BIM September
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Ramlar in här i tråden. Vi försöker få till ett syskon till vårt första barn. Jag hade glad gubbe idag, så vi har myst idag, ska försöka få till det imorgon och eller onsdag också.
Det är 6:e försöket nu. Haft 1, ev 2 tidiga missfall på vägen. Nu är jag less, vill bara bli gravid :D Sonen min, blev till på andra försöket. Så där gick det snabbt till.
Bim om 14 dagar från äl så borde bli runt 20-22 september. Haft väldigt konstiga syntom innan ÄL den här gången. I en veckas tid har jag haft molnande värk, stick och stram i nedre delen av magen. Hela natten till idag hade jag det också. Men idag har jag inte känt något. Och idag mitt på dagen dök glad gubbe upp efter 3 dagar med blinkande gubbe.
När testet är positivt, visar älstegring så har du ÄL inom 12- 48 timmar. Så du kan nog ha en stor chans. Jag förstår dig när det gäller att vara besviken att inte få till det. Jag känner mig nere varje äl numera för jag skulle typ velat ha sex varje dag i en vecka. Det är stressande att det bara är några timmar varje månad som man kan bli gravid. Om jag hade önskat hade jag haft sex några dagar före, under äl och en dag efter :D Men det är inte lätt att få med sin gubbe på det!
Är det någon mer här som känt ÄL- känningar innan äl, men sen när glad gubbe dyker upp så känner ni inget? Har dock lite ömma bröst här nu under äl ( glad gubbe) om det nu kan vara älkänningar också. Har annars under hela förra veckan haft molnande värk och natten till idag ( fick glad gubbe idag) hade jag mycket molnande värk. I natt kl. 4 var det blinkande gubbe, men kl 12 idag hade jag glad gubbe.

1/9 hellow0rld (5e försöket, första barnet)
2/9 Viola94, 27 år, (fjärde försöket, första barnet)
3/9 sockerbulle1, (fjärde försöket, första barnet)
4/9 jo (4 försöket, tredje barnet)
6/9 Meemelie (första försöket, andra barnet)
7/9 aann (6:e försöket, första barnet)
7/9 knyttets (andra försöket, första barnet)
7/9 Belle 39år (första försöket, fjärde barnet) PLUSSAT
8/9 LinneMarie (fjärde försöket, tredje barnet)
8/9 Rårakan (fjärde försöket, tredje barnet) PLUSSAT
10/9 Helni (första försöket, tredje barnet)
11/9 Försökmednr2 (fjärde försöket, andra barnet)
11/9 Pandy13 38 år (andra barnet)
11/9 QueenS 31 år (tredje försöket, andra barnet) PLUSSAT
14/9 4:an 36 år (andra försöket, fjärde barnet)
16/9 LakritsHallon87 33 år (4:e försöket, första barnet)
16/9 Dalarna91 30 år (3e försöket, första barnet)
17/9 Juni81 (första försöket, tredje barnet)
17/9 Juli1990 31 år, (Andra försöket, första barnet)
17/9 värmlandsjänta 30 år (andra försöket, andra barnet)
17/9 Nótt 32 år (andra försöket. Första barnet )
18/9 Humlisen17 29år (tredje försöket, första barnet)
18/9 fjäril97 24 år ( fjärde försöket, första barnet )
20/9 evelinagra1 22år( 5e riktiga försöket, första barnet)
20/9 Bebisverkstad 40 år första försöket, (andra gemensamma barnet) (4 stora sen innan)
20/9 Längtar efter dig, ( 7e försöket, 33 år, fjärde barnet)
20/9 MortillElla 38 år (första försöket, fjärde barnet)
21/9 Hoppas2022 37 år (sjunde försöket, fjärde barnet)
21/9 Fyrklöverns 32 år (3:e försöket, första barnet)
21/9 ksrg8887 33 år (11:e försöket, andra barnet)
22/9 Betula 39 år (3e barnet, andra försöket)
22/9 Andrabarnet 29 år (2a barnet, 7:e försöket)
23/9 Bez 31år, (Andra försöket, första barnet)
23/9 Bambi (andra försöket, tredje barnet)
24/9 Hallonglass91 (7:e försöket, första barnet)
26/9 RoyalCanin (6:e försöket, första barnet)
27/9 Sofgal 25 år (2:a försöket, första barnet)
28/9 Fridahello 25 år (5e försöket, första barnet)
28/9 Mamman8212 (5e försöket, fjärde barnet)
28/9 Tefat 26 år (2a försöker, första barnet)
29/9 Amanda6747 (ca 13e försöket, andra barnet)
30/9 Viola94, 27 år (femte försöket, första barnet)
30/9 Jo, 34 år (femte försöket, tredje barnet)
Kände så häromdagen också, för min man ville att vi skulle ha sex på glad gubbe och inte innan den här gången. Jag vill ju ta alla chanser. Men förstår ju honom också, inte lätt att prestera varje dag.
Vi får hålla tummarna att det tar sig. Hur länge har ni försökt?
Jahapp fortfarande ingen mens å inte någon direkt molvärk, bim+2, på morgonen när jag tog temp så hade den gått ner lite till 36,5 brukar ligga kring 36,3 från mens och fram till äl, sen stiger den till kring 36,6-36,7 efter äl, sååå nu känns de som mensen antagligen är på g, så himla surt att man inte har några gravtest heller så ja hade kunnat få ett tydligt svar bara så man vet, helst ett plus såklart, men de känns inte så troligt när tempen sjunker

Shit vad ett dygn gör skillnad på hcg :D
Nu känner jag verkligen att jag har plussat!