• LinneMarie

BIM September

Hej!

Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag! 

BIM

8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)

• Svar på tråden BIM September
  • Hejsan91hejsan
    evelinagra1 skrev 2021-09-14 10:10:51 följande:

Är det någon som vet om det är vanligt att man har samma symtom som man alltid har innan mens men ändå kunna vara gravid?

Jag plussade igår med ?menssymptom? . Va helt säkert på att mensen skulle komma i söndags. Har fortfarande ?mensvärk? med molande i ryggen. Inga andra symptom än :)
  • evelinagra1
    Hejsan91hejsan skrev 2021-09-14 10:13:50 följande:

Jag plussade igår med ?menssymptom? . Va helt säkert på att mensen skulle komma i söndags. Har fortfarande ?mensvärk? med molande i ryggen. Inga andra symptom än :)

Åå okej! Jag får alltid otroligt ont i brösten någon dag efter att jag haft ägglossning, även ont i ländryggen och ont i magen från och till och det har jag även denna månaden så tänkte att det var kört, men då behöver det inte vara kört bara för att jag har menssymptom :)
  • Anonym (Anonym91)

Testade svagt positivt i söndags....haft illamående, mensvärk och ömma bröst i flera dagar.

Idag BIM-1 fortfarande symtom så testade CB digitalt i morse nu negativt...

Känns som att min kropp spelar mig att spratt. :( vet inte hur jag ska tänka nu.?

• Chilins
    Hejsan91hejsan skrev 2021-09-14 10:13:50 följande:

Åh vad skönt att höra!!! Jag har samma. BIM idag, plussade igår och med starkare resultat idag men har sån vidrig mensvärk idag så är helt säker på att mensen bara tvärt ska dyka upp
  • Hejsan91hejsan
    Chilins skrev 2021-09-14 15:30:43 följande:

Åh vad skönt att höra!!! Jag har samma. BIM idag, plussade igår och med starkare resultat idag men har sån vidrig mensvärk idag så är helt säker på att mensen bara tvärt ska dyka upp

Då är det nog lugnt, har också en del värk, speciellt i ryggslutet och spänner lite över livmodern typ, men tror/hoppas det är normalt =) har lite svårt att våga hoppas efter ma i våras men håller tummarna att vi båda får behålla bebisar =)! Sååå spännande tider, kan knappt fokuset på jobbet :?)
  • LakritsHallon87

Hej och Grattis till alla som plussat!! Nu sitter man här och har 2 dagar till BIM o känner sig otålig på att testa, men ska hålla ut till torsdag om inte mensen kommer innan det?känns som en evighet när man längtar så efter ett plus. Helt ärligt så blir man tokig, ena stunden känns det som att mensen ska komma och ena stunden känns det inte alls så:/

• Chilins
    Hejsan91hejsan skrev 2021-09-14 17:47:39 följande:

Då är det nog lugnt, har också en del värk, speciellt i ryggslutet och spänner lite över livmodern typ, men tror/hoppas det är normalt =) har lite svårt att våga hoppas efter ma i våras men håller tummarna att vi båda får behålla bebisar =)! Sååå spännande tider, kan knappt fokuset på jobbet :?)

Hoppas det jag också! Vi hade en himla tur och plussade redan på första försöket så känner mig lite oförberedd och lite ?det kan inte stämma? just nu, det känns som att mensen ska komma när som helst med denna värk.. så det känns som lite för bra för att vara sant men tre test kan ju inte ljuga :)
  • Anonym (Jo)
    Anonym (4:an) skrev 2021-09-13 18:32:23 följande:

Har precis tänkt den tanken själv :). Den här gången ska vi skita i appen och gå mer efter min kropp. Tack ändå för råd! :).

Bra tips men funkar inte för mig. Ligger varannan dag och denna veckan blir det 5 äl :(
  • Juli1990
    LakritsHallon87 skrev 2021-09-14 17:53:53 följande:

Hej och Grattis till alla som plussat!! Nu sitter man här och har 2 dagar till BIM o känner sig otålig på att testa, men ska hålla ut till torsdag om inte mensen kommer innan det?känns som en evighet när man längtar så efter ett plus. Helt ärligt så blir man tokig, ena stunden känns det som att mensen ska komma och ena stunden känns det inte alls så:/

Känner samma som dig!! Blir galen. Har bim på fredag och ska iväg på konferens med jobbet torsdag-fredag.. tror jag ska skippa att testa, tror mensen kommer på fredag :( har fått så dålig hy! :(
Svar på tråden BIM September