• LinneMarie

BIM September

Hej!

Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag! 

BIM

8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)

• Svar på tråden BIM September
  • Anonym (4:an)
    Nótt skrev 2021-09-13 07:46:22 följande:

Om mensen kommer tidigare varje månad, så sikta på att ligga tidigare än ni brukar, för då borde ägglossning och ske allt tidigare! Så ni inte råkar missa äl pga det =) 

Har precis tänkt den tanken själv :). Den här gången ska vi skita i appen och gå mer efter min kropp. Tack ändå för råd! :).
  • Anonym (4:an)
    Anonym (Anonym91) skrev 2021-09-13 10:16:54 följande:

Å nej så synd :( håller tummarna för nästa månad!

Tack <3 :)
  • Hejsan91hejsan

So Happy!!! Vill typ gråta av lycka!! 4e försöket efter mitt ma i våras. Första barnet, hoppas på bättre lycka denna gång.

• Anonym (Bebisverkstad)
    Hejsan91hejsan skrev 2021-09-13 19:23:34 följande:

So Happy!!! Vill typ gråta av lycka!! 4e försöket efter mitt ma i våras. Första barnet, hoppas på bättre lycka denna gång.

Grattis :D så underbart!
  • Anonym (Andrabarnet)

Grattis! När har du bim? :)
  • Hejsan91hejsan
    Anonym (Andrabarnet) skrev 2021-09-13 19:46:58 följande:

Grattis! När har du bim? :)

Tack:)!! Igår/idag. Hade molande värk i ryggen hela dagen idag så hade de lite på känn men vågade allt annat än hoppas när jag känt mig helt uppgiven hela sommaren. Men plötsligt händer det =)
  • Hoppas2022

Stort grattis :D
  • Elli123

Kan man få äl flytning en vecka innan äl? Står i min app att jag ska ha äl om prick en vecka men imorse fick jag en sån flytning (dock väldigt lite).. är det rimligt eller kommer den tidigare?

• Anonym (36 år)

BIM-3, först syntes inget men efter 15-20min så dök detta upp. Såklart inte tillförlitligt eftersom det lästes av efter för lång tid men det höjde självklart mina förväntningar.

• evelinagra1

Är det någon som vet om det är vanligt att man har samma symtom som man alltid har innan mens men ändå kunna vara gravid?

Svar på tråden BIM September