• Vinnie83

    Går in på 6de försöket nu och hoppas verkligen på ett plus

    1Ellis1 skrev 2022-10-23 19:52:54 följande:
    Jo jag följs gärna åt! Alla jag känner som har fått barn har varit rätt mycket yngre än mig, så känner mig ganska ensam i min situation.  // Gråter
    Drygt att vänta på antikropparna, men det är ju såklart nödvändigt. Passa på att "unna" dig saker, det gör jag varje mens haha. Den här gången har det blivit rätt mycket lakrits och kaffe och kanske en öl ikväll... Oskyldig
    Ja jag har inte så många i min närhet att prata med om detta. Min sambo och min mamma vet vad vi går igenom. Att mamma vet är mest för att jag ska ha ngn att bolla med och som kanske kan följa med mig på läkarbesök där sambon inte behöver följa med om han inte behöver så han kan arbeta. Annars känns det rätt så ensamt i detta så det är skönt att familjeliv finns och att man kan prata med andra som går igenom samma sak. 
    Ja jag har unnat mig lite nu också dom närmsta dagarna så imorgon blir det återigen hålla koll på vikten osv. Varje minskning är ju bra sägs det och jag är fortfarande överviktig så allt jag kan gå ner är ju bara positivt. 
    Ja jag hoppas att min kropp bildar antikroppar nu. 
  • Vinnie83
    1Ellis1 skrev 2022-10-29 10:33:36 följande:

    Nu borde det snart vara ägglossningsdags här! Min app säger måndag, men jag har inte gjort nåt LH-test än. Drömmer De funkar ändå inte så bra på mig... jag har aldrig fått positivt utslag, bara nästan positivt. Men ändå blev jag ju gravid så jag har ju ägglossning i alla fall. 
    Jag är bortrest på ÄL-dagen men vi kanske hinner få till det lite i helgen... Flört


    Håller tummarna på att ni hinner med lite mys alla fall. Här får vi inte mysa pga min vaccination på 4 veckor och igår kom alla papper ifrån ivf mottagningen och under behandlingen så får man inte heller ha samlag så vem vet när sambon och jag kommer få ha det igen. Ja jisses sex förbud helt enkelt.
  • Vinnie83
    Vinnie83 skrev 2022-10-22 08:23:30 följande:
    Näe inga barn gjorda här inte. Fått ännu en käpp i hjulet. Får stå över denna ägglossning pga dom märkte att jag inte hade antikroppar för röda hund. Så det vart att vaccinera sig igår. Det ska gå undan här. Fick provsvaren den 20 och den 21 fick jag sprutan. Skönt när det flyter på. Så nu måste vi skydda oss i 4 veckor. Och när dessa 4 veckor har gått så är det mitt i ägglossningen så då blir det massvis med mys. Och skulle det visa sig att jag inte fått antikroppar då så får vi vänta tills mensen kommer där (om vi då inte skulle lyckas vill säga) men skulle mensen komma då så får jag völ ev ta ett till vaccin eller ngt. Men detta är min plan alla fall. Jag vill inte att 2 ägglossningar går till spillo utan jag hoppas vi kan lyckas pricka in näst nästa. Känns så konstigt att inte ta några ägglossningstester nu men det kanske är nyttigt att "vila" eller hur man ska säga. 

    Var hos doktorn i torsdags och spolade in kontrast i livmodern för att se så det inte var ngt stopp någonstans och allt såg bra ut så det var skönt. Men det var ingen höjdare så obehaglig känsla men det var snabbt gjort. 
    Hon skulle skicka remissen nu till Malmö också så nu är det verkligen på gång. Nu känner jag bara att det ska bli spännande så ser fram emot detta nu. 

    Ja det är inte alltid lätt att få till det när man har gäster. Men ni får försöka lite i smyg och göra det till det bästa.:=)

    Vad konstigt att dina provsvar inte har kommit. Sa hon hur lång tid det brukar ta då? 
    Igår kom papprena som vi ska fylla i till Ivf kliniken. Det börjar närma sig nu. Vad jag förstod så blir det 2 resor till dom och allt annat gör vi på privata gyn så det blir ändå inte så mycket farande hit och dit tycker vi. Det är ändå en bit till ivf kliniken. 3.5 timme tar det ca. 

