• Saramaddi

IVF 2022

Hej,

Någon som kommer starta IVF under 2022? Vi fick remissen inskickad i December 21 till RMC i Malmö.

hade varit roligt/skönt att kanske följas åt.
    man känner sig ganska ensam emellanåt.

???? 

• Svar på tråden IVF 2022
  • Lillan2022

@vixens Jaaa helt galet att jag kan ha två där inne! Har ju ingen Som helst aning Haha! 

ja helt fantastiskt att alla 3 plussade Glad så spännande och följas åt! 

jag har ont i brösten och ?mensvärk? till och från, sen är jag så otroligt trött, somnar hela tiden och kan inte hålla mig vaken Förvånad skönt att du mår så bra ändå! 

• Saramaddi

Jag har testdag idag ju och gjorde Clearblue digital som visade 1-2 Skäms Tog också ett rfsu mitt på dagen med det tunnaste streck jag sett. Blev så osäker ändå och läste om en tjej som hade fått samma och haft sin blasto två dagar längre än mig och hon hade reagerat på att det inte stämde med veckorna.. Vad tror ni?

Läser att du också hade 2-3 @vixens Hjärta
    Bara undrar så allt är som det ska och kan ju kanske vara med blödningarna också att ägget fäste lite sent?

• Lillan2022

@saramaddi, vill inte skrämma dig men under mina kemiska graviditeter så visade digitalt 1-2 veckor vid denna tiden och då var det inget tyvärr.. men jag hoppas verkligen att det är annorlunda för dig! Håll hoppet uppe {#emotions_dlg.flower} ta ett test på söndag eller något igen & se om det blivit starkare! Jag håller verkligen tummarna för dig Hjärta

• Saramaddi

Oooh @lillan2022 det låter inget bra :(
    I och med blödningarna är jag ännu mer orolig, hoppas verkligen inte det är en kemisk graviditet.

Men hade du testat fler olika tester också eller bara digital? (Förmodligen flera?) 
    Det känns så orättvist också med just kemiska graviditeter, man har ju fått sitt plus liksom :(

Tack för du berättar Hjärta

Håll tummarna för att det är på riktigt här också! 
    Jag undrar om jag ska ta ett nytt digitalt om en vecka och se om det förändras. Och kanske en sticka om ett par dagar med morgonurin och se om det blir starkare.

• Lillan2022
    Rynkar på näsan@saramaddi jag tog olika testet som tillslut bara blev svagare och svagare! Rynkar på näsan Ja kemiska är otroligt tråkiga då man får ett plus och blir jätteglad i några dagar innan det blir minus  men hoppas verklogen att fallet inte är så för dig utan att det blir starkare igen Hjärta
  • Saramaddi
    Hej tjejer Hjärta

Hur mår ni?
    Tyvärr så blev mitt plus bara svagare och svagare efter i fredags och nu verkar det nog som min mens sakta startat.
    ingen mensvärk men lite bruna flytningar precis så i början.

Jag fortsätter uppdatera er men nu vore det väl ändå över känner man Rynkar på näsan
    Jag önskar att jag hade kunnat bli undersökt av någon men det hade väl kanske inte visat något direkt ändå.

Håller alla tummar på er och att ni fortsätter skriva så jag får veta hur det går {#emotions_dlg.flower}
    Och hoppas också ni vill fortsätta följa mig nästa försök Hjärta
  • Lillan2022

@saramaddi men gud så tråkigt, tycker så synd om dig Rynkar på näsan Ring dom imorgon och hör om du kan få komma på en koll ändå? Kan ju kännas tryggt! Hjärta

jag mår bra, så otroligt trött bara hela tiden! 

vi fortsätter uppdatera så du kan följa oss & jag hoppas du skriver också så man får följa dig och se hur det går för dig! Jag önskar dig all lycka! {#emotions_dlg.flower}

• Vixens

Hej tjejer {#emotions_dlg.flower} 

Fy vad tråkigt att höra att det inte tog sig @saramaddi Rynkar på näsan så hemskt när man väl fått ett plus så försvinner det sen, beklagar verkligen Rynkar på näsan Hjärta  Stackars dig, usch så tungt Gråter.

Hoppas ert nästa försök blir en fullträff! Hjärta
    Du får hålla oss uppdaterade när ni sätter igång nästa omgång. Men jag hoppas ni plussar naturligt innan nästa omgång startar! Massor med lyckosparkar till er! {#emotions_dlg.flower}

Själv har jag ont i brösten och tröttheten har börjat smyga fram, kan gärna sova 1 eller 2 timmar mitt på dagen och sen lägga mig utan problem runt 21, utmattad! Fick tid hos RMC idag efter meddelat positivt test och ska dit i slutet på juni, jag borde vara i vecka 9 då. Men tänker att man kanske ska kontakta lokal barnmorska också för ett inskrivningssamtal, det har vi inte gjort än.

När har du ul @lillan2022, ganska snart va? Och har du skrivit in dig på mödravården än? Glad

• Lillan2022

@vixens jag är också så trött, jag klarar inte av att hålla mig vaken en hel dag utan måste sova en stund på dagen haha. 

men spännande ändå!! jag har ulj 16e så om två veckor ungefär! Ska ringa för inskrivning på onsdag, dom bad mig göra det förra veckan men dragit ut lite på det! Glad

• Vixens

@lillan2022 juste så var det ja! :D
    Jag ska dit den 20e så bara några dagar efter dig som vanligt Flört

Jag tänkte också ring på onsdag för då jobbar jag hemifrån så känns bättre att göra det i lugn och ro. Skrattande

Svar på tråden IVF 2022