• Anonym (Vaccinerad)

Varför tar ni inte vaccinet?

Halloj gott folk och gott nytt år! Hoppas ni haft det awesome ;) Men nu till The Topic, det känns som om alla i Sverige (eller i hela världen) har tagit vaccinet men sen finns det dessa inte som har tagit den. Jag skriver detta med all respekt förresten, jag respekterar allas val när det gäller detta. Undrar dock varför ni som inte tagit det har vakt att gå denna bana? Rädda för nålar kanske? :)

Eller är det något annat? Något jag grubblat på ett tag.

Tog andra sprutan i onsdags BTW ;)

Kram på er

• Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?
  • EpicF

Klyban: Det du ska läsa är inläggen men ser klarar du uppenbarligen inte av. 

• klyban
    Sk007 skrev 2023-06-23 16:31:56 följande:
    All form av yttrandefrihet ser jag allvarligt på.
    Men vissa verkar inte bry sig. 

Länka gärna till de 27 forskarna, annars är det rätt meningslöst att ordbajsa.

Desinformation är inte yttrandefrihet, utan det är att ljuga och ljuga funkar inte i ett samhälle där man har en pandemi.

Sök själv, är helt ointresserad att hjälpa dig med det.

EpicF skrev 2023-06-23 17:52:46 följande:

Läsa vad?
    Undrar du bara har osakliga oneliners i evigheter.

Har experterna fel menar du, om vad och vad för saklighet och beprövad erfarenhet har du då och med nya virus och nya vaccin som vi sett så många ggr.

Det är lugnt gumman, vi alla vet du har ingen saklighet....., och att den aldrig kommer.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-23 18:05:19 följande:

Desinformation är inte yttrandefrihet, utan det är att ljuga och ljuga funkar inte i ett samhälle där man har en pandemi.

Läsa vad?

Har experterna fel menar du, om vad och vad för saklighet och beprövad erfarenhet har du då och med nya virus och nya vaccin som vi sett så många ggr.

Det är lugnt gumman, vi alla vet du har ingen saklighet....., och att den aldrig kommer.

Läsa mina inlägg. Men tyvärr så är det något du bevisat om och om igen att du inte klarar. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-23 18:05:19 följande:

Läsa vad?

Läsa mina inlägg. Men tyvärr så är det något du bevisat om och om igen att du inte klarar. 
  • klyban
    EpicF skrev 2023-06-23 18:11:12 följande:

Och samma fråga kommer nu 50:e gången, läsa vad och som berättar nått vad experterna säger och att de har fel och som är sakligt och i berövad erfarenhet?

Så testa mig Solig

Klarar jag läsa din saklighet som berättar att experterna inte har rätt enligt dig?
    Eller en osaklig oneliner igen?
    Låt mig gissa vad som kommer = oneliner och ingen ens vet vad som ska läsas?.....

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-23 19:39:04 följande:

Och samma fråga kommer nu 50:e gången, läsa vad och som berättar nått vad experterna säger och att de har fel och som är sakligt och i berövad erfarenhet?

Så testa mig Solig

Klarar jag läsa din saklighet som berättar att experterna inte har rätt enligt dig?
    Eller en osaklig oneliner igen?
    Låt mig gissa vad som kommer = oneliner och ingen ens vet vad som ska läsas?.....

Är du trög? Du ska läsa mina inlägg. Dvs det jsg har skrivit i tråden. 
  • Sk007
    EpicF skrev 2023-06-23 20:43:20 följande:
    Hur menar du att det ska gå till?
    Skrattande
  • EpicF
    Sk007 skrev 2023-06-23 23:08:29 följande:
    Skrattande
    ?
  • klyban
    EpicF skrev 2023-06-23 20:43:20 följande:

Är jag trög och när jag frågar vilket inlägg skulle det vara jag ska läsa?
    För alla dessa osakliga oneliners står ju det ingenting i.

Det är lugnt, jag förstår du inte har nått inlägg som ska läsa som berättar något om experterna och att de skulle ha fel på nått sätt.

Skrattande

Mmm, frågar mig det samma och med tanke på det är bara oneliners som användaren ger oss.

Kanske i nästa inlägg kommer det? :no:

EpicF skrev 2023-06-24 07:10:12 följande:
    ?

Oops fick rätt direkt IGEN.

Så vad är det vi ska läsa som handlar om experterna och deras slutsats om nya virus och nya vaccin och den beprövade erfarenhet de har?

• EpicF
    klyban skrev 2023-06-24 12:11:50 följande:

Är jag trög och när jag frågar vilket inlägg skulle det vara jag ska läsa?
    För alla dessa osakliga oneliners står ju det ingenting i.

Det är lugnt, jag förstår du inte har nått inlägg som ska läsa som berättar något om experterna och att de skulle ha fel på nått sätt.

Skrattande

Mmm, frågar mig det samma och med tanke på det är bara oneliners som användaren ger oss.

Kanske i nästa inlägg kommer det? :no:

Oops fick rätt direkt IGEN.

Så vad är det vi ska läsa som handlar om experterna och deras slutsats om nya virus och nya vaccin och den beprövade erfarenhet de har?

Ja, eftersom jag förtydliga dig att det gäller alla inläggen. 

Rätt? Hittills har du inte haft ett enda rätt. 
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?