    Så nu råder det sexförbud här hemma. Pga mitt vaccination och sen under behandlingen så vi vet inte alls när vi kommer få mysa med varandra igen. Men detta är ju ngt vi får gå igenom tillsammans och med varandra så det ska väl gå bra. 😉
  • Vinnie83
    LillaGry skrev 2022-11-01 22:47:20 följande:

    Hej, 
    vad skönt att allt går så snabbt trots att ni måste vänta på antikroppa. Tråkigt med sexförbud, men det finns ju många sätt att ha sex på så ni kanske hittar en lösning 😉
    vad kommer hända härnäst? Ska det ta ägg från dig? Hur många försök har ni och vad kostar det? många frågor men blir nyfiken då det kanske blir samma resa för oss framöver. 
    Jag fick äntligen tag på mina provsvar (tog bara 6 veckor 😂). Allt såg bra ut, mitt AMH värde var inte direkt högt men helt normalt för min ålder. härnäst ska min sambo lämna spermaprov (han väntar på remiss) och sen får vi se hur vi går vidare. 
    jag har haft äl i helgen (medan väninnan var på besök) men vi fick till det samma dag som äl tester visade positivt och dagen efter. 🤞🏻 Den här gången också men tror kanske inte det är möjligt efter så många misslyckanden 😔  


    Ja jo det gör ju det. Som tur är haha. Så vi kommer nog fram till ngt bra som funkar.
    Nu ska vi fylla i hälsopapper och skicka in. Det måste dom ha innan det sätts igång så imorgon postar vi det. och vi har beställt ett paket med 3 försök vilket kostar 85.000. På måndag ska vi till läkaren och gå igenom medicinering. Antingen sprutor eller nässpray vad jag har förstått. Vet inte så mycket om det men när jag lästa broschyren från ivf kliniken så verkade det vara en hel del medicinering. Men vi får se. 
    Okej men då var AMH värdet samma som för mig då kanske. Hoppas din sambos provsvar blir bra.
    Ja det är inte alltid lätt att få till det när man har besök men skönt att ni prickade in alla fall.😊
  • Vinnie83
    1Ellis1 skrev 2022-11-06 08:58:29 följande:
    Skönt att det går framåt med ivf:en! Men sexförbud lät lite jobbigt... Gråter Får ni inte ha sex med kondom heller? Jag är lite nyfiken, vad ligger ett normalt AMH-värde på när man är mellan 35-40? 

    Här är det 8 dagar till BIM. Vi hade sex dagen innan ÄL, men inte på ÄL-dagen och inte dagen efter. Så känns som vi missade lite chanser, men det kan ju såklart ändå gå. Men jag känner mig väldigt ogravid, har inte kännt någon ägglossning och ingenting alls efter det heller, så jag hoppas inte så mycket...
    Nä just nu är det 2 veckor kvar av vaccination tiden och det måste gå 1 månad innan man får bli gravid så det känns dumt att chansa och vi skulle lyckas nu och det är skadligt för barnet. Så vi får vänta. Sen under behandlingen så ska man avstå från samlag pga infektioner fick vi till oss.
    Men mensen är på ingång närsomhelst så nästa gång det är dags för mens så är det ev start med sprutor. Så idag var vi och gick igenom  alla sprutor jag ska ta i 10 dagar ca. 3 olika sorters. Så hoppas jag kan börja nu nästa mens beror lite på hur kliniken har öppet runt jul då det blir runt däromkring.
  • Vinnie83
    LillaGry skrev 2022-11-01 22:47:20 följande:

    Hej, 
    vad skönt att allt går så snabbt trots att ni måste vänta på antikroppa. Tråkigt med sexförbud, men det finns ju många sätt att ha sex på så ni kanske hittar en lösning 😉
    vad kommer hända härnäst? Ska det ta ägg från dig? Hur många försök har ni och vad kostar det? många frågor men blir nyfiken då det kanske blir samma resa för oss framöver. 
    Jag fick äntligen tag på mina provsvar (tog bara 6 veckor 😂). Allt såg bra ut, mitt AMH värde var inte direkt högt men helt normalt för min ålder. härnäst ska min sambo lämna spermaprov (han väntar på remiss) och sen får vi se hur vi går vidare. 
    jag har haft äl i helgen (medan väninnan var på besök) men vi fick till det samma dag som äl tester visade positivt och dagen efter. 🤞🏻 Den här gången också men tror kanske inte det är möjligt efter så många misslyckanden 😔  


