broderbob skrev 2022-01-07 16:51:17 följande:
Som jag sagt tidigare ska du vara försiktig med vad du skriver annars är det bara lögner
Jag tycker du istället ska undersöka om du har livmoderhalscancer, istället för att sprida så massa lösa rykten om vaccinet - du är mer behjälpt utav det
På vilket sätt sprider man lögner/rykten när man skriver om att det finns en pågående studier som skall
UTREDA om det finns samband mellan covid19-vaccinet och mensrubbningar?
Mensrubbningar kan bero på MÅNGA olika saker, och då riklig mens är den ena som valts att diskutera mest av två-.tre skribenter i denna tråden så kan jag säga så här.
Det är dumt att enbart punktmarkera, som du gör om att man skall kolla upp om det är cancer i en tråd som handlar om covid19-vaccinet.
Som sagt "Riklig mens" kan bero på många andra orsaker också än enbart cancer. Men det är enbart Cancer du väljer att punktmarkera och lägger in artiklar efter artiklar enbart om det.
Bara för att folk diskutera om det KAN finnas samband mellan mensrubbningar och covid19-vaccinet så betyder det inte att folk utesluter att det kan finnas andra orsaker per se. Herregud, mensrubbningar fanns innan convid-19 smet ut från ett av Kinas labb, och skapade en pandemi. Och man kunde då innan covid-19 lista en lång rad med orsaker redan då.
OM, (notera att jag skriv OM), det finns ett samband ,mellan covid19-vaccinte och, exempelvis riklig mens, så blir det ju EN ny sak att lägga till i listan "orsaker att kolla upp", om man får plötslig rikligare mens som kvinna än vad man "hade innan".