BIM September
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Vad tror ni? Bara bim-5 och inte morgonurin och inte hållit mig massa timmar
Ni som har en lite kortare lutealfas hur tidigt vågar ni testa innan BIM? Min är 11 dagar typ så om jag tar ett test BIM-5 som de står ska va möjligt med vissa test är de ju bara äl+7? Är de ens möjligt att få plus då?
1/9 hellow0rld (5e försöket, första barnet)
2/9 Viola94, 27 år, (fjärde försöket, första barnet)
3/9 sockerbulle1, (fjärde försöket, första barnet)
4/9 jo (4 försöket, tredje barnet)
6/9 Meemelie (första försöket, andra barnet) PLUSSAT
7/9 aann (6:e försöket, första barnet)
7/9 knyttets (andra försöket, första barnet)
7/9 Belle 39år (första försöket, fjärde barnet) PLUSSAT
8/9 LinneMarie (fjärde försöket, tredje barnet)
8/9 Rårakan (fjärde försöket, tredje barnet) PLUSSAT
10/9 Helni (första försöket, tredje barnet) PLUSSAT
11/9 Försökmednr2 (fjärde försöket, andra barnet) PLUSSAT
11/9 Pandy13 38 år (andra barnet) PLUSSAT
11/9 QueenS 31 år (tredje försöket, andra barnet) PLUSSAT
13/9 rosahimmel 25 år (3e försöket, första barnet) PLUSSAT
14/9 4:an 36 år (andra försöket, fjärde barnet)
16/9 LakritsHallon87 33 år (4:e försöket, första barnet)
16/9 Dalarna91 30 år (3e försöket, första barnet)
17/9 Juni81 (första försöket, tredje barnet)
17/9 Juli1990 31 år, (Andra försöket, första barnet) PLUSSAT
17/9 värmlandsjänta 30 år (andra försöket, andra barnet)
17/9 Nótt 32 år (andra försöket. Första barnet )
18/9 Humlisen17 29år (tredje försöket, första barnet)
18/9 fjäril97 24 år ( fjärde försöket, första barnet )
18/9 ksrg8887 33 år (11:e försöket, andra barnet) PLUSSAT
20/9 Summertime 26 år (första försöket, första barnet)
20/9 evelinagra1 22år( 5e riktiga försöket, första barnet)
20/9 Bebisverkstad 40 år första försöket, (andra gemensamma barnet) (4 stora sen innan)
20/9 Längtar efter dig, ( 7e försöket, 33 år, fjärde barnet)
20/9 MortillElla 38 år (första försöket, fjärde barnet)
20/9 florens91, 30 år (första försöket efter missfall, första barnet)
21/9 Hoppas2022 37 år (sjunde försöket, fjärde barnet)
21/9 Fyrklöverns 32 år (3:e försöket, första barnet)
22/9 Betula 39 år (3e barnet, andra försöket)
22/9 Andrabarnet 29 år (2a barnet, 7:e försöket)
22/9 EIJ90 30 år (andra försöket, andra barnet)
22/9 Pandarinen, (5e försöket, andra barnet)
23/9 Bez 31år, (Andra försöket, första barnet)
23/9 Bambi (andra försöket, tredje barnet)
24/9 Hallonglass91 (7:e försöket, första barnet)
26/9 RoyalCanin (6:e försöket, första barnet)
27/9 Sofgal 25 år (2:a försöket, första barnet)
28/9 Fridahello 25 år (5e försöket, första barnet)
28/9 Mamman8212 (5e försöket, fjärde barnet)
28/9 Tefat 26 år (2a försöker, första barnet)
28-30/9 DrLavernius (6e försöket, 1 MF, första barnet)
29/9 Amanda6747 (ca 13e försöket, andra barnet)
30/9 Viola94, 27 år (femte försöket, första barnet)
30/9 Jo, 34 år (femte försöket, tredje barneT
30/9 Tussilago86, tredje barnet
Idag kom mensen så dags att hoppa över till oktober gruppen. Dock är min cykel inte helt stabil än efter senaste graviditeten som vi fick avbryta och har inte haft koll på ÄL så förväntade mig inte heller att plussa även om man önskade att det hade prickat rätt denna månad.
Hade enl äl-stickor ägglossning den 5 september och har bim nångång mellan 17-19 september, tog ett testa tidigt i måndags och det blev såklart tok-negativt (tog det alldeles för tidigt, jag vet) och då gav jag upp lite.
Nu har jag dock en eskalerande mensvärk som strålar ner mot ljumskarna, brukar inte få mensvärk förrän tidigast en dag innan mens, och jag har dessutom varit extremt gasig och bubblig i magen de senaste två dagarna, vilket jag tyckt varit väldigt konstigt men inte kopplat till ev. graviditet förrän nyss! För visst kan det vara ett tidigt symptom? Ni som plussat, har ni känt av det?
Var tvungen att testa med en äl-sticka eftersom de kan indikera graviditet och fick ett starkare streck än för bara nån dag sen (kan ju tydligen ge utslag för mens också, dock)
Ska testa på fredag, har varit helt inställd på att det inte blir nåt denna gång, men har fått lite nytt hopp =D
Hade enl äl-stickor ägglossning den 5 september och har bim nångång mellan 17-19 september, tog ett testa tidigt i måndags och det blev såklart tok-negativt (tog det alldeles för tidigt, jag vet) och då gav jag upp lite.
Nu har jag dock en eskalerande mensvärk som strålar ner mot ljumskarna, brukar inte få mensvärk förrän tidigast en dag innan mens, och jag har dessutom varit extremt gasig och bubblig i magen de senaste två dagarna, vilket jag tyckt varit väldigt konstigt men inte kopplat till ev. graviditet förrän nyss! För visst kan det vara ett tidigt symptom? Ni som plussat, har ni känt av det?
Var tvungen att testa med en äl-sticka eftersom de kan indikera graviditet och fick ett starkare streck än för bara nån dag sen (kan ju tydligen ge utslag för mens också, dock)
Ska testa på fredag, har varit helt inställd på att det inte blir nåt denna gång, men har fått lite nytt hopp =D
Jag plussade i måndags! Beräknad mens igår så plusset kom en dag tidigt :) jag hade, som du säger, extremt bubblig och gasig mage ett par dagar innan. Sådär mycket så att jag reflekterade att det är något som är konstigt. Dock hade jag inte förknippat det med en graviditet förrän du skrev nu. Det kan mycket väl vara så och jag kände samma. Däremot hade jag ingen mensvärk förrän på själva dagen för BIM. Håller tummarna för dig :)
Hej! Jag har BIM imorgon men funderar på om jag ska testa på morgonen eller på kvällen, vad är bäst tror ni? Jag ska upp rätt tidigt imorn eftersom jag börjar kl 06.
Hej! Jag har BIM imorgon men funderar på om jag ska testa på morgonen eller på kvällen, vad är bäst tror ni? Jag ska upp rätt tidigt imorn eftersom jag börjar kl 06.