    Idag var vi och gick igenom alla sprutor. Jag kommer ev få starta med dom runt 3/12 beroende på om kliniken har öppet runt jul åh nyår så vi hinner med det. Isåna fall så startar vi då. Är så spännande och nervöst. Läkaren sa idag att vi har goda chanser men ska ha i bakhuvudet att inget är av garanti. Men så är det ju med allt. Så nu är det bara att hämta ut sprutorna och invänta nästa nästa mens.  Grattis i förskott!
    1Ellis1 skrev 2022-11-06 08:58:29 följande:
    Skönt att det går framåt med ivf:en! Men sexförbud lät lite jobbigt... Gråter Får ni inte ha sex med kondom heller? Jag är lite nyfiken, vad ligger ett normalt AMH-värde på när man är mellan 35-40? 

    Här är det 8 dagar till BIM. Vi hade sex dagen innan ÄL, men inte på ÄL-dagen och inte dagen efter. Så känns som vi missade lite chanser, men det kan ju såklart ändå gå. Men jag känner mig väldigt ogravid, har inte kännt någon ägglossning och ingenting alls efter det heller, så jag hoppas inte så mycket...
    Nä just nu är det 2 veckor kvar av vaccination tiden och det måste gå 1 månad innan man får bli gravid så det känns dumt att chansa och vi skulle lyckas nu och det är skadligt för barnet. Så vi får vänta. Sen under behandlingen så ska man avstå från samlag pga infektioner fick vi till oss.
    Men mensen är på ingång närsomhelst så nästa gång det är dags för mens så är det ev start med sprutor. Så idag var vi och gick igenom  alla sprutor jag ska ta i 10 dagar ca. 3 olika sorters. Så hoppas jag kan börja nu nästa mens beror lite på hur kliniken har öppet runt jul då det blir runt däromkring.
  • Vinnie83

    Jag följs gärna åt i denna resa. Tycker det är så skönt att ha er att bolla med så det vill jag inte sluta med. ja nu är det frågan om jag ska börja när nästa mens kommer eller om det blir för tätt inpå som kliniken har julstängt annars blir det januari. Tänkte jag ska till apoteket imorgon och hämta ut sprutorna. Det är väl det jag är mest nervös över just nu. Alla sprutor som ska tas. Är van att ge andra sprutor eftersom jag jobbar i vården men inte på mig själv. Ska ta en spruta 5 dagar och på 5de dagen ska jag lägga till en till i 5 dagar sen ska den sista sprutan tas 36 timmar eller vad det var innan äggplocket. Men den sista sprutan ringer kliniken om när jag ska ta den. Nervöst men samtidigt så spännande. 
    Skönt att ha mamma med oss i detta nu som kan hjälpa till att följa med och köra ifall sambon är trött för jag är ju groggy så jag får inte köra efter äggplocket. 
    Hoppas allt är bra med er. Jag tycker allt känns så konstigt nu när man kämpat så dant med att ha sex regelbundet och nu lever man nästintill i celibat haha. Vi hade mys för några dagar sen med skydd men det kändes så nervös för jag vill liksom inte riskera ngt just nu innan vaccinet har lagt sig eller vad man ska säga. 

    Men ska kolla antikroppar nästa vecka och har inte kroppen tagit upp det som det ska så kan jag ändå inte bli nekad ivf det var jag lite nervös över men hon(läkaren) sa att vi kan aldrig tvinga någon att vaccinera sig. Men detta var en självklar grej för mig att göra alla fall. Vill inte riskera att få röda hund som är så farligt för små bebisar. Nu är det kanske inte jätteviktigt men chansen finns ju ändå. 

    Ja denna resa är inte så bra för den mentala hälsan. Håller så hårt i tummarna och hoppas vi alla lyckas få våra små bebisar.

    Jag lever på hoppet. Läkaren sa att vi har goda chanser så det kändes så skönt att höra det. Men att man alltid ska ha i baktanken att det ändå kan blir så att det inte lyckas. Men försöker tänka positivt nu alla fall.

  • Vinnie83
    Maggie1 skrev 2022-11-21 16:43:56 följande:

    Hej! 

