• Anonym (Trång60)

    Inte längre "trång"

    Jag har alltid hört att jag varit "trång" när jag haft sex, även efter att jag fött barn. Därför har jag inte reflekterat så mycket. Var tillsammans med en 12 år yngre i 8 år som sa att jag var trång och skön. För 5 år sedan, då jag var 47 så träffade jag en ny man som är 4 år äldre som fick mig att förstå (när han var arg på mig) att jag är stor därnere. Fick panik!  Tränar ingenting, kniper ingenting, plus är gammal.

    Hur gör ni andra för att hålla er "trånga" för er man?

  • Svar på tråden Inte längre "trång"
  • Anonym (A)
    Anonym (Trång60) skrev 2021-08-13 11:09:42 följande:

    Jag är ändå tacksam att veta att jag är otränad och stor, så att jag kan göra någonting åt det. Vill ju absolut att det ska kännas skönt. Även för min egen del blir det ju skönare att vara mer trång därnere, för då känner man mer. Han är inte liten, utan snarare åt det större hållet. Han är kanske bara mer van vid mer trånga. Plus att han gillar analen. Det gör INTE jag!!

    Frågan var mer hur man kan träna sig och om det är vanligt att göra det.


    Om analen är hans referens, så gissar jag att du har samma storlek som vanligt, men han har orealistiska förväntningar och/eller klagar f.a tjata sig till analsex.
  • EnAnonumius
    Anonym (Trång60) skrev 2021-08-13 11:54:06 följande:
    Ja, hans andra ex har gett honom analsex, men inte jag. Därför ger han mig hela tiden dåligt samvete. Inte roligt, men vad ska man göra?
    Varför befinner du dig i att bli behandlad som skit av din nya?

    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Alice)
    Anonym (Istället) skrev 2021-08-13 14:55:25 följande:

    Istället för att fundera på en operation så kan du ju testa ge honom analsex och se om det är därför han kanske sa så, och inte att du faktiskt är stor. Du kanske börjar gilla det senare.

    Tycker det är väldigt fult av honom att säga så till dig, men jag förmodar att det är pga att han antingen vill att du ger honom analsex eller för att du berättat innan att du är orolig över att vara större, så han använder det emot dig när han är arg för att såra. Av just den anledningen skulle jag aldrig berätta om mina osäkerheter inför min partner för att inte få upp det i ansiktet nästa gång vi bråkar. Tänk så du med (om du nu faktiskt berättat innan).


    Anonym (Istället) skrev 2021-08-13 15:13:24 följande:
    Är väl bättre att testa några gånger än att fundera på att operera underlivet? Ibland kan man göra saker för den andra om man vet att det uppskattas och ts verkar inte vilja göra slut heller.
    Fast varför ska TS vända ut och in p sig själv för en man som ständigt vill trycka ner henne och utsätter henne för psykisk misshandel? Och sen får hon svar som "jamen, du kanske ska låta honom ta dig i baken för vem vet, du kanske gillar det". Vilket århundrade är det här egentligen?
  • Anonym (Istället)
    Anonym (Alice) skrev 2021-08-14 01:14:20 följande:

    Fast varför ska TS vända ut och in p sig själv för en man som ständigt vill trycka ner henne och utsätter henne för psykisk misshandel? Och sen får hon svar som "jamen, du kanske ska låta honom ta dig i baken för vem vet, du kanske gillar det". Vilket århundrade är det här egentligen?


    Jag tänkte bara att det var ett bättre alternativ än att fundera på slidförsnävning. Ber om ursäkt ifall det uppfattades fel, menade inget illa.
  • Anonym (Trång60)

    Visste inte att alla var större längst in i slidan? Jag var nog ganska trång tidigare när jag tryckte in ett finger så sluts köttet om fingret. Nu sluts det bara ifrån början i öppningen, men en bit in är det som ett stort hål haha.

