BIM September
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Jasså? Okej! Haha ja, det är svårt att hålla sig!
Ja, jag gör! Men tror egentligen inte det är mer, utan att man letar symtom på att man är gravid haha! Så nu försöker jag tänka att allt är pms!
Tycker ju att jag lärt känna kroppen ganska bra då jag inte ätit piller på ett år. Har flera gånger tänkt att jag var gravid med förra månaden trodde jag det lite extra mycket, haha. Reagerade på att brösten var ömma och kollade när jag skulle ha mens, vilket var om 10-11 dagar. Men iom att mensen var två dagar tidig så var det ju egentligen 8-9 dagar innan jag kände av. Så egentligen nästan som vanligt, haha
1/9 Hoppfull (12 försöket, andra barnet)
1/9 hellow0rld (5e försöket, första barnet)
2/9 Viola94, 27 år, (fjärde försöket, första barnet)
3/9 sockerbulle1, (fjärde försöket, första barnet)
4/9 jo (4 försöket, tredje barnet)
6/9 Meemelie (första försöket, andra barnet)
7/9 aann (6:e försöket, första barnet)
7/9 knyttets (andra försöket, första barnet)
7/9 Belle 39år (första försöket, fjärde barnet)
8/9 LinneMarie (fjärde försöket, tredje barnet)
8/9 Rårakan (fjärde försöket, tredje barnet)
10/9 Helni (första försöket, tredje barnet)
11/9 Försökmednr2 (fjärde försöket, andra barnet)
11/9 Pandy13 38 år (andra barnet)
11/9 QueenS 31 år (tredje försöket, andra barnet)
14/9 4:an 36 år (andra försöket, fjärde barnet)
16/9 LakritsHallon87 33 år (4:e försöket, första barnet)
16/9 Dalarna91 30 år (3e försöket, första barnet)
17/9 Juni81 (första försöket, tredje barnet)
17/9 Juli1990 31 år, (Andra försöket, första barnet)
17/9 värmlandsjänta 30 år (andra försöket, andra barnet)
17/9 Nótt 32 år (andra försöket. Första barnet )
18/9 Humlisen17 29år (tredje försöket, första barnet)
18/9 fjäril97 24 år ( fjärde försöket, första barnet )
20/9 evelinagra1 22år( 5e riktiga försöket, första barnet)
20/9 Etaj 40 år första försöket, (andra gemensamma barnet) (4 stora sen innan)
20/9 Längtar efter dig, ( 7e försöket, 33 år, fjärde barnet)
20/9 MortillElla 38 år (första försöket, fjärde barnet)
21/9 Hoppas2022 37 år (sjunde försöket, fjärde barnet)
21/9 Fyrklöverns 32 år (3:e försöket, första barnet)
22/9 Betula 39 år (3e barnet, andra försöket)
22/9 Andrabarnet 29 år (2a barnet, 7:e försöket)
23/9 Bez 31år, (Andra försöket, första barnet)
23/9 Bambi (andra försöket, tredje barnet)
24/9 Hallonglass91 (7:e försöket, första barnet)
26/9 RoyalCanin (6:e försöket, första barnet)
27/9 Sofgal 25 år (2:a försöket, första barnet)
28/9 Fridahello 25 år (5e försöket, första barnet)
28/9 Mamman8212 (5e försöket, fjärde barnet)
28/9 Tefat 26 år (2a försöker, första barnet)
29/9 Amanda6747 (ca 13e försöket, andra barnet)
30/9 Viola94, 27 år (femte försöket, första barnet)
Bim + 1 idag
Ingen mens i sikte neg test i morgonurinet rfsu testa ofta
Hmm kan cykeln bara förlängas helt plötsligt ?
Äl borde vara på Tisdag. Hur mycket ligger folk innan äl? Varannan dag? Min Sambo är less på det här liggandet runt äl. Han tappar liksom lusten. Men ska försöka motivera honom, sex för att skaffa barn är inte super hett. :I men igår fick vi till det iaf :)
Äl borde vara på Tisdag. Hur mycket ligger folk innan äl? Varannan dag? Min Sambo är less på det här liggandet runt äl. Han tappar liksom lusten. Men ska försöka motivera honom, sex för att skaffa barn är inte super hett. :I men igår fick vi till det iaf :)
Vilken jobbig resa för er! Men så roligt att ni fått små mirakel. Håller verkligen tummar och tår för er <3
Jag har försökt kontakta vc, samt två gyn kliniker. Jag får svar att det är helt normalt detta med mina mellanblödningar. Inser att kvinnovården i detta landet är urusel!
Tror jag får vända mig privat för att något ska hända. Synd bara att jag måste åka 10 mil till närmsta klinik... Som är privat. Det började i april/maj i samma veva som jag fick missfall och tog andra dosen av covid-19.
Tog nyss cellprov och bad gynekologen kolla äggstockar och känna på livmodern. Han såg iaf då inget konstigt. Men är ändå orolig.
Mensen kom
Blir ett femte försök 17 sep
Någon som vet om man kan ta munkpeppar rosenrot folsyra och insoditol samtidigt?
Från att känna sig totalt ogravid till att helt plötsligt få ömma bröst, illamående, trött och känslig. Testade nu precis BIM-3 och klart streck på en gång :))). Fjärde försöket efter mf i april, hoppas hoppas hoppas det går vägen denna gång!