    Hur går det för er här i gruppen? Hoppar gärna in här :) Fyllde 38 i somras och har inga barn efter drygt 30 försök. Har nu kontakt med en privat gynekolog där jag tagit en del prover som jag ska få svar på nästa vecka. Gynekologen misstänker PCO.. 

    Känner igen mig i ensamheten, de flesta runt omkring har barn eller blir gravida på löpande band känns det som. Så jag följs gärna åt om någon vill :) 


    Hej du är välkommen, följs gärna åt. Vad tråkigt att höra att dom misstänker PCO. Vad säger dom om det? Rekommenderar dom Ivf eller att ni ska försöka på egen hand? 
    Jag inväntar ivf start nu i februari. Så nu har vi 2 ägglossningar kvar att försöka själva på. Ligger just precis här med ägglossningssmärtor så jag inte kan sova. Har tagit en värktablett så förhoppningsvis ska det lindra lite. Har ont lite då och då inte varje gång ibland känner jag inte av ägglossningen alls och ibland jättetydligt. 
    Testar du dig med Ägglossningstest? Hoppas proverna Visar bra.
  • Vinnie83
    Maggie1 skrev 2022-11-23 16:05:27 följande:

    @vinnie83 (kunde inte citera)

    Jag har uppföljning med gynekologen/läkaren på måndag så får jag nog reda på lite mer efter mina prover som jag nu tagit. Äter levaxin sedan några år, vet inte om det ställer till det eller vad. Känns lite hopplöst.. testar med äl stickor och får fullt utslag varje månad. Har dock relativt lång cykel (31-35 dagar). 

    Skönt att veta att du har ivf på gång, i mitt landsting (Västra götaland) är köerna så långa så jag kommer göra privat i så fall, och bli ruinerad på cupen :( Men få se efter måndag vad proverna kanske indikerar på.. Har du fått någon indikation på om något är "fel" eller är det "bara" att det inte tar sig? 


    Ja det känns skönt att det är igång. Så nu fram tills ivf start ska jag kämpa lite mer på vikten tänkte jag. Varje minus ska ju vara bra så ska ta tag i det extra nu. Man tappar fokus så lätt när det är så mycket runtomkring. Men förhoppningsvis ngt mer ska jag väl kunna gå ner. Har gått ner 11 kg sen vi började att riktigt försöka. 

    Nä alla prover är bra på både mig och sambon. Det är åldern som visar sig på mig. Äggreserven är bra men åt det lägre hållet men inget konstig med tanke på åldern så det är bara att hålla tummarna på att Ivf fungerar. Vi har ju också Ivf privat. Så 85.000 kostar 3 försök nu för oss. 
  • Vinnie83
    Mayahmy skrev 2022-11-25 23:52:53 följande:

    Jag behöver hjälp!!

    Tog igår morse ett Clearblue digitalt testa tidigt. Fick då svaret gravid.... Idag tog jag ett nytt på dagen där de stod inte gravid. Jag ska ha min mens om 1-2 dagar. Men jag fick en liten brun flytning.... Är jag gravid?! Kan man få falska gravid svar???


    Det bästa är att vänta några dagar och ta ett nytt test.
  • Vinnie83
    Maggie1 skrev 2022-11-25 19:49:52 följande:
    Ja det är inte alltid så lätt att hålla fokus när man ju faktiskt blir väldigt påverkad av att det aldrig vill gå vägen.. Det är ju en stor sorg varje månad. Man får försöka ha små mål som håller en uppe. Just nu känns det lite bättre för mig att jag äntligen tagit tag i att ta hjälp. Tror dock inte på PCO då AMH värdet inte var så högt som det brukar vara då..men får se vad gyn säger på måndag. Lite nervöst men får ju ändå hoppas ivf skulle funka. Men då drar din ivf igång snart om jag förstått det rätt? 
    Japp kör igång runt den 23 januari när mensen kommer med sprutorna. Så i början av februari blir det första försöket. 
    Nä men precis då kanske det inte är PCO trots allt. Håller tummarna för att det inte är det och att du kan få hjälp. Har ni några barn sen tidigare? 
  • Vinnie83
    LillaGry skrev 2022-12-05 23:44:38 följande:

    Hej allihop, hur går det för er? Jag är på äl+8 och har inte haft mycket att komma med, men nu börjar hoppet stiga 🤞🏻 (igen). Kände lite molvärk idag, men man känner ju efter när man potentiellt kan vara gravid.  vi fick till det så bra den här gången, vi gjorde det fredag, lördag, söndag och måndag och äl va troligen på söndagen. imorgon ska mannen lämna sperma prov, någon som vet hur snabbt innan man går svar på ett sånt? 


