• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Pico
    Fagelfri skrev 2022-03-07 06:50:55 följande:

Pico: jag tycker absolut det ser positivt ut! Spännande :)

Åh jag vågar verkligen inte hoppas Förvånad bim på torsdag så vågar mig nog inte på ett dyrare test än, ska försöka hålla mig tills dess för ett Clearblue..
  • Grodan90
    Pico skrev 2022-03-07 05:12:48 följande:
    Morgonens test med bild tagen Inom testtiden. som vanligt är det ju omöjligt att få en bild på korrekt färg men skulle säga att färgen är ljusrosa idag också.. vad tror ni, ska jag fortsätta hoppas?
    Ser positivt ut. Ta ett digitalt testa tidigt :)
  • Butembobaby
    Morgonens test med bild tagen Inom testtiden. som vanligt är det ju omöjligt att få en bild på korrekt färg men skulle säga att färgen är ljusrosa idag också.. vad tror ni, ska jag fortsätta hoppas?
    Pico!!! Det där ser positivt ut! 

Åh så kul! Testa med ett digitalt så har du det svart på vitt, men detdär skulle jag tro är positivt Hjärta

Jag fick negativt idag igen, men min temp skjöt i höjden i morse, så om jag följer samma kurva som dig kanske jag får pluss i morgon då Drömmer
  • Hoppas 2012
    Positivt! Härligt!
  • Fagelfri

Jag verkar ha fått min mens idag (lite oklart för småblöder ju så mycket hela tiden men mest troligt) två dagar för tidigt  samt ett ytterligare spökstreck på stickan. Och sänkt temp så mitt hopp är ute för denna månad :( lycka till alla ni andra <3

• flisan1989

Pico! Åh jag ser jag med! Gjorde du ett vanligt test eller ett testa tidigt? Har också bim på torsdag men väldigt negativt på vanligt gravtest 

• flisan1989

Fagelfri åh :( . Men du är säker på bara spön? jag tror inte det gick för mig heller den här Månaden.. håller ut till mens. Ses i apriltråden Hjärta

• Hoppas 2012
    Fick positivt ÄL test(digitalt) 28/2. I fredags/lördags fick jag som ett plötsligt hugg i magen och det kom 3-4 droppar blod i lördags i trosorna. 
    Är det för tidigt med en nidis då?
  • Fagelfri

Flisan: nu blöder jag inte ändå Så kanske mensen inte kommit riktigt än. Inatt var tempen låg men när jag mätte imorse var den hög igen. Kan lägga in dagens test med. Får leta upp ett digitalt sen.

annars ses vi i april-tråden kanske, tråkigt det inte verkar tagit sig för dig!

Svar på tråden BIM mars 2022