BIM September
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Nionde dagen med blinkande gubbe med CB-advanced bara längtar efter att jag ska få en fast gubbe, känns konstigt att bara ha fått blinkande gubbe i så många dagar. Första dagen jag testade fick jag tom gubbe, men sen som sagt blinkande gubbe. Vi har fått till det varannan dag förra veckan fram till torsdagen för sen åkte sambon iväg på en kompisresa o kom hem igårkväll. Vi ska köra varannan dag denna vecka också o fram till BIM för att öka vår odds.
Nionde dagen med blinkande gubbe med CB-advanced bara längtar efter att jag ska få en fast gubbe, känns konstigt att bara ha fått blinkande gubbe i så många dagar. Första dagen jag testade fick jag tom gubbe, men sen som sagt blinkande gubbe. Vi har fått till det varannan dag förra veckan fram till torsdagen för sen åkte sambon iväg på en kompisresa o kom hem igårkväll. Vi ska köra varannan dag denna vecka också o fram till BIM för att öka vår odds.
Tyckte de stod att om man fick 9dagar med blinkade skulle man sluta för då kommer inte maximal visas kan ju va nåt är galet med testet så bra att köra på ändå. Jag är på 4de dagen av blinkande känns som de flesta får fler än de 2 som de skriver att man ska få
Jag förstår!!
Jag håller tummarna att dom ömmar av en annan anledning denna gång :)
Grattis :D
[/quote]
[quote=81358074][quote-nick]Anonym (Juni81) skrev 2021-09-05 17:19:26 följande:[/quote-nick]Stort grattis!!
Äl testet var positivt igår. Det har sjunkit idag. Vi hade sex den 4:e. Jag hoppas det räcker. Min sambo är inte liggsugen alls idag och det känns liksom som att vi borde ha idag för att maxa chanserna. Men han sover redan? Blir så besviken. Även om jag förstår honom så kan jag inte låta bli att bli besviken. Känns helt hopplöst fast jag vet att spermier kan leva flera dagar.
Äl testet var positivt igår. Det har sjunkit idag. Vi hade sex den 4:e. Jag hoppas det räcker. Min sambo är inte liggsugen alls idag och det känns liksom som att vi borde ha idag för att maxa chanserna. Men han sover redan? Blir så besviken. Även om jag förstår honom så kan jag inte låta bli att bli besviken. Känns helt hopplöst fast jag vet att spermier kan leva flera dagar.
Nu använder jag inte ÄL-tester så har inte superkoll på hur de funkar, men om ÄL var igår så borde ju 4e vara perfekt. Är väl större chans om man får till det 1-2 dagar innan ÄL än efter?
Ramlar in här i tråden. Vi försöker få till ett syskon till vårt första barn. Jag hade glad gubbe idag, så vi har myst idag, ska försöka få till det imorgon och eller onsdag också.
Det är 6:e försöket nu. Haft 1, ev 2 tidiga missfall på vägen. Nu är jag less, vill bara bli gravid :D Sonen min, blev till på andra försöket. Så där gick det snabbt till.
Bim om 14 dagar från äl så borde bli runt 20-22 september. Haft väldigt konstiga syntom innan ÄL den här gången. I en veckas tid har jag haft molnande värk, stick och stram i nedre delen av magen. Hela natten till idag hade jag det också. Men idag har jag inte känt något. Och idag mitt på dagen dök glad gubbe upp efter 3 dagar med blinkande gubbe.