• LinneMarie

BIM September

Hej!

Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag! 

BIM

8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)

• Svar på tråden BIM September
  • LakritsHallon87
    värmlandsjänta skrev 2021-09-15 20:22:14 följande:

Morgonurin ska väl va bäst? :)

Jag har BIM typ imorgon eller dagen därpå och tog ett test för nån timme sen men det var 100% negativt... Haft såå ont i huvudet idag så tänkte det kanske var ett symtom. Hade mycket ont i huvudet under förra graviditeten.

Fler här inne som har "hormonell huvudvärk"?

Jag är för nyfiken och otålig för att vänta enda till kvällen, men hört att många plussar på kvällen om de plussar fast de kan har fått negativ på morgonen. Jag kommer nog ändå testa mig på morgonen.

Va tråkigt!! Kanske testade du dig för tidigt, vänta 2 dagar o testa igen om mensen inte kommit då.
  • JaeL

Japp, kunde fan inte hålla mig tog ett test .....okej två. Och båda visar ett supersvagt streck eller så vill jag så gärna så jag inbillar mig ???? väntar några dagar till , sen jäklar.

Äl+9 bim-7

• Summertime
    JaeL skrev 2021-09-16 09:33:56 följande:

Japp, kunde fan inte hålla mig tog ett test .....okej två. Och båda visar ett supersvagt streck eller så vill jag så gärna så jag inbillar mig ???? väntar några dagar till , sen jäklar.

Äl+9 bim-7

Hej!

Jag testade mig också idag fick ett jättesvagt streck som knappt syntes, tog även ett digitalt test och då visade det gravid vecka 1-2!! Är så chockad och glad och orolig samtidigt! BIM för mig är troligtvis 20 september så det är några dagar kvar. Testa ta ett digitalt säger jag bara :)
  • JaeL
    Summertime skrev 2021-09-16 10:16:06 följande:

Hej!

Jag testade mig också idag fick ett jättesvagt streck som knappt syntes, tog även ett digitalt test och då visade det gravid vecka 1-2!! Är så chockad och glad och orolig samtidigt! BIM för mig är troligtvis 20 september så det är några dagar kvar. Testa ta ett digitalt säger jag bara :)

Nej va spännande! ???? Har också bim runt den 20-22, försöker att hålla i mina känslor då det snart gått ett år, första ungen tog 6 månader.
  • Summertime
    JaeL skrev 2021-09-16 10:48:08 följande:

Nej va spännande! ???? Har också bim runt den 20-22, försöker att hålla i mina känslor då det snart gått ett år, första ungen tog 6 månader.

Jaa jag vet känns helt sjukt! Ja det är verkligen svårt, jag har typ testat mig varje dag denna vecka, blivit helt besatt liksom, men de tester som inte är digitala har inte visat något alls i princip så var helt säker på att det inte hade funkat denna månad men tog det digitala och det visade ju något helt annat!

Är så orolig för missfall dock så vågar inte riktigt hoppas på något än men känns såklart så himla roligt och spännande också!!
  • evelinagra1
    Summertime skrev 2021-09-16 10:58:20 följande:

Jaa jag vet känns helt sjukt! Ja det är verkligen svårt, jag har typ testat mig varje dag denna vecka, blivit helt besatt liksom, men de tester som inte är digitala har inte visat något alls i princip så var helt säker på att det inte hade funkat denna månad men tog det digitala och det visade ju något helt annat!

Är så orolig för missfall dock så vågar inte riktigt hoppas på något än men känns såklart så himla roligt och spännande också!!

Hur många dagar efter äl är du? Testade mig idag men tror att jag bara inbillar mig ett streck tyvärr
  • Dalarna91
    evelinagra1 skrev 2021-09-16 11:10:00 följande:

Hur många dagar efter äl är du? Testade mig idag men tror att jag bara inbillar mig ett streck tyvärr

Tog nyss också ett test impulsivt. Men har druckit stora mängder vatten innan. BIM idag, inbillar mig också ett streck. Beroende hur man håller stickan. Jag börjar känna mig lite fjantig/patetisk.
  • evelinagra1
    Dalarna91 skrev 2021-09-16 11:24:57 följande:

Tog nyss också ett test impulsivt. Men har druckit stora mängder vatten innan. BIM idag, inbillar mig också ett streck. Beroende hur man håller stickan. Jag börjar känna mig lite fjantig/patetisk.

Jag börjar bli helt knäpp av detta alltså..
  • evelinagra1
    Dalarna91 skrev 2021-09-16 11:24:57 följande:

Jag börjar bli helt knäpp av detta alltså..
Svar på tråden BIM September