EpicF skrev 2022-01-07 13:35:30 följande:
Du kräver ett svar av mig som inte ännu finns.
Jag har inte diskuterat andra reproduktionssystemssjukdomar, så vilka är det du syftar på?
Jag säger samma som innan, vi får invänta fakta, och det var inte okey innan.
För då började du prata om andra reproduktionssystemssjukdomar.
Och alla vet redan om detta i tråden.
Det gör du var gång du pratar om andra sjukdomar och åkommor, istället inse vi vet inte mer än att det är rikligt och lätt oregelbundet.
Alla vet om detta reda att du skrivet detta och försvarat detta till leda.
Och vilka dessa är, är irrelevant för biverkningen av vaccinen, vilket vi också har berättat för dig par hundra ggr redan.
AndreaBD skrev 2022-01-07 13:37:12 följande:
Framför allt så ska hon inte förklara för mig hur jag borde ha det....
Ägglossningstest har jag inte erfarenhet av, men som sagt, man behöver ju inte i alla lägen veta sånt.
Just om hon är så historie-intresserad, så fanns det också en tid - medeltiden om jag minns rätt där kyrkan ville att man bara hade sex för att skaffa barn. Antagligen visste man dock inte hur man bäst ska göra det, eftersom man helt enkelt förbjöd sex på väldigt många dagar på kyrkoåret. Men, i tider utan preventivmedel kan det ha blivit lite lagom med barn då. Det var ju inte bara enskilda dagar då och då, utan även fastetiden som är flera veckor.
Jag vet inte heller varför epi gör det påståendet, det är precis som det bara finns vad epic tror.
Ingen erfarenhet av ägglossningstester heller, då barnen ploppade ut utan dom 
Men de är billiga och de fungerar, och man kan ta ett sådant test varje dag, vad nu det ska tjäna till, då mensen är lätt oregelbunden sägs det.
Dock berättar det en sak, det är enkelt att ta reda på ägglossningen.
Så vad poängen ska vara enligt epicf, det kommer vi aldrig få reda på, för nu har hon fullt upp och låtsas om att hon inte sagt en massa saker.
Det är ett under att ens vi som art har överlevt utan veta om ägglossning, 1600-talet såg jag att man gjorde kopplingen.
Allt detta för att h*n inte kan acceptera att vi inte har svar i betydelsen av rikligt och lätt oregelbundet och att vi inväntar mer fakta om det har ens en medicinsk betydelse mer än ett omak med det.
Misstänker nu att ytterligare en ad hominem kommer att jag är en man efter detta, som det skulle ha någon sexuell betydelse här 
EpicF skrev 2022-01-07 13:38:05 följande:
Och vad händer när man tar ett ägglossningstest? Jo, man får redan på när man har ägglossning. Vilket innebär att man vet när man har ägglossning och kan ha sex för att skaffa barn.
Nja, bra ägglossning är rätt kostsamma. Men man kan absolut köpa alla billigare varianter som finns runt omkring.
Man kan ha sex ändå, och få barn.
Visste du inte om det?
För när man läser detta kan man faktiskt tro det.
De är väldigt billiga, och tar man extremt ofta pga man har stora problem(som det inte ens handlar om här med vaccinens biverkning, för det var bara en lätt oregelbundenhet.)
Så för en tusenlapp kan ta hur många test du vill.