildning så pratar man om svåra saker som man har lärt sig om, och man stimulerar hjärnan. Man siktar mot stjärnorna!

När sex är på första plats så gör man bara samma sak som schimpanserna, deras inlärning är kraftigt begränsad och de förlägger tiden på parning. De behöver bara titta på storleken på den andres kön för något sånt. Det är exakt det som du gör och det är primitivt. Du siktar neråt med blicken istället för att sikta mot stjärnorna. Spring tillbaka till djungeln där du hör hemma. Du och jag är knappast samma ras.

Haha, du skriver ju inte direkt som en välutbildad person. Du vet att man kan diskutera intressanta ämnen även om man inte är högutbildad? Det hänger inte ihop. Sedan kan man vara intelligent och dessutom ha en lagom stor och skön kuk
Svar på tråden Jag önskar att var en bad boy