• LinneMarie

BIM September

Hej!

Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag! 

BIM

8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)

• Svar på tråden BIM September
  • Dalarna91
    Fjäril97 skrev 2021-09-16 18:18:10 följande:

Hjälp! Beslut ångest delux! Efter att suttit och läst här lite nu ni som testat så blir jag så sugen på att testa! Hade bestämt mig för att vänta fram till att mensen ska dyka upp för är så inställd på att jag inte är gravid. Känner noll symtom och känslan säger att jag inte är det. Vet inte exakt när jag har bim, min ena app säger lördag, och andra appen säger tisdag. Enligt ägglossnings testet så har den mest stämt överens med den appen som säger tisdag. Sambon kommer hem om ca en timme, hade vart så skoj att kunna överraska med ett positivt test, har två digitala. Är det värt att ?slösa? ett nu, eller ska jag vänta till måndag med morgon urin? Ahhhh så svårt, hur hade ni gjort?

Ta ett test.
  • Fjäril97
    Dalarna91 skrev 2021-09-16 18:35:27 följande:

Ta ett test.

Tog ett men det va negativt, men förväntade mig inget annat heller :) får vänta några dagar till så får ja se!
  • Anonym (Bakingthe3rd)

Vill börja med att gratta alla som har plussat och önskar er lycka till! <3

Bim på tisdag (21a) och det känns som att dagarna bara seeeegar sig fram! Jag har massor av "gravsymptom" (ökande flytningar, stickningar i brösten och bröstvårtorna, annorlunda "mensvärk", illamående, metallsmak i munnen...) och ena stunden är jag nästan övertygad om att jag är gravid, andra stunden så tänker jag "äh, det är nog bara pms". Jag blir tokig! xD

Hade äl runt den 5e. Har känt mig "gravid" I typ en vecka men symptomen har ökat gradvis, åååh vågar man hoppas?!?!

Jag vet inte om jag klarar av att vänta längre så blir kanske att testa imorgon bitti!

• Anonym (Bakingthe3rd)

Just det, endast första försöket än så länge, har två barn sedan innan (5 & 3) och jag är 30 :D

• Anonym (Jo)
    Fjäril97 skrev 2021-09-16 18:18:10 följande:

Hjälp! Beslut ångest delux! Efter att suttit och läst här lite nu ni som testat så blir jag så sugen på att testa! Hade bestämt mig för att vänta fram till att mensen ska dyka upp för är så inställd på att jag inte är gravid. Känner noll symtom och känslan säger att jag inte är det. Vet inte exakt när jag har bim, min ena app säger lördag, och andra appen säger tisdag. Enligt ägglossnings testet så har den mest stämt överens med den appen som säger tisdag. Sambon kommer hem om ca en timme, hade vart så skoj att kunna överraska med ett positivt test, har två digitala. Är det värt att ?slösa? ett nu, eller ska jag vänta till måndag med morgon urin? Ahhhh så svårt, hur hade ni gjort?

Jag är för nyfiken inne på 5 försöker och slängt pengar på detta varje månad. Tänkte ta testa ofta denna gången blir billigare i längden
  • Anonym (Juni81)

Testade imorse på bim men det var så negativt det kan bli, inte en antydan till streck. Första försöket, så det var väntat. Nya tag nästa månad!

Grattis till alla plus!! =D

• evelinagra1

Fick ett svagt svagt streck imorse troligtvis spökstreck då jag även tog ett digitalt också som var negativt

• JaeL

Plussat på cb idag ska ta ett digitalt sen har BIM nästa vecka. Hoppas den vill stanna kvar denna gången.

Kommer bli något besviken om jag får mf igen ???? men man kan ju alltid hoppas ????????

• Hejsan91hejsan
    JaeL skrev 2021-09-17 10:39:02 följande:

Plussat på cb idag ska ta ett digitalt sen har BIM nästa vecka. Hoppas den vill stanna kvar denna gången.

Kommer bli något besviken om jag får mf igen ???? men man kan ju alltid hoppas ????????

Ååå grattis till dig :)!! Plussade i måndag och är också orolig för hade ma i vintras. Är de också din första :)?
  • JaeL
    Hejsan91hejsan skrev 2021-09-17 10:57:55 följande:

Ååå grattis till dig :)!! Plussade i måndag och är också orolig för hade ma i vintras. Är de också din första :)?

Andra ???? men tagit längre tid denne gången
Svar på tråden BIM September