• Anonym (kaffedraken2)

Jag önskar att var en bad boy

Jag älskar sex. Jag önskar att jag haft mer äventyr i mitt liv.
    Önskar att jag varit den lite farliga typen som många tjejer tänder på, att jag tagit fler chanser, haft större självförtroende.

Men jag kan ju bara vara mig själv. Och jag är lite för försiktig, har för dåligt självförtroende. 
    Nån mer som känner likadant, önskar att ni varit typen som har lätt att attrahera tjejer/killar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-08-04 10:18
    Man kan inte redigera här så rubriken är tyvärr felaktig.
    Ska såklart vara:

Jag önskar att JAG var en bad boy

• Svar på tråden Jag önskar att var en bad boy
  • Anonym (Il Trap)
    Anonym (-) skrev 2021-08-04 14:40:37 följande:

Jag tror du pratar i nattmössan. Inget säger att en trevlig person i alla situationer och fortsätter var trevlig om han blir behandlad som skit. Du hänvisar till grundläggande psykologi, det finns inte beskrivet i någon av de grundläggande kurserna i psykologi jag sett så hänvisa gärna till vad du baserat detta på.

Läste du inte vad jag skrev: "om du BARA är trevlig".

Det är grundläggande psykologi, ja. Tillmötesgående är en av faktorerna i femfaktorteorin. Om du är intresserad så läs på om de negativa konsekvenserna av att vara för långt åt det tillmötesgående hållet.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Pinnen2 skrev 2021-08-04 14:42:19 följande:

Har ingen önskan att vara badboy. Har ingen önskan om att ligga med många kvinnor. En skulle vara fullt tillräckligt om det var i ett livslångt förhållande.
    Problemet är bara att lyckas med en.

Jag vet inte om jag skulle varit lyckligare nu, om jag legat med fler tjejer.
    Men det skulle inte ha gjort nåt heller.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Hej) skrev 2021-08-04 13:32:50 följande:

Badboy. till att börja med. vad är detta? är det en kille som slår andra killar?

Kanske inte direkt bad boy, men lite som jag skrev i början.

Önskar att jag varit den lite farliga typen som många tjejer tänder på, att jag tagit fler chanser, haft större självförtroende.
    Jag är inte typen som tar plats, och syns. När jag var yngre så festade jag inte lika mycket som kompisarna, drog mig ofta undan. Så jag missade nog många chanser.
  • Anonym (Il Trap)
    Pinnen2 skrev 2021-08-04 14:42:19 följande:

Har ingen önskan att vara badboy. Har ingen önskan om att ligga med många kvinnor. En skulle vara fullt tillräckligt om det var i ett livslångt förhållande.

Problemet är bara att lyckas med en.

Med ökat självförtroendet har du mycket enklare att hitta henne. Min nuvarande fru hade aldrig ens tittat åt mig om jag valt att nöja mig med den "snälla" och "osäkra" personlighet som jag hade när jag var 15.
  • Anonym (Jenny)

De flesta tjejer gillar inte alls killar som är "bad boy"! Visst finns det en del som gör det, men de är inte rätt tjejer för dig, TS!

Visst kan man utveckla delar och egenskaper hos sig själv för att vara mer attraktiv för det andra könet, men man kan inte spela en roll att man är helt annorlunda än sin egen personlighet! 

Utveckla dina egna positiva sidor, bli lite mer social, osv. Du kanske kan gå en danskurs, börja quizza, gå en kvällskurs, etc. 

Vad gör du på dagarna, TS? Hur har du det med jobb, studier, träning, fritidsaktiviteter, vänner? Om du berättar om det kanske vi kan hjälpa dig med konkreta tips om hur du kan bli mer attraktiv för tjejer.

• Anonym (Kvinnor lever under andra omständigheter)

Kvinnor vill inte ha bad Boys. Snarare vill de ha en man med makt, pengar & stabilitet. När vi utvandrade från Sahara för 40 000 år sedan så var det de män som kunde skydda sin avkomma & dominera andra som förökade sig. Oavsett hur moderna vi anser oss själv vara är vår biologi ofrånkomlig. Dessa alfahannar låg med 85% av alla kvinnor. Idag har vi skeva mansideal, man ska fylla upp många kriterier för att få chansen att lägra en kvinna. Alla kan inte bli miljonärer, men vi män kan se till oss själva & bygga på vårt egna personliga imperium. När vi väl skapat värde, då får vi inträde till godisbutiken. Samma godisbutik kvinnor gått in i gratis sen de var könsmogna. Det är så vår existens ser ut. Kvinnor, inte män - gör det sexuella urvalet.

• Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Jenny) skrev 2021-08-05 09:42:52 följande:

De flesta tjejer gillar inte alls killar som är "bad boy"! Visst finns det en del som gör det, men de är inte rätt tjejer för dig, TS!

Visst kan man utveckla delar och egenskaper hos sig själv för att vara mer attraktiv för det andra könet, men man kan inte spela en roll att man är helt annorlunda än sin egen personlighet! 

Utveckla dina egna positiva sidor, bli lite mer social, osv. Du kanske kan gå en danskurs, börja quizza, gå en kvällskurs, etc. 

Vad gör du på dagarna, TS? Hur har du det med jobb, studier, träning, fritidsaktiviteter, vänner? Om du berättar om det kanske vi kan hjälpa dig med konkreta tips om hur du kan bli mer attraktiv för tjejer.

Det är mest tankar om vad som kunde ha varit. Lite dumt, gjort är gjort. Det är det förflutna. Går inte att ändra på nu.
    Känner vemod ibland att man inte hade fler äventyr när man var yngre. Jag var i bättre form då, mer viril. Saker händer i kroppen efter 45. Som jag skrev i en annan tråd, där jag nämnde att jag hade velat haft äventyr med äldre kvinnor när jag var yngre. Kraftfullare sprut t ex. Jag tror inte att det är så viktigt för många kvinnor, det är mest jag som tycker det känns lite sorgligt när jag märker av förändringarna.
    Men sex måste inte vara som man ser i porren. Jag vill ju själv ha det mer sensuellt, mer närhet.

Jag kan säkert träffa en tjej som passar mig, men då måste jag också våga mer. Varit på dejt med 2 tjejer de senaste 5 åren. Det är lite för lite.
  • Anonym (Va?)
    StudierKemi skrev 2021-08-04 10:26:57 följande:

Med hög utbildning kommer självförtroende på köpet. Eller ska vi börja förvånas menar Du när vi ser uteliggare utomhus som har dålig självkänsla? Nej. Hög utbildning är A och O, och en man med kostym som är ingenjör gör flest kvinnor våt. Det är dem med pengar som bestämmer hur de vill tillbringa sin tid, vilka dem vill träffa, samt vilka dem vill ha sex med. En högutbildad man med makt och kortare penis är mer spännande och upphetsande - än en man med lång penis som har en osexig hjärna, blä.

Tar hundra gånger hellre en härlig kuk och bra sex än en ingenjör med liten kuk
  • StudierKemi
    Anonym (Va?) skrev 2021-08-05 10:14:23 följande:

Tar hundra gånger hellre en härlig kuk och bra sex än en ingenjör med liten kuk

Du låter så primitiv. Ditt släkte kommer garanterat gå mot att bli schimpanser på nytt.
  • StudierKemi
    Anonym (Kvinnor lever under andra omständigheter) skrev 2021-08-05 09:52:15 följande:

Kvinnor vill inte ha bad Boys. Snarare vill de ha en man med makt, pengar & stabilitet. När vi utvandrade från Sahara för 40 000 år sedan så var det de män som kunde skydda sin avkomma & dominera andra som förökade sig. Oavsett hur moderna vi anser oss själv vara är vår biologi ofrånkomlig. Dessa alfahannar låg med 85% av alla kvinnor. Idag har vi skeva mansideal, man ska fylla upp många kriterier för att få chansen att lägra en kvinna. Alla kan inte bli miljonärer, men vi män kan se till oss själva & bygga på vårt egna personliga imperium. När vi väl skapat värde, då får vi inträde till godisbutiken. Samma godisbutik kvinnor gått in i gratis sen de var könsmogna. Det är så vår existens ser ut. Kvinnor, inte män - gör det sexuella urvalet.

Du ser mycket Du. Skriv till mig mer än gärna, jag vill lära känna Dig!
Svar på tråden Jag önskar att var en bad boy