    Hur har det gått? 
    Jag vet inte hur lång tid det tar att få svar på det för vi fick vänta 6 veckor då vi hade läkarbesöket där sen. Hoppas det går bra.
  • Vinnie83
    LillaGry skrev 2022-12-13 09:26:46 följande:

    Hej, det går inte så bra. Mensen var lite senare än vanligt och förhoppningen började byggas upp under gårdagen. Jag borde veta bättre. I morse vaknade jag med mens och jag känner att det kommer bli en tung dag idag. De sa att de kunde ta upp till två veckor att få svar på spemaprovet, idag har det gått en vecka. 


    Nästa ÄL för mig är runt juldagen, händer inget då så kontaktar vi en IVF klinik i början på nästa år oavsett om min sambos prov är bra eller inte. Jag tycker dalarna i livet är lite för djupa varje månad av misslyckanden och det känns som att jag ständigt går och väntar på något mer. 

    hur går det för er? Visst skulle ni försöka på egen hand tills efter nyår? 


     


    Min mens var också sen denna gång med hela 3 dagar. Jag visste att jag inte var gravid då vi inte fick till det alls förra ägglossningen. Så nu är allt förskjutet så näst nästa mens är beräknad 28de januari istället för 23de så vi kommer hinna in i februari innan det är dags. Har hämtat sprutorna nu så dom är redo. Nervös är man allt. Men vi har som sagt denna ägglossning kvar att försöka på egen hand. Får se om det blir lite bättre då förförra gången bröt jag ihop totalt då vi inte hann och det kom så mycket ivägen. 
    Jag vill verkligen inte vara sån här person men det har gått mig åt huvudet lite känns det som. Får lätt panik när man inte får till det, det blir mer som ett måste. Försöker tänka annorlunda men det är ju inte lätt. Jag håller med dig om att Dalarna i livet är lite för djupa varje månad av misslyckanden.

    Jag tog mig faktiskt friheten att unna mig en flaska vin förra helgen har inte druckit på 1 år och tänkte att nu passar jag på innan ivf resan sätter fart. 

    Okej hoppas provsvaren är bra på gubben din. Ja det kanske inte är så dumt att söka er till ivf. 

    Önskar man kunde få en notis på telefonen när man har ett meddelande här inne. Man missar det så lätt så kanske det går flera dagar innan man är inne.
  • Vinnie83
    LillaGry skrev 2023-01-07 20:21:23 följande:

    Hej alla i tråden,

    lite tufft just nu. Bästa kompisen berättade precis att de väntar barn nummer 3 nu till sommaren och jag är såklart jätteglad för dem, men orolig för vår egen situation och såklart lite avis. Blir 41 i år och vi har inte lyckats på över 1,5 år av försök. Jag var i kontakt med min läkare i somras då vi försökt i ett år och fick remiss till en gynekolog 3 månader senare, sen tog det sex veckor att få svar på blodproverna, sen ytterligare någon månad innan sambon fick tid för att kolla sin sperma och nu har det gått ytterligare 1 månad och vi har ännu inte hört något. Så nu har det gått över 6 månader sen jag tog kontakt. När ska man ge upp? Jag har ju ett jättefint barn, jag borde ju vara nöjd med det, men det vore så fint att få gå igenom detta en gång till och ge honom ett syskon. 


    Jag förstår hur det känns. Min bästa vän blev gravid stax efter jag blev gravid och fick missfall. Så jag har fått följa hennes graviditet och samtidigt se denna lilla tös växa upp och känslan av att om allt hade gått vägen så hade de varot jämngamla. Det gör ont i mig att tänka på det. 

    Jag tror inte du ska ge upp. Plötsligt så kan ju guldägget släppa. Man har ju hört om solskenshistorier förut. Lite så tänker jag. Vi gör en omgång till här nu innan sprutorna. Vi sa det att kommer mensen så är det igång med sprutorna och kommer den inte Ja då har vi lyckats på egen hand. Vi hade tänkt att skydda oss mellan dessa menstrationer men vi valde gemensamt att köra på ännu en sista gång så får vi se. Men runt 2 veckor kvar så vet vi hur vi kommer göra. Är så nervös över stt det inte kommer bildas några äggblåsor men samtidigt försöker jag tänka på att dom sa att vi hade goda chanser så vi hoppas på det.

