• Saramaddi

IVF 2022

Hej,

Någon som kommer starta IVF under 2022? Vi fick remissen inskickad i December 21 till RMC i Malmö.

hade varit roligt/skönt att kanske följas åt.
    man känner sig ganska ensam emellanåt.

???? 

• Svar på tråden IVF 2022
  • Lillan2022

@vixens ja snart är det vecka tolv, mindre än halva tiden till och med, går in i vecka 7 idag Glad  
    ja Jag får se när man berättar för kollegor men vänner & familj vecka 12 iallafall. Längtar bara till ulj nu, vill bara få se hjärtslag {#emotions_dlg.flower}

• Vixens

Hej {#emotions_dlg.flower}
    Snart är det ul @lillan2022 Skrattande
    Hur mår du och hur känns allt? Glad Själv märkte jag att byxorna inte gick att knäppa idag, så tack och lov för tights, haha! En vecka kvar till ul och jag längtar ihjäl mig! Hjärta

• Lillan2022

@vixens undrade vart du tagit vägen, gick in i tråden tidigare idag för att se om jag missat något meddelande haha {#emotions_dlg.flower}
    jag mår okej, ömma bröst, otroligt trött & sover massor sen är jag inte sugen på någon mat alls. Är lite illamående konstant men inte så att jag inte kan äta utan bara att jag är osugen på allt! 

ja längtar såååå mycket! Snart är det dags, jag är så spänd haha! Mina byxor är också tighta, kör luftigt & väntar på sol så man kan ha klänning istället. 

hur mår du? Glad Några starka symtom? Hjärta

• Vixens

Imorgon gäller det va? Skrattande Du får berätta hur det gått! Hjärta

Jag har varit så trött att jag inte ens orkat titta på mobilen, haha. Så ja, jag mår väldigt likt dig. Extremt trött, ömma bröst och ett typ dovt illamående, speciellt när jag blir hungrig. Så jag sitter och knaprar nötter konstant. Kan äta en maträtt en gång, och tycker det är gott, men sen blir jag illamående när jag tänker på att äta samma mat igen. Och grönsaker går absolut inte ner just nu, det vänder bara vid tanken..

Så just nu är det mycket frukt och mycket nötter. {#emotions_dlg.flower}

• Lillan2022

@vixens jaa imorgon gäller det! Alla mina symtom är dock borta, och har mensvärk så är sjukt nervös Rynkar på näsan har ingen blödning eller något men vi får se imorgon och hålla tummarna! 

ja det låter precis som mig också, kan äta mat en gång o sen måste jag äta något annat, kan inte ens tänka på grönsaker haha. Äter mycket glass, helst isglass & lösgodis som jag annars inte tycker om Glad så här blir det inget nyttigt haha! 

• Vixens

Men symptomen kan ju gå lite upp och ner nu, så länge du inte har någon blödning tror jag inte du behöver oroa dig Hjärta men förstår såklart att det är jobbigt, speciellt nu innan ni fått se hjärtslagen också. Hoppas den mår bra där inne och att ni får se ett fint litet foster imorgon Glad

Haha vad skönt att det inte vara är jag som har det såhär! Dom sista dagarna har jag haft ett extremt sug på saltlakrits, men vi har inte haft nått hemma. Lutar åt att jag ber mannen gå och handla snart, haha!

Kändes som jag fick nått virus idag, har varit extremt trött, och fryst jättemycket och eftermiddagen avslutades med ett par kräkningar.. Känns inte alls som gravid kräk utan mer typ nått magvirus. Men hoppas det ska gå över snart..

Tidigare i veckan upptäckte jag att donkens chicken nuggets med currysås gick ner, så det har det fått bli några gånger. Men absolut inte pommes?! Och absolut inte vitlökdipp.. Haha
    Helt sjukt vad graviditeten gör med kroppen! Flört

• Lillan2022

@vixens ja jag håller tummarna, testet var mycket svagare idag än förra veckan också! :( 

men usch det låter inte kul, krya på dig och hoppas de släpper snart! haha & jag vill bara äta donkens dubbla cheeseburgare nu, sugen hela tiden. och glass & godis då , så inget nyttigt alls här. Flört

• Vixens

Hur har det gått idag @lillan2022? Hjärta blev orolig när du sa att testet var svagare. Hoppas allt gått bra för er och att ni fick se ett tickande hjärta! {#emotions_dlg.flower}

• Lillan2022

@vixens hej! Är lite i chock så har inte varit inne här idag, jag väntar tvillingar haha, två tickande hjärtan & två små där inne som har det bra Skrattande
    hur mår du idag? {#emotions_dlg.flower}

• Vixens

Men shit!! Grattis!! Gud så härligt! Skrattande WOW vad häftigt, jag är superglad för er skull!! Hjärta tänk att det blev 2 små där inne! {#emotions_dlg.flower}

Sa dom något mer på ul, vad gjorde ni och hur gick det till? Glad

Jo det är lite bättre idag, men illamående och trött. Glad att jag inte är kräkig iaf. Testade din metod med glass, och det var ju farligt bra! Flört

Svar på tråden IVF 2022