  • Anonym (Slut)

    Men TS! Hur många svar ska du läsa? Han älskar dig inte. Man säger inte till den man älskar att hon inte är trång nog och lämnar sin partner i smärta o frustration på det viset om man är kär. Han vill ha analsex och thats it. Jag dejtade en egoistisk typ som enbart ville ha analsex o varje dag. Jag blev bajsinkontinent men han trodde inte på mig. Gör slut o be honom hitta någon annan att utnyttja. För älskar dig gör han inte. Han är en röv som vill ha röv. Be honom ta dig sig i röven o dra.

  • Småvarmt

    Han är en okänslig egoist och jag tror inte du kan ändra på honom. Jag man dryga 60

    skulle gärna velat prova analsex. Men skulle som jag tror dom flesta män direkt acceptera

    om kvinnan inte vill. Det är inte diskuterbart i min värld. Byt man.

  • Anonym (Avsluta)
    Småvarmt skrev 2021-08-16 15:28:58 följande:

    Han är en okänslig egoist och jag tror inte du kan ändra på honom. Jag man dryga 60

    skulle gärna velat prova analsex. Men skulle som jag tror dom flesta män direkt acceptera

    om kvinnan inte vill. Det är inte diskuterbart i min värld. Byt man.


    Bra att en man svarar. Det behövs sådana här gånger.
  • Anonym (Casanova)
    Anonym (Trång60) skrev 2021-08-16 12:21:18 följande:

    Visste inte att alla var större längst in i slidan? Jag var nog ganska trång tidigare när jag tryckte in ett finger så sluts köttet om fingret. Nu sluts det bara ifrån början i öppningen, men en bit in är det som ett stort hål haha.


    Tja... Det är min upplevelse när jag känt efter. Men ska erkänna att jag är en hobbyforskare på området. Än om entusiastisk.

    Början av öppningen är dessutom som trängst precis när man startar med sexet. Sen när man töjt upp den stannar den till viss del kvar i "öppet" läge under samlaget.

    Det går att töja upp rätt mycket om du töjer gradvis. Det är något som går att utnyttja i olika sexlekar. Jag har ännu inte pressat in en hel hand men rätt nära. Men då är det både smärta och njutning. För dom som tänder på den saken! :P
  • Anonym (Trång60)

    Hemskt att inse att mannen man lever med sedan länge inte älskar en! Han gör ju precis allt för mig på andra sätt, som att ta mig i första hand och köper allt till mig.

  • Anonym (Casanova)
    Anonym (Trång60) skrev 2021-08-17 13:49:38 följande:

    Hemskt att inse att mannen man lever med sedan länge inte älskar en! Han gör ju precis allt för mig på andra sätt, som att ta mig i första hand och köper allt till mig.


    Han kan väl älska dig även om det finns saker han är missnöjd med?

    Folk här inne är så ultimata. Det finns bara två lägen. Disneyromantik eller Världskrig. Inga mellanting.

    Kan väl vara så enkelt att han älskar dig och gillar det mesta med dig. Sen har det blivit en fnurra angående det sexuella? Alla är inte diplomater nog att uttrycka det på rätt sätt.
  • EpicF
    Anonym (Trång60) skrev 2021-08-13 11:09:42 följande:

    Jag är ändå tacksam att veta att jag är otränad och stor, så att jag kan göra någonting åt det. Vill ju absolut att det ska kännas skönt. Även för min egen del blir det ju skönare att vara mer trång därnere, för då känner man mer. Han är inte liten, utan snarare åt det större hållet. Han är kanske bara mer van vid mer trånga. Plus att han gillar analen. Det gör INTE jag!!

    Frågan var mer hur man kan träna sig och om det är vanligt att göra det.


    Om ham gör en jämförelse med analen är det inte alls konstigt att han upplever dig stor där nere...
  • EpicF
    Anonym (Trång60) skrev 2021-08-13 15:44:31 följande:

    Hur kan man märka det med dildos? Jag tycker inte att jag är stor när jag tex stoppar in 3 fingrar. Känns trångt. Är trång  i början, sen långt in så blir det mer stort.


    Det är för att du inte är onormalt stor. Han behandlar dig enbart som skit så gör dig själv en tjänst och gör slut.
Svar på tråden Inte längre "trång"