• LinneMarie

BIM September

Hej!

Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag! 

BIM

8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)

• Svar på tråden BIM September
  • Hallonglass91
    Chilins skrev 2021-09-29 08:30:48 följande:

Hej på er! :)

Jag vill bara flika in här och ge er lite pepp. Jag plussade ganska snabbt helt oväntat och än har ingen blödning kommit men jag har heller INGA symptom förutom att jag är så himla trött. Jag fortsätter att följa er för jag tycker att det här är en mysig peppande och stöttande tråd. Jag håller alla tummar för att ni alla snart ska få det efterlängtade plusset :)

Jag vill också bara berätta hur det var för mig för jag ser att så många jagar plusset så tidigt som möjligt vilket jag själv också gjorde. Men jag testade negativt två dagar innan BIM. Solklart negativt till och med. Dagen innan BIM svagt positivt och sen starkt positivt på BIM. Jag tog ett digitalt test dagen innan BIM också för att jag tyckte att det var svårt att se strecken eller om det var en synvilla. Det jag vill skicka med er är helt enkelt att tappa inte hoppet för att det blir närmare och närmare BIM men inget positivt resultat. Jag testade med testa tidigt och det var ändå negativt fram tills dagen innan BIM när jag tyckte att jag kunde urskilja något svagt. Håll ut och kämpa, jag håller tummarna för er alla!

Exakt! Jag kanske har plussat nu på BIM+5 så jag är glad att jag inte testade långt innan BIM, då hade det blivit en väldans massa test. Och är man gravid kommer det ju visa sig tillslut! :)

Grattis till ditt plus!
  • Chilins
    Hallonglass91 skrev 2021-09-29 09:09:18 följande:

Exakt! Jag kanske har plussat nu på BIM+5 så jag är glad att jag inte testade långt innan BIM, då hade det blivit en väldans massa test. Och är man gravid kommer det ju visa sig tillslut! :)

Grattis till ditt plus!

Jag såg precis ditt test!!! Jag ser strecket väldigt tydligt så jag vågar mig på ett grattis!!! :)
  • Hallonglass91
    Chilins skrev 2021-09-29 09:15:16 följande:

Jag såg precis ditt test!!! Jag ser strecket väldigt tydligt så jag vågar mig på ett grattis!!! :)

Åh, tack, hoppas verkligen det!! <3
  • Chilins
    Hallonglass91 skrev 2021-09-29 09:34:00 följande:

Åh, tack, hoppas verkligen det!! <3

Nu kommer en helt annan typ av stress infinna sig ;) först är det jakten på plus? sen jakten på symptom :) man är aldrig nöjd? försök djupandas dig igenom det också! Jag är i 6+1 och har än så länge bara känt av trötthet så försök att glädjas åt plusset så länge du kan och jaga inte symptom :) tips från en som försöker samma sak efter plusset ;)
  • Sockerbulle1

Känner mig så nere och besviken. Efter tempdipp på ÄL+7 så fick jag verkligen upp hoppet denna månad. Idag på BIM kom mensen ändå. Den brutala mensvärken nu får mig bara att må ännu sämre. Vet att det fortfarande är tidigt med våra försök, men varje månad som går nu blir man bara mer besviken och känner sig misslyckad :(

Grattis till alla som plussar! <3 Jag hoppas att det blir min tur snart!

Rör mig vidare till oktober - gruppen.

• Amanda6747
    Madelen21 skrev 2021-09-29 10:44:17 följande:

Jag fattar inte

....

Ser positivt ut, men jag själv tänker att jag ska göra ett digitalt för att vara på den säkra sidan.

Det kanske du också ska göra?
  • Juli1990
    Chilins skrev 2021-09-29 09:43:13 följande:

Nu kommer en helt annan typ av stress infinna sig ;) först är det jakten på plus? sen jakten på symptom :) man är aldrig nöjd? försök djupandas dig igenom det också! Jag är i 6+1 och har än så länge bara känt av trötthet så försök att glädjas åt plusset så länge du kan och jaga inte symptom :) tips från en som försöker samma sak efter plusset ;)

Åh känner så igen mig.. först jagande efter pluss och nu gravid i vecka 5+6 är jag ständigt orolig för missfall och nojig över att inte ha något illamående och väldigt lite symtom.. åh..
  • Hallonglass91
    Chilins skrev 2021-09-29 09:43:13 följande:

Tack!:) Ja, jag försöka hålla mig lugn!

Jag har inga barn men var gravid från dec - mars i år men fick ett MA i vecka 13. Så om testet stämmer är detta min andra graviditet. Fördelen med att ha det i bagaget är att jag är väldigt införstådd i att man inte kan ta något för givet, att man får låta kroppen sköta sitt och hoppas på det bästa.
  • Lovve123
    Chilins skrev 2021-09-29 08:30:48 följande:

Hej på er! :)

Jag vill bara flika in här och ge er lite pepp. Jag plussade ganska snabbt helt oväntat och än har ingen blödning kommit men jag har heller INGA symptom förutom att jag är så himla trött. Jag fortsätter att följa er för jag tycker att det här är en mysig peppande och stöttande tråd. Jag håller alla tummar för att ni alla snart ska få det efterlängtade plusset :)

Jag vill också bara berätta hur det var för mig för jag ser att så många jagar plusset så tidigt som möjligt vilket jag själv också gjorde. Men jag testade negativt två dagar innan BIM. Solklart negativt till och med. Dagen innan BIM svagt positivt och sen starkt positivt på BIM. Jag tog ett digitalt test dagen innan BIM också för att jag tyckte att det var svårt att se strecken eller om det var en synvilla. Det jag vill skicka med er är helt enkelt att tappa inte hoppet för att det blir närmare och närmare BIM men inget positivt resultat. Jag testade med testa tidigt och det var ändå negativt fram tills dagen innan BIM när jag tyckte att jag kunde urskilja något svagt. Håll ut och kämpa, jag håller tummarna för er alla!

Tack detta behövde jag läsa idag !! Testade negativt BIM-4 igår. Har försökt i ett år snart med två tidiga missfall. Blev lite gladare nu när jag läste ditt meddelande :)
Svar på tråden BIM September