BIM September
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Är det någon som vet om det är vanligt att man har samma symtom som man alltid har innan mens men ändå kunna vara gravid?
Jag plussade igår med ?menssymptom? . Va helt säkert på att mensen skulle komma i söndags. Har fortfarande ?mensvärk? med molande i ryggen. Inga andra symptom än :)
Testade svagt positivt i söndags....haft illamående, mensvärk och ömma bröst i flera dagar.
Idag BIM-1 fortfarande symtom så testade CB digitalt i morse nu negativt...
Känns som att min kropp spelar mig att spratt. :( vet inte hur jag ska tänka nu.?
Jag plussade igår med ?menssymptom? . Va helt säkert på att mensen skulle komma i söndags. Har fortfarande ?mensvärk? med molande i ryggen. Inga andra symptom än :)
Åh vad skönt att höra!!! Jag har samma. BIM idag, plussade igår och med starkare resultat idag men har sån vidrig mensvärk idag så är helt säker på att mensen bara tvärt ska dyka upp
Hej och Grattis till alla som plussat!! Nu sitter man här och har 2 dagar till BIM o känner sig otålig på att testa, men ska hålla ut till torsdag om inte mensen kommer innan det?känns som en evighet när man längtar så efter ett plus. Helt ärligt så blir man tokig, ena stunden känns det som att mensen ska komma och ena stunden känns det inte alls så:/
Då är det nog lugnt, har också en del värk, speciellt i ryggslutet och spänner lite över livmodern typ, men tror/hoppas det är normalt =) har lite svårt att våga hoppas efter ma i våras men håller tummarna att vi båda får behålla bebisar =)! Sååå spännande tider, kan knappt fokuset på jobbet :?)
Har precis tänkt den tanken själv :). Den här gången ska vi skita i appen och gå mer efter min kropp. Tack ändå för råd! :).
Jag plussade idag!!! Kan inte ta in det. Äntligen <3
Hej och Grattis till alla som plussat!! Nu sitter man här och har 2 dagar till BIM o känner sig otålig på att testa, men ska hålla ut till torsdag om inte mensen kommer innan det?känns som en evighet när man längtar så efter ett plus. Helt ärligt så blir man tokig, ena stunden känns det som att mensen ska komma och ena stunden känns det inte alls så:/