    Kan du inte ringa och fråga om provsvaren och hur ni ska gå vidare? Tycker inte det ska behöva ta så lång tid när det handlar om ont om tid. Håller tummarna på att ni får hjälp snart. Kram
  • Vinnie83
    Maggie1 skrev 2022-12-30 23:30:34 följande:
    Jag har fått börja en dubbel kur letrozol dag 3-7. Ska börja med äl tester från cd 10, imorgon.. 

    Hur går det för dig?
    Beror det på att du inte har ägglossning som du ska? Eller varför får du äta dom? Hur går det för er? 
    Jo då om 2 veckor vet vi om vi har lyckats på egen hand eller om det blir start med sprutorna. Bara och vänta och se om mensen kommer eller ej. Vi hade bestämt först att vi skulle ta en paus denna mencykel men sen pratade vi och kom överens om att vi faktiskt har en chans till på oss att lyckas naturligt så vi kör på denna vecka. Dock har jag inga ägglossningstest hemma men jag har ägglossning nu i dagarna. 
  • Vinnie83
    Maggie1 skrev 2023-01-08 22:53:32 följande:
    Jag har ägglossning enligt stickor och blodprov. Men kanske inte tillräckligt stark, så fick prova Letrozol ifall det kan "boosta" till en ordentlig ägglossning. Har ganska lång cykel 31-35 dagar. Hade ÄL i torsdags eller fredags så nu är det bara att hålla tummarna 🙈 
    Ja tänk om det är nu det plötsligt händer, innan IVF. Håller tummarna hårt för dig 🙏
    Okej jag förstår.  Hoppas det löser sig för er. 

    Min mens cykel ligger på 23-25 ungefär. Har alltid fått utslag på ägglossningstest och allt ser bra ut. Äggreserven ligger på normalt för min ålder så vi har goda chanser. Och det känns bra. 
    Hah ja tänk om det nu det plötsligt lyckades. Vilken lycka det skulle vara. Tack håller tummarna hårt för dig också.
  • Vinnie83

    Jag kommer ta avstånd från denna grupp nu ett tag. Det är nämligen så att min sambo har en massa inombords som han brottas med. Och han vill att vi ska avvakta några dagar till och känns det då inte bättre så ska vi avvakta 1 månad till innan vi får se om det blir ngt då. 
    Vi har bråkat från och till och han känner nu att känslorna har svalnat. Detta kom som för mig en chock eftersom det bara är 2 veckor kvar till start. Men nu kanske det inte blir av alls. Jag är så förtvivlad och ledsen har samtidigt inte många att prata med om detta men det är ju helt fel tråd att skriva om i detta. Lycka till alla ni tänker på er. Kram 

  • Vinnie83
    LillaGry skrev 2023-01-17 00:04:18 följande:
    Vad tråkigt att höra Vinnie83 (om du ser detta), jag hoppas verkligen det löser sig för er. Det är ju lite av en bergochdalbana det här, speciellt när det tar tid och besattheten att bli gravid tar över i vardagen och hur man är mot varandra. 
    Tack. Jo jag går in lite då och då och tittar. Lever på hoppet. Vi har pratat och pratat massor. Det börjar nog gå åt rätt håll. Han vill bara ge det några dagar till så får vi se efter det. Hör av mig om jag är med i kämparglöden igen sen eller inte. Håll tummarna för mig. Kram 
  • Vinnie83

    Jag vill bara önska er alla lycka till med alltingen. Det har varit så skönt att ha er att prata med. Men min resa tar slut här. Efter lite mer än 1.5 år kämpande och bara 2 veckor kvar till ivf start så rasade min värld samman då sambon sa att hans känslor svalnat. Vi har kämpat i 3 veckor och dom 3 veckorna har varit jättebra. Men tydligen inte tillräckligt bra för han lämnade mig igår. Så jag får här och nu ta ett steg ur denna grupp och försöka acceptera att det inte är han och jag längre och detta med att få en bebis är helt kört för mig. Men som sagt lycka till mer erat. Och stor kram på er. Hjärta

Svar på tråden Går in på 6de försöket nu och hoppas verkligen på ett plus